AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

calibre zei:
Gevarieerder? Je squat, powercleant en doet dan nog eens een overhead press erbij.
:stupid: + nog es die chins = fullbody. Heb alleen zo weinig chins gedaan omdat ik naar huis wou. Was nu al vrij gevaarlijk op de weg met al die sneeuw, en aan het weerbericht te horen zou het er niet echt op verbeteren.
Hoelang heb je over die 100 reps gedaan gast?
Stuk of 100 minuten. Na rep 50 een iets langere pauze genomen, en volgende 50 reps ook wat meer rust tussen de sets.
 
Je ontgoochelt me Samu, ik had toch zeker verwacht dat je 2 uur zou aan het clean and jerken geweest zijn :p
 
calibre zei:
Je ontgoochelt me Samu, ik had toch zeker verwacht dat je 2 uur zou aan het clean and jerken geweest zijn :p
Sorry. :(
 
Sorry ben niet thuis in die oefeningen, dus wist niet echt dat dit zo n full body oefening was :).. Desalniettemin.. chinnen die handel!
 
wimmos zei:
Sorry ben niet thuis in die oefeningen, dus wist niet echt dat dit zo n full body oefening was :).. Desalniettemin.. chinnen die handel!
Full body, full mind.

En als ik hier thuis es iets had om aan te hangen hé, kon ik hier ook chinnen. Maar gaat jammer genoeg niet. :(
 
Ik chin hier thuis aan de treden van de trap. Kan jij zoiets ook niet doen?
 
calibre zei:
Ik chin hier thuis aan de treden van de trap. Kan jij zoiets ook niet doen?
Hebben geen trap thuis, alles is beneden te doen. :(

Damn lekkere spierpijn in traps/schouders vandaag! :eek: Ook m'n benen wat.
En training is zeker voor herhaling vatbaar, gisteren was m'n ganse rug aan het beven. Misschien wou m'n zenuwstelsel even iets duidelijk maken ofzo? :roflol:
 
Dat je een miet bent?
 
Woensdag 04/01/06:
Zwemmen: 1km :banana:
 
Vrijdag 13/01/06:
Vandaag nog es iets gedaan. 2 weken niet getrained, 5 uurtjes geslapen en al een uur gezwommen, dus heb lichte training gedaan. :)

Powersnatch en OH squat:
beetje spelen met 20 en 25kg. :)

Powerclean and jerk:
20,25,30,35,40 playtime.

Pinpulls:
5x40
5x60
3x80
3x90
2x100
2x110

DB press:
8x10
7x12
6x14
5x16
4x18 (Samu-style :p)

Tatepress:
Kvond de 2e 8kg-dumbbell niet, 9 was ook weg, 10 was te zwaar, dus maar wat gespeeld met 7kg.
7x
5x
6x
4x
5x
3x (Samu-style :cool:)

Chins:
5 doubles

That's it. :)
 
Dinsdag 17/01/06:
4 uur geslapen, 8 uur wakker, 600kcal binnen, examen van 4 uur achter de rug. Leuk om dan te trainen. :)
Powersnatch:
Opgewerkt tot 2 x 1 x 27.5

Powerclean and jerk:
Opgewerkt tot 2 singles van 45. Daar was de powerclean niet meer goed qua techniek, jerk nog ok. Dan nog triple met 40.

Chins:
5 triples

Dips:
8xBW
2x6 + 5kg PR
3x3 + 10kg PR

Suitcase DL's:
2x5x40
5x45
5x50 (1e x dus allemaal PR's)

Seated DB cleans:
2x8x6 PR
8x8 PR
 
Wat zijn dat dan, suitcase deadlifts?
 
Zelda zei:
Wat zijn dat dan, suitcase deadlifts?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Barbell dus naast je, met 1 hand vasthouden. :)
 
Doe je die suitcase deadlifts dan met 1 barbell of 2? Lijkt anders moeilijk om in evenwicht te blijven :).

Je chins volume vermeerderen, met 3x5 gaat het nog een hele poos duren eer je een degelijk niveau haalt. Kom op met jouw gewicht kan je zeker beter want het is nou al iets lager dan het mijne :p .

En voor die dips zou ik dan ofwel met +5kg blijven doen en toch 5 reps halen. 3 reps vind ik de moeite niet, je zou bijna gaan maxen op dips en dat is toch de bedoeling niet?

Wel aardige training voor een rotdag :)
 
Dan worden het dus eigenlijk meer squats, wat betreft de spiergroepen die worden aangesproken? Dumbbell squat lijkt namelijk sprekend op die oefening.
 
Suitcase deads met 1, that's the whole point. :)

Chin 3x/week.

5x5 met +10kg zat er wel in bij dippen, maar was al vermoeid genoeg. :)
 
Zelda zei:
Dan worden het dus eigenlijk meer squats, wat betreft de spiergroepen die worden aangesproken? Dumbbell squat lijkt namelijk sprekend op die oefening.
Voelde em vooral in obliques. Volgende keer wel iets dieper zakken, heb alleen problemen om parallel te gaan. :)
 
Die suitcase DL's is dus supergoed voor je core als ik het zo zie..
Kan ik ook wel 's een keer gaan doen. Je hebt iig leuke trainingen :thumb:
 
Thx pik. :)
 
Back
Naar boven