Fitness Seller

Samu's battle vs himself

Bezoekers in dit topic

Gast dat is geen deloading, dat is een mietjes training! Bij deloading verlaag je een aspect van je training (ME weghalen, OF DE weghalen, OF Volume laten zakken) ... wat jij doet is alles laten zakken! Doe gewoon geen ME en daarna moet je ****ing hard je nevenoefeningen pakken, miezerige bitch!!! :fire:
 
Samu zei:
Vrijdag 27/01/06
Zin in deload-achtige training.

Paar setjes gewichtheffen.

Beetje incline benchen (setjes van 5) en barbell CS row (setjes van 10) met 30kg.

Lat pulldown: 45kg
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1

Face pulls: 3x15x15

Wat schijfjes van 10 en 15 proberen vasthouden: 30sx10, 2x10sx15 Zal ik wat meer moeten gaan doen dit.

dit is idd gewoon tijdverdrijf, heeft niks met een training te maken!
 
MonsterStrength zei:
Gast dat is geen deloading, dat is een mietjes training! Bij deloading verlaag je een aspect van je training (ME weghalen, OF DE weghalen, OF Volume laten zakken) ... wat jij doet is alles laten zakken! Doe gewoon geen ME en daarna moet je ****ing hard je nevenoefeningen pakken, miezerige bitch!!! :fire:
Dude, whatever. Wil jou wel es zien trainen als je al een paar weken 4-6 uur per nacht slaapt, al 7 uur wakker bent en nog geen 1000kcal naar binnen hebt. Of ga je mij zeggen dat je dan een supertraining kan neerzetten? Commentaar is goed, maar aub geen lulcommentaar als je niet weet waar je over spreekt... ME en DE moet je bij mij niet mee afkomen want zo train ook niet, en heb in deze training vooral volume laten zakken (en op die eerste oefeningen ook wat het gewicht).

Kthxbye! :wave:
 
Dinsdag 31/01/05
De hoogtepunten van vandaag

Clean and jerk:
3x1x42.5
2x1x45
3x1x47.5 PR

Powersnatch:
2x2x27.5
2x1x30
1x32.5 verdorie, duwde em net uit :mad: Volgende training heb ik em.

Beetje highpulls met 40

Deadlift opgebouwd tot 3x100

Lat pulldown met 45:
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1 Volume PR van 56 reps

En nog wat facepulls.

Luc heeft me gevraagd om volgende week zaterdag een wedstrijd mee te doen. Het is interclub en ze hadden nog een 3e groepsjosti nodig, kon natuurlijk niet weigeren. Ga proberen om 32,5 PS en 50 C&J te doen. Op training zullen ze wel lukken, wedstrijd is natuurlijk anders. Openen met 30 (is minimum lol) en 45. Ga nog 3x trainen voor die wedstrijd, enkel nog powersnatches, (power)cleans, frontsquats, highpulls, jerks en lat pulldowns.
 
Wist dat ik iets vergeten was. Floorpress 4x5x40 had ik ook gedaan. :)
 
Thx pik! Had ook wel het gevoel dat het lekker ging. Misschien motivatie/druk omdat ik die wedstrijd ga doen. :D
 
Maak ze af !
 
Luc begon er dernet ook al over. Hij ziet het best wel zitten :D . Lijkt me een mooie ervaring. En hoe ging het weer met die examens ? :D
 
calibre zei:
Raaaaaahhh!!1!one1 :mad:
En de laagste score gaat naar... :o

Raistlin zei:
Luc begon er dernet ook al over. Hij ziet het best wel zitten :D . Lijkt me een mooie ervaring. En hoe ging het weer met die examens ? :D
Hij is gewoon blij dat hij een 3e persoon heeft gevonden. Examens, eum... gaan k*t. Donderdag nog moeilijk: psychologie mondeling, daarna nog paar makkelijke. :)
 
ik ben donderdag klaaaaaaar :p .. wel rot ik ben de enige van mijn vrienden, de rest is allemaal tot de week erop zoals jij hehe! Veel succes met je wedstrijd, zal es leuk worden om doen maar ik denk niet dat je gaat winnen maar weet je zelf ook wel:D
 
hehe laat ze daar eens wat zien op die wedstrijd, heb vandaag ook de floorpress gedaan. Wat vond je ervan?
Ik heb al gedaan met de xamens :)
 
Ik doe gewoon mee omdat ze iemand tekort kwamen hoor... :o Ze tellen gewoon de punten van de 3 ploegleden samen ofzo. Anders moesten Luc en Bram (die jongen moeten we echt es kunnen filmen zodat jullie goeie lifts zien!) met 2 opkomen terwijl de rest met 3 per ploeg is.

Floorpress vind ik wel leuk, zou em alleen iets breder willen pakken maar gaat niet, rack is te smal (of mijn armen te lang). :( Is trouwens ook een PR.
 
Je moet je ambities op het podium niet proberen weg te steken !
 
Podium is voor binnen enkele jaren. ;)
 
Je praat als de meeste coureurs voor de wedstrijd

Zeg dan gewoon:

"IK WIL WINNEN!"
 
Kom op man...

na die wedstrijd ben je strax gewoon HOOKED!!

*Mark these words :D*
 
Floor Press is een mooi ondersteunende oefening :thumb:.
 
Ari70 zei:
Kom op man...

na die wedstrijd ben je strax gewoon HOOKED!!

*Mark these words :D*
hooked = verslaafd? Ben ik nu al hoor. :p

DumphuiZ zei:
Floor Press is een mooi ondersteunende oefening :thumb:.
Ja hopelijk kan ik er mijn bench es serieus mee optrekken.
 
Back
Naar boven