MuscleMeat

Samu's battle vs himself

Bezoekers in dit topic

Thx.

Woensdag 08/02/06
Vandaag even m'n wedstrijd-indeling overlopen:
Snatch 30 - 32.5 - 35
C&J 40 - 45 - 50
Hopelijk haal ik dus een totaal van 85. Wat een mietjesgewichten zeg. :o
Voor de rest nog wat schouderoefeningetjes gedaan, that's it. Nu genoeg eten en slapen tot zaterdag.
 
Niet gek.. moet op wedstrijd bij beide minimaal 2,5kg op he!

Vergeet geen filmpjes te laten maken je lifts zaterdag!

Succes!!
 
Succes met je wedstrijd! Eet en slaap ze!
 
Metal^militia zei:
Niet gek.. moet op wedstrijd bij beide minimaal 2,5kg op he!
Huh, wat bedoel je juist? Dat er minstens 2 schijven van 2,5 opmoeten? Weet ik. :)

Vergeet geen filmpjes te laten maken je lifts zaterdag!
Als Raistlin z'n digitale camera niet vergeet, komt het in orde! :)


RubenSossa zei:
Succes met je wedstrijd! Eet en slaap ze!
Thx!

Ben trouwens al aan een nieuw schema aan het sleutelen, zal waarschijnlijk eind deze week/begin volgende week es posten.
 
Die raistlin moet zien dat ie het mee heeft, of hij wordt gelynched :D
 
Ik bedoel dat we willen zien dat je minimaal 37,5 - 52,5 doet :)
 
18fitie zei:
Die raistlin moet zien dat ie het mee heeft, of hij wordt gelynched :D
:roflol:
wimmos zei:
Thx.
Metal^militia zei:
Ik bedoel dat we willen zien dat je minimaal 37,5 - 52,5 doet :)
Wehehe heb ze allebei op training al geprobeerd en stootte ze allebei uit. Ga het risico niet nemen, want weet niet welke invloed de sfeer, andere stang... op me gaan hebben. Tenzij ik me ècht super voel, dan misschien.
 
Als jij je echt super voelt, dan willen we minimaal een 100 totaal zien. Niet choken he, succes kerel! ;) :thumbs:

Ben benieuwd, ook naar de filmpjes.
 
Je heb toch 3 beurten op een wedstrijd? Kun je toch wel iets proberen als het op de training ook lukt.. als je strax je supercompensatie mooi uitkient is volgens mij nog wel 2,5 kilo bij je training records te halen!!!

ik wens het je iig toe!!
 
Thx. We'll see. :)
 
Op wedstrijd kan je de gewichten per 1 kilo verhogen, dus bv. 52,5 gaat niet meer, het is ofwel 52 ofwel 53.
 
Is dan anders als bij powerliften, daar wordt normaal per 2,5 verhoogd (2x1,25), alleen bij recordpogingen kan er per 500gram! verhoogd worden.
Je eerste 2 beurten houdt je aan de veilige kant, die laatste beurt moet je gewoon losgaan, tenzij je de eerste 2 beurten faalt natuurlijk.
Igg sucses met je wedsrtijd.
 
Ah wist ik niet Tom, heeft Luc niet gezegd. :)
Nu twijfel ik al om 30-33-35 en 45-50-53 te doen. :D
@ Powerblade: thx!
 
Ik zal de batterijtjes van m'n fotoding al maar opladen :D . Gelukkig heb 'k wel wat zoom, voor het geval ik toch maar beter op een veilige afstand ga staan :) .
 
Raistlin zei:
Ik zal de batterijtjes van m'n fotoding al maar opladen :D . Gelukkig heb 'k wel wat zoom, voor het geval ik toch maar beter op een veilige afstand ga staan :) .
:roflol: Ja Luc is gevaarlijk. ;) :D We vertrekken om 11 uur trouwens, als Luc het nog niet gezegd had... :)
 
't Was eerst half 11, maar 11 uur is nog beter :D . 'k Ging trouwens normaal vandaag nog eens langs om te trainen, maar dat is er niet meer van gekomen. De ziektekiemen zijn weer iets te actief. Niet zo erg dat ze me van het werk thuis houden of beletten om zaterdag mee te gaan, maar heb geen zin zo te trainen :D .
 
Hehe ok, goed dat ik het dus zeg. :)
 
Back
Naar boven