Fitness Seller

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed volume op de bench, doe zo door en je raakt er wel :cool:
 
Zal een tijd gekost hebben zeg, die bench sets! maar mooi volume, wat is nu je 1rm, 60?
 
net volume maar waarom doe je
3x42.5
3x40
3x42.5
3x45
wat doet die 40 daar tussen?
 
wimmos zei:
Goed volume op de bench, doe zo door en je raakt er wel :cool:
Hoog volume = ok. :thumbup:
Supertom zei:
Zal een tijd gekost hebben zeg, die bench sets! maar mooi volume, wat is nu je 1rm, 60?
Gok maar op 50. Bij mij is alles zwak, behalve deadlift. :D En veel tijd gekost, bwa goeie 20 minuten.
18fitie zei:
net volume maar waarom doe je
3x42.5
3x40
3x42.5
3x45
wat doet die 40 daar tussen?
Even afbouwen. Lijkt voor mij soms beter te werken als ik even een stapje terug doe. En het is variatie.
 
50 ? na al die setjes nog 3*45kg ? Dan zit je wel wat hoger hoor als je deftig maxt.
 
55 dan.
 
zonde dat je preshes zo achter lopen. ik vidn je deadlifts er goed. ter vergelijking me oude trainingmaatje zag ik vandaag die bench 80kg en deadlift 110kg. dus je bent erg goed bezig op de deads.grts
 
nah samu z'n bench is gewoon slecht

en die kerel z'n deads zuigen.
 
punani zei:
zonde dat je preshes zo achter lopen. ik vidn je deadlifts er goed. ter vergelijking me oude trainingmaatje zag ik vandaag die bench 80kg en deadlift 110kg. dus je bent erg goed bezig op de deads.grts
Thx. Je maatje moet gewoon 120 deadliften. Dan heeft hij een mooie bench-deadlift verhouding. En ik moet 80 benchen, stuk miet dat ik ben.
calibre zei:
nah samu z'n bench is gewoon slecht

en die kerel z'n deads zuigen.
Zal ik jou ook es zuigen? En ja al m'n lifts zijn slecht. Nu nog.
 
Goede training gisteren Samu en je deadlift is gewoon goed:thumb:
 
g-men zei:
Goede training gisteren Samu en je deadlift is gewoon goed:thumb:
Nee en nee. Maar toch bedankt. :)
 
Ah ik zie het, het glas is half leeg:D
 
Ik zie hier iets terug komen over DL / Bench verhouding wat zou die dan moeten zijn? geen 2 : 1 zeker :( (zoals bij mij ongeveer, en bij jou ook)

geef die van Squat dan ook maar gelijk erbij :D
 
Laatst bewerkt:
Samu zei:
Zal ik jou ook es zuigen? En ja al m'n lifts zijn slecht. Nu nog.
ik weet niet of het jullie opvalt, maar ik lees hier tegenwoordig wel rare dingen van samu???
 
Die verhouding trekt wel wat bij wanneer je wat meer massa gaat meedragen:). Alle lightweights zuigen op bp's/sq's en zijn goed in pulls.
 
g-men zei:
Ah ik zie het, het glas is half leeg:D
Zelfkritiek is ok! :p
Ari70 zei:
Ik zie hier iets terug komen over DL / Bench verhouding wat zou die dan moeten zijn? geen 2 : 1 zeker :( (zoals bij mij ongeveer, en bij jou ook)

geef die van Squat dan ook maar gelijk erbij :D
Squat en DL 1.5:1 bench.
18fitie zei:
ik weet niet of het jullie opvalt, maar ik lees hier tegenwoordig wel rare dingen van samu???
:o Hoi.
Adema zei:
Die verhouding trekt wel wat bij wanneer je wat meer massa gaat meedragen:). Alle lightweights zuigen op bp's/sq's en zijn goed in pulls.
Lange ledematen = niet ok. :(
 
Samu zei:
Zelfkritiek is ok! :p

Squat en DL 1.5:1 bench.

:o Hoi.

Lange ledematen = niet ok. :(

Bwa, ik heb ook lange benen en armen, mij hoor je ook niet klagen.
 
Vrijdag 03/03/06
Enkel gezwommen @ school vandaag. 200m schoolslag, 5x50m schoolslag met minuut rust tussen (interval), en nog wat lengtes crawl/rugcrawl. In totaal 650m ofzo. :p
Moest nog wat dingen regelen vandaag, dus geen training.
 
Shit Dude 1,5:1

Oei Oeij 3:2 dat word werk aan men Squat dan :eek: kzal hem een keer in het rek doen van het weekend... Bench nog hele lange weg te gaan :o

Lange ledematen kom op zeg :), moet je misschien gaan roeien ( mee zo een boot ;) Deadlift kracht genoeg toch :D, en een waterratje :P
 
Back
Naar boven