Fitness Seller

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Veel PR's :). Bij dips mss iets meer volume?
 
lekkere pr's allemaal, 6 stuks:eek:.

dl zit je ook lekker hoog.
 
@ wimmos:
Dips stonden niet echt geplanned. Gewoon een paar setjes gedaan om tri's nog wat extra werk te geven. :)

@ Supertom en DumphuiZ:
Valt wel mee die deadlift. Vandaag deed ik die rom. deadlift vrij explosief en moest een beetje opletten voor m'n knie.
 
Jaja PR op zijn Bench en op zijn al (relatief) sterke DL!!

goed zo dude!! Dips 3x8 ook netjes hoor!!

:thumb: :D
 
Ari70 zei:
Jaja PR op zijn Bench en op zijn al (relatief) sterke DL!!

goed zo dude!! Dips 3x8 ook netjes hoor!!

:thumb: :D
Van 3x3x45 naar 5x3x45 op bench. Niet echt spectaculair, maar reps gingen wel stukje vlotter. :)

Donderdag 16/03/06
Longjumps: paar doubles & triples

Rolls: headrolls

Handstands @ wall: duidelijk bewijs dat oefenen helpt. Plots stond ik bijna 25s op m'n handen. Alleen kwamen m'n pizza en liter melk van half uur ervoor weer naar boven (of was het beneden lol). Nog es 17s en 10s, maar bleef last hebben van terugkerende voeding. :) Improvements baby.

Longjumps: paar doubles & triples

OH press met stone: 2x12

BW fullsquats: 2x15

Stretching: Calves, hams, adductors.

Handstands @ wall gingen beter, stretchen voelde ook al iets beter. En spierpijn van gisteren is ook al iets beter nu. :)
 
Heb je je kcalinname al eens omhooggeschroefd, bitch?
 
paddos zei:
héhé nice dat stone work
Uhu. Is wat anders dan de korte kop van je biceps accentueren door één of andere fancy curl zoals sommigen hier blijven doen.
Adema zei:
Heb je je kcalinname al eens omhooggeschroefd, bitch?
Ja moppie. Maar ga het nog een beetje opschroeven. Mss wel richting 5000.
 
Goede training van gisteren, overal pr's:eek:
Ga zo door bijna 70kg bro!!
 
Vrijdag 17/03/06
Eerst een uur gezwommen, dikke pomp in schouders. Kon bijna geen kracht meer zetten, stomme pomp. Verder een paar nieuwe oefeningen gedaan of oefeningen voor 2e maal, dus niet letten op de hoeveelheid PR's, ben niet overal zeker van.
Powersnatch from hang:
2x30
3x1x35 (2e was es failure, niet hoog genoeg gepulled)
1x37.5
1x40 PR
0x42.5 net niet hoog genoeg gepulled. :) Misschien zitten er hier nog PR's, had ze van powersnatch from hang nog niet bijgehouden. 40 zeker, want heb ik zelfs nog niet gesnatched. :p

C&J: tot 1x50, schouders waren te vermoeid

CS row:
5x25
3x30
3x40 PR?
7x3x45 PR

Tate press:
10x6
10x7
10x8 PR?
10x9 PR?
10x10 PR dacht dat ik bij vorige poging Tatepress maar tot 7 gegaan was.

Hyperextentions:
3x15xbw

One arm hangs:
2x10s PR
 
CS rows= chest supported rows

Nette training verder!
 
Hey Samu, train jij ook!
 
Iedere keer weer PR's samu dat moet je zelf zo onderhand ook wel door hebben... gaat lekker hoor!!
 
paddos zei:
cs row = pendlay?
Chest supported, met barbell, op high bench. Een pendlay, maar dan liggend. Veel stricter op die manier. Ga em zo een tijdje doen ipv standing.
eq_909 zei:
Moest je zwemmen voor school?
Yep. 200m, 5x50 met minuut tussen en nog wat baantjes techniek crawl en terug in rugcrawl.
Adema zei:
Goed getrained :thumbup:
Thx. Zat echt al kapot van dat zwemmen, maar toch nog paar onverwachte PR's.
RubenSossa zei:
CS rows= chest supported rows

Nette training verder!
Thx.
maniac zei:
Hey Samu, train jij ook!
Ja zo af en toe es. Als ik geen bitch-periode heb. :D
Ari70 zei:
Iedere keer weer PR's samu dat moet je zelf zo onderhand ook wel door hebben... gaat lekker hoor!!
Hehe idd. Merk wel dat ik goed ga op dit schema, al is het niet altijd 100% zoals ik hier gepost had. Moet bv. maar es wat meer gaan squatten. Voor chinnen had ik de laatste 2 trainingen geen energie meer.
 
Back
Naar boven