AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself

Bezoekers in dit topic

Dat is het mooie aan GPP Ron, je kan alles gebruiken wat je maar tegenkomt, probeer gewoon bewegingen zonder/met een makkelijke negatieve fase te doen :)
 
**** JULLIE STELLETJE GPP LULLO'S! Ik wil dit ook allemaal kunnen maar heb geen ruimte! :D
 
Heb je een site met foto's/voorbeelden dries?
 
Foto's moet je maar zelf zoeken, luiaard :D

vb oefeningen:

Sled Dragging (alle soorten, met enkels, handen, waist, ...)
Wheelbarrow Walks
Tire Flips
Throws
Sprints (mss met een sled er nog achteraan?)
Odd Overhead lifts (met stenen, tonnen, ...)
Barrel Walks
Farmer Walks
....

Je kan het zo gek niet bedenken of je kunt het doen op GPP dag, er is maar 1 regel: vermoei jezelf, ga door tot het einde, je hartslag moet zen piek bereiken, daar gaat het nu eenmaal om!
 
Maandag 01/08/05: Bench
K*tmuziek @ gym => k*tworkout

Bench bezet, dan maar wat DB Press:
8x16kg
4x18kg (5th failed? :()

BP:
5x30kg
5x35kg
2x40kg (what the...? :()

Dips:
5x
5x
4x
4x
5x

BB row:
8x40kg
5x50kg
3x6x45kg

Lateral raise:
2x6x8kg (elke schouder apart, cheat)

Face pulls:
2x12x30kg

Naja, k*t dus. Wie draait er nu ook ****ing slows in een ****ing gym tijdens mijn ****ing workout? :mad: Bij face pulls vloog ik af en toe naar voor wanneer concentratie wat minder was. :o
 
2*40kg! Dikke bench dude! :P Zo zie je maar hoe lekker je traint met goeie muziek op!
 
Azrael zei:
2*40kg! Dikke bench dude! :P Zo zie je maar hoe lekker je traint met goeie muziek op!
Dikke mieterige bench ja gadverdamme! :mad: Zo snel mogelijk mp3-speler aanschaffen! :mad:
 
Dude erg mieterig om de muziek te blamen!
Gewoon harder trainen en beter concentreren!
 
Precies. Bij het trainen brengt zelfs Gordon mij niet uit mijn concentratie.....nouja........DAT lieg ik misschien :P
 
Morgen wordt het pas leuk. Jihaa, benen trainen met twee onstoken hamstringsaanhechtingen in de knieën :D . Maar 'k zal ook wel een beetje stretchen om te compenseren :) .
 
Samu zei:
Maandag 01/08/05: Bench
K*tmuziek @ gym => k*tworkout

Lul, je moest eens weten wat ik hier in mijn gym allemaal op de achtergrond hoor. Ze draaien hier verdomme LOUNGE muziek..... LOUNGE.....op de bank liggen met een breezer en relaxed tmf kijken waar LOUNGE muziek op komt :( :mad:

Ondanks train ik ongegeneerd door. Sluit je gewoon af voor die muziek man :P
 
Raistlin zei:
Morgen wordt het pas leuk. Jihaa, benen trainen met twee onstoken hamstringsaanhechtingen in de knieën :D . Maar 'k zal ook wel een beetje stretchen om te compenseren :) .
Jij gaat net als mij 10 sets boxsquaten! :rocker:

huckfinn zei:
Lul, je moest eens weten wat ik hier in mijn gym allemaal op de achtergrond hoor. Ze draaien hier verdomme LOUNGE muziek..... LOUNGE.....op de bank liggen met een breezer en relaxed tmf kijken waar LOUNGE muziek op komt :( :mad:

Ondanks train ik ongegeneerd door. Sluit je gewoon af voor die muziek man :P
Penis. mp3-speler + harde metal, zal me dan wel afsluiten! :cool:
 
Vreten en Trainen verder geen excuses:D
 
(Soulfly) zei:
Vreten en Trainen verder geen excuses:D
En slapen. :D
En veel excuses heb ik niet, zou nog kunnen beginnen over de pijn die ik op dit moment op stuk of 7 plaatsen heb... :o
 
Samu zei:
Jij gaat net als mij 10 sets boxsquaten! :rocker:


Penis. mp3-speler + harde metal, zal me dan wel afsluiten! :cool:

Ik voorspel dat er binnenkort records worden gebroken: if you're 555 than I'm 666!! WHAAAA :P
 
pijn is fijn.............


vraag anders maar aan Dries:D
 
huckfinn zei:
Ik voorspel dat er binnenkort records worden gebroken: if you're 555 than I'm 666!! WHAAAA :P
Deze week ga ik al voor hoop PR's zorgen normaal.

klusmier zei:
pijn is fijn.............


vraag anders maar aan Dries:D
Spierpijn ja, pijn aan allerlei gewrichten niet. Maar dat houdt me niet tegen.
 
Ik ga deze week mijn 80kg bankdruk record verbreken! Dus jij ook!
 
Azrael zei:
Ik ga deze week mijn 80kg bankdruk record verbreken! Dus jij ook!
PR bench is volgende week, wil es 50 drukken. Vraag ik wel even spotter. Deze week mag je er al op overhead press en DL verwachten. Ow morgen boxsquat, maar is de 1e keer dat ik dat goed ga doen, dus telt niet. En bijoefeningen hou ik niet zo bij.
 
10 sets box squats ? Zijde gij zot ? :D

We zien wel wat het wordt. Morgen (en de komende weken) zal het toch voornamelijk om vorm en minder om gewicht gaan, ik kan me met die ontstekingen niet teveel permitteren. Maar ik wil wel kijken hoe jij doodgaat :D .
 
Back
Naar boven