AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Moed houden lotgenoot. k*t ziekte:mad:
 
Sta je toevallig onder stress? Dit verdoet je weerstand namelijk en doet ook je wondenherstel niet goed, laatstgenoemde kan zo met 40% verslechteren.
 
g-men zei:
Moed houden lotgenoot. k*t ziekte:mad:
:mad: We shall not be moved. :mad:

DumphuiZ zei:
Sta je toevallig onder stress? Dit verdoet je weerstand namelijk en doet ook je wondenherstel niet goed, laatstgenoemde kan zo met 40% verslechteren.
Dat zou veel verklaren. Zit echt voor het minste te stressen... vooral met m'n studies. Moet dringend leren ontspannen, misschien wat beginnen mediteren + wat dingen van m'n moeder leren over aromatherapie enzo.
 
Relax dude, Ritalin of een dikke Djonko ;)!! doen wonderen :D
 
Ja stressen voor mijn studie doe ik momenteel in mindere mate, dan maar een minder goede prestatie... Die RSI-achtige shit (waar ik nog steeds last van heb) heb ik daar ook aan te danken :D.
 
Maandag 03/04/06
Hoi fans.

Snatch from hang:
Opwarmen met bezemsteel - 10 - 20 - 25
10x1x30

Snatch pulls:
3x30 PR?
3x3x35 PR

C&J:
2x35
2x40
3x2x45 pff heb deze wat weinig bijgehouden. Misschien is de 3x2x45 PR maar durf het niet zeker zeggen.

Tussen de vorige oefeningen door: Chins
7x5 PR mooie reps, op laatste 2 na.

Frontsquats:
3x40
3x45
3x3x50 evenaring PR. Woensdag es wat zwaarder gaan. Blijf wel ****ing traag omhoog komen, dringend es wat speed trainen op die squats.

Dips:
3x8
5

Sit-ups:
3x15

Seated DB cleans:
3x20x3 Licht.

Nu vlug douchen en dan naar Ice Age 2 gaan kijken met een vriendin -> ontspanning!
Toedeloe! :wave:
 
Dag :wave:

Goeie front squats man. Gewichten beginnen op wat te trekken :).
Dips gaan ook goed en voor de rest zie ik nog PR's staan dus houden zo!

En euh sit ups vervangen door incline crunches of dragon flags of leg raises :).
 
wimmos zei:
Dag :wave:

Goeie front squats man. Gewichten beginnen op wat te trekken :).
Dips gaan ook goed en voor de rest zie ik nog PR's staan dus houden zo!

En euh sit ups vervangen door incline crunches of dragon flags of leg raises :).
Front squats moeten veel beter. Anders wordt dat deel in m'n clean&jerk de beperkende factor denk ik. :rolleyes:

Dips wou ik voor 5x8 gaan maar had weinig energie, wat wil je, trainen op een ontbijtje.

Voor core wissel ik nogal es af. :)
 
Hehe.. ik ben ook een fan :D. Goede training en Ice age 2 is lachen :).
 
Dinsdag 04/04/06
Beetje handstands. Wat zoeken hoe ik m'n handen dichter bij de muur kan plaatsen -> beter voor polsen.

Pushups | Longjumps | Lying legraises:
10x | 10x | 10x
10x | 10x | 10x
10x | 10x | 10x

One leg calve raises:
10 links, 10 rechts -> 3x
 
Donderdag 06/04/06
Eerste poging tot handstand-pushups @ wall. Mmm diep zakken lukt niet echt. Misschien m'n handen wat verder uit elkaar zetten.

Pushups op vuisten:
2x15

Stuk of 6 verschillende jumps geprobeerd. (oa. 20s zakken naar squatpositie en dan explosief omhoog)

Toen zag ik een betonnen bolletje liggen in de tuin (als versiering, heeft m'n moeder ooit gemaakt). Maar even OH-pressed met 1 hand: 2x10 beide handen.

Morgen nog es naar de gym proberen gaan. Raakte gisteren niet zo vroeg uit m'n bed. Ben toen maar beginnen studeren.
 
Groet van fan :wave:
 
Ik kon ze zonder wall vroeger en mijn evenwicht sucks! Het gaat om beheersd en traag een diepe stoot te maken met je 2 voeten tegelijk. De meesten doen hem te hevig waardoor ze omver vallen door de swing van hun benen, maar je zou het zonder swing moeten kunnen :).
 
Ari70 zei:
Groet van fan :wave:
Hoi. :wave:

wimmos zei:
Ik kon ze zonder wall vroeger en mijn evenwicht sucks! Het gaat om beheersd en traag een diepe stoot te maken met je 2 voeten tegelijk. De meesten doen hem te hevig waardoor ze omver vallen door de swing van hun benen, maar je zou het zonder swing moeten kunnen :).
Hehe dat komt nog allemaal. Ga af en toe proberen om even los te komen van de muur => los proberen staan. Dan verder opbouwen.

Owja en ga morgen zwemmen. Normaal zaterdag, maar m'n zwempartner wilt morgen gaan. Dan maar zaterdag @ gym trainen.
 
Even lezen whats new. hmm nieuw pr op de snatch pull. Evenaring pr op de front sq. Verder een hoop onzin tussendoor met allerhande materiaal wat ie in de tuin vind. Dadelijk ga je nog snatches doen met de tuinkabouter!

Zo volgende keer wil ik een nieuw record op de front squat al is het maar 52,5kg;)
 
g-men zei:
Dadelijk ga je nog snatches doen met de tuinkabouter!

Damn shit die wilde ik morgen eigenlijk gaan doen :o, nu heb je het al in Samu zijn log geplaatst :mad: Zoek ik wel iets anders op...
 
Samu wordt tuinkabouter snatch koning:D
 
Samu wordt tuinkabouter snatch koning:D

j/k bro

Je trainingen gaan lekker, steeds weer pr's :thumbs:
 
Goed idee van die tuinkabouter, karma! :thumbup:
Zal morgen nog wat gaan pr-en. :)

Vrijdag 07/04/06
Zwemmen: eummm 500-600m ongeveer, ben vergeten hoeveel juist. :o
 
Back
Naar boven