MuscleMeat

Samu's battle vs himself

Bezoekers in dit topic

Dinsdag 18/04/06
Zwemmen, schoolslag:
6x50m interval (telkens minuut rust tussen)
600m (stukjes van 25/50/75/100m)
Totaal: 900m

Tegen het einde vh jaar wil ik 2500m gaan zwemmen.

Nu vlug eten en in m'n bed. :wave:
 
okay dan zie je dit meer als een Rehab training.. of gewoon weer wat aparts..?
 
Prima voor de conditie ook, zwemmen:)
 
Ari70 zei:
okay dan zie je dit meer als een Rehab training.. of gewoon weer wat aparts..?
Weer één van de zoveel dingen die ik doe :p + test binnen een paar weken.
Supertom zei:
Prima voor de conditie ook, zwemmen:)
True. Je hart is ook een spier. ;) En zwemmen is niet zo belastend voor je gewrichten.
 
Woensdag 19/04/06
Heerlijke gym toch waar ik train. :heart: Als je naar de filmpjes van mij en wimmos kijkt: die spiegel op de achtergrond hangt aan een deur, da's de nooduitgang. Met het goede weer, gewoon opengezet. :D Op dit moment zal de zon zelfs naar binnen schijnen, recht op het platform. :bow:

Qua training, alles op 40-50%, 1-3 reps:
Powersnatches
Powerclean & jerks
Bench
Boxsquat
BOR

Nog beetje core.

Het zwemmen van gisteren zat er nog in, logisch, zat maar +- 15 uur tussen. Daarom deze aanpak. Alleen stom dat ik er toen niet aan dacht om nog even wat onderbenen te trainen, voor m'n enkelstabiliteit. :duh:

En nu maar hopen dat het wel lukt, k*tforum. :mad:
 
Dude nu je het er toch over hebt... schiet me iets te binnen...

één van de zoveel dingen die ik doe :P

Ik merk de laatste tijd dat je wel lekker bezig bent met allerlei dingen en weet ik veel wat,,,, en eigenlijk niet zo lekker vooruit gaat als de meeste hierzo.. ben je misschien bezig met overtraining...

gewoon een gedachte spinseltje hoor..

--------------------------------------------

Onderbenen kun je nu toch ook nog wel ff doen, je hoeft niet altijd in de Gym te zijn...
 
Nee ik ben niet bezig met overtrainen. Ben de laatste weken gewoon maar 1x/week in de gym geweest door omstandigheden. Als je even terugkijkt zie je dat ik net voor die periode volop PR's haalde. :)
Dat ik na +2 jaar trainen nog maar zo ver sta heeft ook z'n redenen. I don't really care. Ben gelukkig niet meer die spriet van 57kg @ 1.82 en da's al veel. :)
 
Okay dan, ja ik twijfel er niet aan dat je goed weet waar je mee bezig bent!!! jaja ik herinner me nog wel dat je paar weken terug nog PR's aan het pakken was!!

Dat je nu maar 1x/week in de gym bent verklaart dan genoeg!

Hoeveel weeg je nu dan dude!!

Keep Lifting!! (maar daar ben ik niet bang voor :D)
 
Lekker rustige training. oly lifts natuurlijk weer! Ben ook wel benieuwd hoeveel jenu dan weegt.
 
Nog steeds 69 helaas... Was tijdens m'n vakantie wel een paar kg kwijt, zat op een gegeven moment terug @ 66. :eek: Eat, I shall...
 
je lichaamsgewicht is dan ook niet meer gezakt in vergelijking met een paar weken terug en dat is ook positief.

Als de omstandigheden weer goed zijn knal je door die 70 grens:cool:
 
je hangt al eeuwen in de 60's.. tijd om daaruit te raken :)
 
idd gast, moet je trouwens al veel vreten voor die 69 kilo's?
 
idd rustig hier

maar wtf die kerel die op de site beastskills staat (die kent die ook oef. ook al :cool:)
 
Ik geraak er wel, vroeger zat ik vast op 67, die grens heb ik al kunnen doorbreken. Heb echter weer een extra probleem ontdekt...

Linkerschouder is nog instabieler dan de rechter. M'n trapezius trekt te veel aan m'n schouderblad en/of deltoideus is te zwak.
Gevolg: bij een abductie links, komt direct m'n gehele schoudergordel omhoog, terwijl dit normaal maar vanaf 90° mag zijn... Links roteert m'n schouderblad ook veel sneller dan rechts.
Oplossing: raad gaan vragen bij één van mijn professoren. Kijken wat haar mening is en oplossing zoeken. Ik hou jullie op de hoogte. :p
 
Vrijdag 21/04/06
PR's van de dag:
Powersnatch: 3x1x40 (4f)
Cleanpulls (halfweg sternum of ietsje hoger): 3x3x50
Bench: 2x5x40 (3e setje 4 reps, 5e ging mss falen dus niet geprobeerd)
BOR: 5x55

Ook nog even buiten getraind. Luc had houten plank buiten gelegd. Kon me echter niet genoeg concentreren om daarop te snatchen en ben terug naar binnen gegaan.
Daarna kwam ik met het idee om rubberen matjes te leggen (dat we daar niet direct op kwamen :o), Bram is daar nog een tijdje op bezig geweest. Wel leuk, dat belooft voor deze zomer. Buiten trainen in bloot bovenlijf. :cool:
 
welke rubberen matjes heb je dan gebruikt?
 
Zijn aardig wat pr's!
Lekker showen in de zomer:D:cool:
 
calibre zei:
welke rubberen matjes heb je dan gebruikt?
De matjes die altijd op dat tafeltje liggen in het kot. :)

Supertom zei:
Zijn aardig wat pr's!
Lekker showen in de zomer:D:cool:
En hopen dat de buurmeisjes komen kijken... :D :D :D
 
Zijn er dan lekkere buurmeisjes ? Anders moet ik eens wat vaker gaan trainen :D .
 
Back
Naar boven