AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoow okay das mooi om te horen!!
 
Je hebt niet de meeste aanleg van iedereen hier op het forum samu maar ik vind het toch een erg leuk log omdat je inzet en motivatie er altijd vanaf straalt. Weer een leuke superset gevonden, ga zo door.
 
g-men zei:
Je hebt niet de meeste aanleg van iedereen hier op het forum samu maar ik vind het toch een erg leuk log omdat je inzet en motivatie er altijd vanaf straalt. Weer een leuke superset gevonden, ga zo door.
Hehe als ik vroeger alles had aangepakt zoals nu, zat ik veel verder. Hoewel ik vroeger al riep: dit vind ik leuk, dit past bij mij... Kan ik nu pas zeggen dat het ècht zo is. Eindelijk iets dat ik kan volhouden. Misschien omdat ik nu ook zeker ben over mezelf.
En aanleg, tja, heb vroeger nooit aan sport gedaan anders had ik wel een betere basis. Maar ik ben niet van plan om zoals de rest van de familie op m'n luie kont te zitten en dan te klagen dat er iets pijn doet. Als ik merk dat bepaalde dingen niet gaan, zal ik zorgen dat ze wèl gaan. Al doe ik er 10 jaar over.
Nu nog hopen dat m'n studies wat beter gaan en ik veel dingen uit zowel studie als training kan overbrengen naar de mensen hier.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je g-men opnieuw punten kan geven. :(
18fitie zei:
Leuke training samuel ;)
Thx.
 
Samu zei:
Als ik merk dat bepaalde dingen niet gaan, zal ik zorgen dat ze wèl gaan. Al doe ik er 10 jaar over.

Steve Justa zei:
Gaining strength is purely a matter of will power. You'll get as strong as your will power will push you, pure and simple!

Steve Justa zei:
In the art of superstrength think in years and months rather then weeks and days

Ga zo door kerel!
 
Je had beter oefeningen genomen die de schouder niet belasten :p .. maar goed we zullen trots zijn dat je je eens aan je schema houdt :D
 
eq_909 zei:
Ga zo door kerel!
Oi!
wimmos zei:
Je had beter oefeningen genomen die de schouder niet belasten :p .. maar goed we zullen trots zijn dat je je eens aan je schema houdt :D
Waarom niet? Aan mijn schouders moet net hard gewerkt worden.
 
Was me wat aan het vervelen. Paar minuutjes long jumps/vertical jumps gedaan. Long jump van 2m40, zo slecht. :(
 
Dude!!

Dit is niet zo slecht hoor!! ik zal het even uitleggen.. bij het speerwerpen mijn hobby heb je een paar testwaarden waar je uit kan halen, mits je techniek goed is.. wat je mogelijk zou kunnen gooien.. mijn allerslechste testwaarde is standing long jump!! en deze is ook 2 meter 40... maar mijn stats met olympich lifts.. clean en snatch liggen weer wel wat hoger.. dus maak je niet druk !!

wat ik eigenlijk probeerde te zeggen ga niet alles in afstanden/testen zien, maar bekijk het in een groter vlak, namelijk jou sport!! olympic lifting!!
 
Ik bekijk net alles in een groter vlak, olympic lifting is maar een deel van m'n sport. :p Ik ga voor all-around. :thumbup: ;)
 
My Mistake dude, desondanks vind ik 2,40 niet slecht! Ik denk dat veel hier op ut forum hier niet aan zullen komen!!
 
Maandag 20/02/06
Vandaag met nieuwe schoenen getrained, Ironwork II van Adidas. ****ing nice, geeft goeie *pats*. :D

Snatch from blocks: laatste set 3x35, daarvoor ook al wat 1-2x35 gedaan. Eerste keer dus PR's. :)

C&J: 1x52.5, 1x55 (maar was slecht geschouderd, reken em toch als PR nah! :p)

Frontsquats:
3x40
3x45
3x3x50 PR

Pendlay row:
6x25
6x30
3x6x35

DB press (palms in) ss BW chins:
opw. ss 3x
10x10 ss 3x
10x14 ss 3x
10x14
Ja had meer moeten chinnen maar wou op tijd kunnen stoppen, moest trein halen. :p

Side press ss side raises ss DB static holds
5x5 ss 10x3 ss 20sx22
5x7 ss 10x3 ss 30sx22
5x7 ss 10x3 ss 30sx22

2x commentaar gehad van één of andere nerdie-bodybuilder toen ik schijven/dumbbell liet vallen. Moest zeker stoer doen voor z'n vriendjes. Eerste keer vies gekeken, tweede keer sarcastisch gelachen (ze stonden toen met stuk of 8 rond bench te lullen, allemaal lachen, die gezichten na mijn lachje! Hilarisch!!! :roflol:). Kreeg een paar vieze blikken van z'n vriendjes toen ik de gym verliet. :lol: Goeie training dus. :thumbs:
 
dat zijn geen bodybuilders hoor. dat zijn gewoon fitness gaytjes
nice training verder
 
Nette snatch en C&J!

feli met je PR's!
 
Thx. We gaan volop voor de 100 totaal binnen enkele weken! :fire:

@ punani: sommige van die kerels noemen zichzelf toch bodybuilders. Mij interesseert het eigenlijk niet, toch maar van die borst-biceps kereltjes.
 
Woensdag 22/02/06
Niet zo'n goeie training vandaag. Schouders waren nog vermoeid van maandag en had al circuit gedaan op school => kreeg krampen in rug die nog niet gedaan zijn. :( Owja en calibre kwam langs.

Bench:
5x20
5x25
3x30
3x35
3x40 That's it. Ging veel te moeilijk

DL from box (=2 schijven van 15):
6x40
6x60
6x70
6x80
6x85 heel lang geleden dit, dus heb het nog rustig aan gedaan. Ga denk ik afwisselen tussen deze en gewone deadlift. Ene week dit, dan conventional, dan weer dit... PR's? dunno.

Beetje snatches/OH squats/clean&jerks met calibre.

Calve raises:
8x40
3x8x50 Was eerst wat aan het zoeken wat ik als verhoogje kon nemen. Dan maar 2 25kg-schijven naast elkaar gelegd. Dunno of hier PR's inzitten.

De rest heb ik maar zo gelaten. Isometric LB zou niet goedkomen met die rug, de rest (core/RC/grip) had ik al genoeg gedaan in dat circuit. :p

Owja en hadden geen electriciteit, was wel leuk trainen in zo'n halfdonkere gym. :roflol:
 
Meer volume op je bench, die eerste sets zijn maar opwarmen, en dan blijft er niet veel over. Werken op wat achterloopt he.

Verder een kleine training zo te zien :p Kan ik wel geloven als je je op school al moet uitsloven. Het enige wat ik moet doen is 2x15 minuten ernaartoe fietsen, en er zitten :D
 
haha gaf een te romantisch sfeertje vond ik die donkerte !
 
@ wimmos: is maar éénmalig dat sportgedoe op woensdag. Es lichtere training is niet erg. En aan zwakke punten wordt gewerkt hé, waarom dat nieuwe schema denk je? :D

@ calibre: Lekker harrrdcore. :p Met moeite het verschil zien tussen groene en blauwe schijven LOL. Hoop dat ze daar nu al licht hebben. :roflol:
 
Back
Naar boven