AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ wimmos: is maar éénmalig dat sportgedoe op woensdag. Es lichtere training is niet erg. En aan zwakke punten wordt gewerkt hé, waarom dat nieuwe schema denk je? :D

@ calibre: Lekker harrrdcore. :p Met moeite het verschil zien tussen groene en blauwe schijven LOL. Hoop dat ze daar nu al licht hebben. :roflol:
 
Samu zei:
Maandag 20/02/06
Vandaag met nieuwe schoenen getrained, Ironwork II van Adidas. ****ing nice, geeft goeie *pats*. :D

2x commentaar gehad van één of andere nerdie-bodybuilder toen ik schijven/dumbbell liet vallen. Moest zeker stoer doen voor z'n vriendjes. Eerste keer vies gekeken, tweede keer sarcastisch gelachen (ze stonden toen met stuk of 8 rond bench te lullen, allemaal lachen, die gezichten na mijn lachje! Hilarisch!!! :roflol:). Kreeg een paar vieze blikken van z'n vriendjes toen ik de gym verliet. :lol: Goeie training dus. :thumbs:

Dus mijn advies opgevolgd van mijn commentaar op die filmpjes samu (schoenen) :D

En ik had laatst gastjes geholpen in de gym met gripwerk en had ze barbellholds laten doen in squatrek net boven de pinnen. Nadat ze hem een paar keer lieten vallen (beetje kabaal natuurlijk) zegt zo'n breezerboy dat ze moesten kappen, hij vuil kijken, zegt ie dat ie anders z'n gun gaat halen, soort van misplaatste 50cent taal in de gym:D
 
g-men zei:
Dus mijn advies opgevolgd van mijn commentaar op die filmpjes samu (schoenen) :D
Hehe ja was sowieso van plan om er aan te schaffen. Ik sta echt wel veel stabieler nu. De hoek tussen m'n voet en onderbeen is nu ook anders waardoor ik veel beter kan squatten (heb beperkte dorsiflexie: voetrug naar je scheen toe).

En ik had laatst gastjes geholpen in de gym met gripwerk en had ze barbellholds laten doen in squatrek net boven de pinnen. Nadat ze hem een paar keer lieten vallen (beetje kabaal natuurlijk) zegt zo'n breezerboy dat ze moesten kappen, hij vuil kijken, zegt ie dat ie anders z'n gun gaat halen, soort van misplaatste 50cent taal in de gym:D
My god... :roflol: Sommige mensen zijn gewoon jankerds. Dat materiaal kan er echt wel tegen hoor. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over m'n nieuwe schoenen, die dingen maken ook een serieus kabaal op dat platform. :D
 
Vrijdag 24/02/06
Snatch: 3x1x35, 1x37.5 blijft slecht gaan verdomme.
Dan nog wat hangpulls snatch-grip: 5x30, 3x35, 3x40, 3x45 allemaal PR's denk ik.

C&J: 3x1x45, 1x50, 1x40, 1x45 dag energie. Schouders waren ook wat pijnlijk. :mad:

DB row (beide DB's tegelijk, pendlay style):
2x8
6x2x12

Chins:
2 ladders van 3, Pavel's way dan nog Lat pulldown opgewerkt tot 6x50PR

Highrep squats:
20x20
2x20x25 PR :help: Lucht?

Isometric bench, 9th pin:
5sx20
5sx25 PR
5sx30 PR
5sx35 PR

Suitcase DL ss Cuban press ss One arm hangs:
6x40 ss 10x3 ss 5s
4x50 ss 15x3 ss 5s
 
Laatst bewerkt:
Nice training!! Nette Clean and Jerk! :)

hehe.. geen adem meer over met squatten? had ik ook lichtelijk last van bij die 100 rep squats! ;)
 
RubenSossa zei:
Nice training!! Nette Clean and Jerk! :)

hehe.. geen adem meer over met squatten? had ik ook lichtelijk last van bij die 100 rep squats! ;)
Bah nee die C&J suckte, heb al meer gedaan. Stomme schouders. Dacht normaal nog van op blokken te schouderen maar dat belast schouders nog meer... :) En die highrep squats zijn lekkah, bouw ze wel rustig op. :)
 
Misschien flink wat RC work erin gooien voor je schouders?
 
Waarom gebruik je eigenlijk extra gewicht tijdens de isometric's? Je kan toch ook gewoon de barbell met volle kracht tegen de pin rammen zonder load?
 
RubenSossa zei:
Misschien flink wat RC work erin gooien voor je schouders?
Ik doe al 3x/week RC grapjurk. :p Gewoon beter opwarmen, want nadien had ik er geen last meer van.

eq_909 zei:
Waarom gebruik je eigenlijk extra gewicht tijdens de isometric's? Je kan toch ook gewoon de barbell met volle kracht tegen de pin rammen zonder load?
Heb het es ergens gelezen in een artikel. En aangezien die tijd toch echt niet boven de 8s gaat, kan je de oefening verzwaren door er extra gewicht aan te hangen. :) Ga alleen van isometrics geen PR's meer bijhouden, heb net hele lijst met PR's aangelegd, maar is teveel werk om per pin nog es een indeling te gaan maken. :D

Owja en die lijst deed me soms even schrikken, moet wel es serieus beginnen doortrainen. :o
 
Zo'n lijst is wel super handig ja! Ik had hem ook, totdat mijn harde schijf crashte :(
 
We eisen nog veel meer chins hoor :D . Ik ken heel weinig oefeningen van je schema dus jammer genoeg kan ik er niet veel over zeggen. :p.
 
wimmos zei:
Ik ken heel weinig oefeningen van je schema dus jammer genoeg kan ik er niet veel over zeggen. :p.

Google is your friend ;)

Verder kan je veel "alternatieve" oefeningen vinden op sites als t-nation.com
 
eq_909 zei:
Zo'n lijst is wel super handig ja! Ik had hem ook, totdat mijn harde schijf crashte :(
Nieuwe aanmaken. :)

wimmos zei:
We eisen nog veel meer chins hoor :D . Ik ken heel weinig oefeningen van je schema dus jammer genoeg kan ik er niet veel over zeggen. :p.
Ga die lat pulldown afbreken verdomme. Hoog volume want ben weer aan het mieten op die beweging. Zo zal ze natuurlijk nooit verbeteren. Tis trouwens een PR denk ik, nog vrij veel PR's dus vandaag. :p
 
eq_909 zei:
Google is your friend ;)

Verder kan je veel "alternatieve" oefeningen vinden op sites als t-nation.com

Ja qua beweging ken ik ze, maar ik kan niet vergelijken met wat een degelijk gewicht is :). bv. als je geen side raises doet, heb je geen idee dat 15kg al veel is.
 
wimmos zei:
Ja qua beweging ken ik ze, maar ik kan niet vergelijken met wat een degelijk gewicht is :). bv. als je geen side raises doet, heb je geen idee dat 15kg al veel is.
Bij mij is het gewicht nooit degelijk. :mad: Ben nog altijd kwaad omdat die oly lifts niet deftig gingen grrr. :fire:
 
ah samu zolang je maar pr's pakt;), en dat doe je
 
Klein circuitje:
Push-ups - crunches - vertical jumps
20x - 20x - 10x
15x - 20x - 10x
15x - 20x - 10x

En nog 10 reps OH press met steen.

Ga m'n circuits rustig opbouwen. Kreeg ook weer last van achillespees en schouder verdomme. :fire:
 
pushups doen zal je miet ! deftig uitgevoerd allemaal?
 
calibre zei:
pushups doen zal je miet ! deftig uitgevoerd allemaal?
Neus tegen de grond, vrij explosief omhoog. Wel leuk trainen buiten bij 3° C. :thumbup:
 
Pf al men trainingen zijn ofwel buiten ofwel in een magazijn waar het misschien 2 graden warmer is dan buiten. En toch slaag ik erin zo goed als elke training te zweten
 
Back
Naar boven