XXL Nutrition

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat boeit niet. T lijkt me trouwens wel monsterlijk cool om handstands te maken in de modder voor je polskracht (qua stabilisatie) :D
En als je door je armen heen zakt en op je hoofd land, leer je dat gauw genoeg af!
 
wimmos zei:
18fitie probeert gewoon zijn aantal posts omhoog te krijgen, niet op letten.
10000 voor het einde van de zomer moet wel lukken ja :D
 
Zondag 12/03/06
In de tuin spelen!

- Handstand en headstand oefenen. Tegen muur en op het gras (harde ondergrond zeg als je op je rug terechtkomt :D)
- Longjumps en vertical jumps.
- Sit-ups.
- Handclap-pushups.
- Groot takje van 1.5m (weegt jammer genoeg niet veel): cleanen; OH-squaten; highrep overhead pressen; op vingertoppen leggen, duim naast andere vingers, en in suitcase-DL positie rechtop staan (door de minste beweging in je vingers begint dat ding alle kanten op te gaan).
- Schijf ijs die zich op barrel had gevormd en nat was: pinch-holds. Best moeilijk lol.
- Voet voor parasol (+20kg): pinch-holds met beide handen, OH-press.
- Setje push-ups.
- Nog wat longjumps.

Leuk, beetje experimenteren. :)
 
van het mooi weer geprofiteerd :D, hoe lukten die handstands?
 
Ja ja deze jongen kan overal trainen geweldig gewoon, erg leuke motivatie voor mij ga vanavond na men kilo bami ook weer trainen bedankt dude!!

Longjumps uit stand?
 
18fitie zei:
van het mooi weer geprofiteerd :D, hoe lukten die handstands?
Tegen de muur ging het na een tijdje wel. Op het gras niet echt. :)

Ari70 zei:
Ja ja deze jongen kan overal trainen geweldig gewoon, erg leuke motivatie voor mij ga vanavond na men kilo bami ook weer trainen bedankt dude!!
Grrr go for it! :fire:
Longjumps uit stand?
Door knieën buigen, spring, landen en door knieën buigen, spring... De eerste keer raak je nog vrij ver, maar de volgende... :o
 
Samu zei:
@bout die longjumps

Door knieën buigen, spring, landen en door knieën buigen, spring... De eerste keer raak je nog vrij ver, maar de volgende... :o

ja, nee dat snap ik, doe ze zelf ook iedere week, wilde weten of je losse sprongen maakt, dynamische zoals jij nu doet, of je er een stop in brengt en dergelijke.. maar het is nu duidelijk voor me :)
 
Ari70 zei:
ja, nee dat snap ik, doe ze zelf ook iedere week, wilde weten of je losse sprongen maakt, dynamische zoals jij nu doet, of je er een stop in brengt en dergelijke.. maar het is nu duidelijk voor me :)
Mja doe het niet altijd zo. Soms ook met stop. Vandaag waren het er 3-4 na elkaar. :)
 
zeer creatieve en nette training kerel!

Binnekort ga ik een weekje naar Zweden, en dan kunnen jullie een good-old Wood training van mij verwachten! ;)
 
ga jij zo ver om te nken? :P, serieus wat ga je daar doen kerel :D
 
RubenSossa zei:
zeer creatieve en nette training kerel!

Binnekort ga ik een weekje naar Zweden, en dan kunnen jullie een good-old Wood training van mij verwachten! ;)
Thx. Ben benieuwd naar die training. :D
18fitie zei:
ga jij zo ver om te nken? :P, serieus wat ga je daar doen kerel :D
Ga ergens anders spammen. Of nog beter: ga trainen!
 
Hehehe, leuk zo'n buuitenspeel training, doe ik op vakantie ook wel eens.
 
Zelda zei:
Hehehe, leuk zo'n buuitenspeel training, doe ik op vakantie ook wel eens.
Waarom enkel op vakantie? Is nu toch ook leuk? :D

Vandaag geen training, wou deze middag op m'n fiets stappen maar voet stond niet goed op pedaal. Voor ik het besefte tackelde ik de grond en deed m'n knie pijn. :o Lomp!
 
Dinsdag 14/03/06
Kon het niet laten om iets te doen.
- Longjumps (singles)
- Handstands @ wall
- Eten
- Verschillende rollen. Koprol, enkelrol, schouderrol en gestrekte rol. Zorgen dat ik op een iets hoger gelegen stukje moest rechtkomen, met voeten mooi naast elkaar. Moest toch een beetje uitdaging aan zijn. :)
- Sit-ups 3x20
- Stretching: calves/hamstrings/adductors. (eindelijk es iets doen aan al die verkorte spieren).
 
Samu ga es trainen ipv. een beetje turnen en buiten spelen!








j/k :P
 
Samu zei:
Waarom enkel op vakantie? Is nu toch ook leuk? :D

Vandaag geen training, wou deze middag op m'n fiets stappen maar voet stond niet goed op pedaal. Voor ik het besefte tackelde ik de grond en deed m'n knie pijn. :o Lomp!

lomp is een goed woord idd, waarom niet naar de gym gegaan en gedaan wat je kon doen? :p
 
eq_909 zei:
Samu ga es trainen ipv. een beetje turnen en buiten spelen!








j/k :P
Morgen weer @ gym moppie. :)
18fitie zei:
niets aan toe te voegen
Jij kan niks toevoegen omdat je niks weet, k*ttekop.
calibre zei:
lomp is een goed woord idd, waarom niet naar de gym gegaan en gedaan wat je kon doen? :p
Omdat m'n knie wat dik stond en fietsen al pijn deed. :( Ben vroeger naar huis gegaan om ze goed te verzorgen, vandaag was het al veel beter. :)
 
Succes met je knie!! wat staat er voor morgen op het programma?
 
Woensdag 15/03/06
BW deze morgen: 69.1

Powersnatch/OH squats: opwarmen

Benchpress:
5x20
3x25
3x35
3x40
5x3x45 PR

Romanian Deadlift:
Wou deze doen ipv gewone DL om stang minder hard tegen knie te laten schuren, maar deed toch wat pijn. Stomme wonde. :mad:
8x20
8x40
8x60
8x80
3x8x90 PR

Powercleans:
Even zin in :p
5x30
3x5x40

Pendlay row:
8x30
8x40
3x8x50 PR

Dips:
3x8 PR

Leg raises (knees bent) ss seated DB cleans:
15x ss 15x6
15x ss 15x6
15x ss 15x6

(3x15 legraises PR??, DB cleans 3x15x6 PR)

Nog vergeten:
Plate pinch hold:
30s x 10, 25s x 10
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven