XXL Nutrition

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
SLAP! :whip:

you IDIOT!

krijg ik nu karma? :D
Ja. :)

g-men zei:
Hele goede training, goede oefeningen allemaal. PAS OP met je wervels bro.
Als je er wat last van hebt ga dan niet doorsukkelen maar vraag even een opinie bij de fysio. Raad kan geen kwaad.

Als je wervel krom zit en je gaat bv squatten kan dat vervelende gevolgen hebben.
Met m'n wervels pas ik wel op ja. Thx.
 
Tjah, het lichaam kan soms wat nukkig zijn. Maar je leert het erbij nemen he ?
 
Raistlin zei:
Tjah, het lichaam kan soms wat nukkig zijn. Maar je leert het erbij nemen he ?
Uiteraard. Ik geef niet op. :thumbs:
 
Even wat gestretched. Vooral voor rug. Lang leve Pavel. :)
 
Thx dude.

Vandaag nog wat gezwommen, heb morgen zwemtest 200m. 4m15s = 10/20.
Haal ik normaal wel, doe em wel @ schoolslag. Crawl is een ramp bij mij. Wish me luck! :)
 
succes morgen man!

je redt het heus wel :D
 
ik zou buizen.. deze vakantie ga ik es wat oefenen op zwemmen denk ik :).

Succes ermee
 
Ja natuurlijk red je dat wel zeg!! gaat je crawl langzamer als je school slag :eek: en ik zie nog wel zo vaak een zwemtraining staan... is je techniek niet zo goed dat je veel onnodige energie verspilt dan (ik kan totaal niet goed/snel zwemmen, hoorde 2 weken terug voor het eerst over een S'je met de borstcrawl :)) maar goed nogmaals succes
 
Lol doen ze het nog ook, thx.

@ wimmos: Schande.
@ Ari: Ja, crawl gaat langzamer dan schoolslag. Techniek zit niet goed en kan het gewoon niet zo lang volhouden.
 
4m6s op m'n 200m. ****ing slow dus, de laatste weken ook niet veel kunnen oefenen en heb me ook geen 100% gegeven. Moest nog m'n test techniekzwemmen inhalen na die 200m.
Maar ben er door op m'n 200m, dus mag niet te veel klagen.
 
Proficiat! Wel nipt, om de spanning erin te houden? :p
 
nice, maar je moet crawl leren, dan ga je als een speer
 
Oi. Dit wordt waarschijnlijk één van m'n laatste posts hier voor een tijdje. Tijd om me volledig op m'n studies te concentreren.

Vandaag nog wat liggen snatchen, c&j-en, core-en en RC-en.

Zal wel nog wat trainen tijdens examenperiode: oly lifts op techniek, aangevuld met RC/core.
Ook ga ik elke dag een half uurtje stretchen, merk dat fullsnatches dikke problemen geven. Eind juni kijk ik dan even hoe ver ik sta, om in juli met een nieuw schema te starten.

Owja, op 3 juni doe ik wel nog die wedstrijd mee. Denk 45/55 te doen ongeveer. Resultaat zal wel langskomen.

:wave:
 
Op je studie concentreren is een verstandige keuze, succes! :thumbs:
 
Samu zei:
Owja, op 3 juni doe ik wel nog die wedstrijd mee. Denk 45/55 te doen ongeveer. Resultaat zal wel langskomen.

:wave:
Goed dat je aan die wedstrijd meedoet, Luc zal het graag zien.
Ik doe normaal ook mee ne kga daar keer proberen vlammen.
 
En veel succes met die studies. Even je prioriteiten stellen kan handig zijn, daarna heb je dan alle tijd om je weer even op de gewichten te concentreren.
 
Vergeet niet veel te eten in de examenperiode.. dat is makkelijk en je krijgt er nog wat extra energie door.
 
Back
Naar boven