AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself

Bezoekers in dit topic

Samu

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
11.112
Waardering
1
Tijd voor een nieuw logje, dus direct een stoere titel erbij! :D
Hoe het nu zit: Anderhalve week terug bezig, al anderhalve kg aan lichaamsgewicht erbij. Trainingen nog aan het opbouwen, schema staat ergens in de pl-sectie.

Vandaag even poging tot GPP met m'n barrel. Probleem is dat m'n barrel nogal groot is (90l) en ik dit moeilijk vast kan houden. (vingertoppen raken elkaar net :D )
Vandaag 10l water ingesmeten, dan 1e poging: gewoon vasthouden.
4x35m maar vat schoof elke keer naar beneden :mad:
Nog even stukje touw genomen, zodat ik m'n barrel beter vast kon houden.
1x85m
1x70m
Kon al iets beter vasthouden, schoof al pak minder.

Nog geen idee wat ik in m'n wheelbarrow ga kieperen, zie ik volgende week wel. Nu heb ik honger dus even 1500 kcal naar binnen proppen. :o
 
Wat zijn je stats op de grote 3? Dan kan ik me even voorbereiden op je komende logs :D
 
huckfinn zei:
Wat zijn je stats op de grote 3? Dan kan ik me even voorbereiden op je komende logs :D
Heb nog maar enkel DL ooit gemaxed en toen zat ik aan 105. Weak as hell! :D
Gewoon log volgen, zul je wel zien dat alles ****ing weak is. :o Maar da's juist de reden waarom ik train! :cool:

@ rest: thx!
 
Succes!!
Gewichten maken niet zoveel uit.. We blijven toch allemaal mietjes totdat we ons doel hebben bereikt.
 
Leophyte zei:
Succes!!
Gewichten maken niet zoveel uit.. We blijven toch allemaal mietjes totdat we ons doel hebben bereikt.

En aangezien ons doel een onbepaald begrip is, zijn we mieten voor het leven(terugverwijzend naar moobs artikel?) :beerbang:!
 
Precies! Maar wel sterke mieten gaan we worden he? We gaan ze vermorzelen die BB-ers!
:D

Samu....het ga je goed in je log :)
 
Yeah vermorzelen, I like it! Alleen nog niet direct. :o

Vandaag pen en papier vergeten, dus schrijf enkel op waar ik nog zeker van ben. Vooral m'n laatste sets bij elke oefening dus. :P

DB overhead press:
2x8x10kg
5x12kg
3x14kg
Enorm strict.

Chin-ups:
3xbw
2xbw :mad: fu, dan maar lat pulldowns:
8x40kg
3x6x45kg

DB Biceps curl: (1 per 1, indraaiend)
10x8kg
3x8x10kg

Crunches:
3x15 BW

Cross-body crunch:
2x12 BW

Side bends:
3x8x16kg

Volgende week gooi ik hier nog wat oefeningen bij, veel te vlug klaar.
 
jij bent cool...jij bent de eerste trainende ecto die zich zelf alleen kan aftrekken en niet kan optrekken :P
Be mean, be a hard working training machine!
 
Zwakke chins voor jou gewicht ja, doe er wat aan! ;)
 
Chewie zei:
jij bent cool...jij bent de eerste trainende ecto die zich zelf alleen kan aftrekken en niet kan optrekken :P
Be mean, be a hard working training machine!
Jij bent ook cool... jij bent de eerste trainende endo die zichzelf alleen kan optrekken en niet kan aftrekken. :hello: :kiss:
 
MonsterStrength zei:
Zwakke chins voor jou gewicht ja, doe er wat aan! ;)
I know, geen idee hoe het komt? ???
Eigenlijk ben ik alleen maar goed in deadliften! :D
 
Samu zei:
I know, geen idee hoe het komt? ???
Eigenlijk ben ik alleen maar goed in deadliften! :D
Dream on kiddo :D

Samu zei:
Jij bent ook cool... jij bent de eerste trainende endo die zichzelf alleen kan optrekken en niet kan aftrekken. :hello: :kiss:
Mja zen pols is bijna genezen, en vraag het maar aan zijn vader hoor, die heeft hem al zien rukken :D
 
Samu zei:
I know, geen idee hoe het komt? ???
Eigenlijk ben ik alleen maar goed in deadliften! :D

Ik zou flink gaan rowen en curls etc laten voor wat ze zijn, zo ontwikkel je snel pulling strength in je UB imo. Als verticaal chinnen te zwaar is zijn fatman chins ook wel fijn(soort rows eigenlijk). Deadlifts zijn wel goed voor pulling strength, maar je ontwikkelt er geen sterke chin mee imo.
 
MonsterStrength zei:
Dream on kiddo :D
... in vergelijking met de rest! :o
Mja zen pols is bijna genezen, en vraag het maar aan zijn vader hoor, die heeft hem al zien rukken :D
Oud nieuws, dat weet heel DBB al! Of is hij nog es betrapt? ???
 
Adema zei:
Ik zou flink gaan rowen en curls etc laten voor wat ze zijn, zo ontwikkel je snel pulling strength in je UB imo. Als verticaal chinnen te zwaar is zijn fatman chins ook wel fijn(soort rows eigenlijk). Deadlifts zijn wel goed voor pulling strength, maar je ontwikkelt er geen sterke chin mee imo.
Nee nee nee ik wil ook sterk worden in curls! :mad:
Gewoon chinnen zal wel beteren, is m'n 1e keer na 2,5 maand dat ik ze deed. :p
En die DL had niks met die chins te maken. :p
 
Back
Naar boven