AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom curl je dan, bitch!
 
Adema zei:
Waarom curl je dan, bitch!
Omdat ik net zei dat ik daar ook sterk in wil worden? ??? Slet!
 
Ow ik meende gelezen te hebben dat je zei dat je er niet sterk in wilde worden, mijn excuses!
 
Wat is je BW dan? :D
 
Extend zei:
16 jaar; 1,74; ??? kg @ 7-8%

Extend, je weet hoe oud je bent, op de centimeter je lengte nauwkeurig en zelfs je bf. Is het echt zoveel moeite om op de weegschaal te gaan staan je je gewicht te achterhalen ??? :D
 
als je net terugkomt van vakantie en een nog magerdere scharminkel ben geworden wel ja :) :D

Komt goed ;) wacht maar een paar weken.. wacht maar..
 
Hij schaamt zich voor die 62kg :windup: :hornyna: :flipoff:
 
Samu zei:
Jij bent ook cool... jij bent de eerste trainende endo die zichzelf alleen kan optrekken en niet kan aftrekken. :hello: :kiss:
Kan ik er wat aan doen, dat "henk" zo groot is dat ik hem niet alleen kan tillen...

Maar die fatman pulls die kan je in een squatrack/ powerrack rustig opbouwen, van horizontaal ---> verticaal zodat je dan kan chinnen.
 
Chewie zei:
Kan ik er wat aan doen, dat "henk" zo groot is dat ik hem niet alleen kan tillen...

Maar die fatman pulls die kan je in een squatrack/ powerrack rustig opbouwen, van horizontaal ---> verticaal zodat je dan kan chinnen.
Henkina zeker.

Wacht nog een paar weken af, dan zullen m'n chins wel al beter gaan. :)
 
Adema zei:
Hij schaamt zich voor die 62kg :windup: :hornyna: :flipoff:


Ik zeg toch wacht, nub ;)

En jij met je 10kg extra massa ben je geeneens zoveel sterker pff, wannabe powerlifter :D
 
Extend zei:
Ik zeg toch wacht, nub ;)

En jij met je 10kg extra massa ben je geeneens zoveel sterker pff, wannabe powerlifter :D
Ga es ecto-vechten in jullie eigen logs, thx.
 
Ik dacht dat ik hier wel goed zat :)

sorry..
 
Extend zei:
Ik zeg toch wacht, nub ;)

En jij met je 10kg extra massa ben je geeneens zoveel sterker pff, wannabe powerlifter :D

Ten eerste: ik ben geen powerlifter.
Ten tweede: ga je benen proper trainen.
Ten derde: ik heb nu pas de mogelijkheid serieus te gaan bankdrukken.
Ten vierde: let op de eerste 3 punten.
 
Ok, nu weer iets voor Samu...
Ga 's eten vuile ecto!! Je bent zwaar ondervoed als ik het zo zie..
 
Adema zei:
Ten eerste: ik ben geen powerlifter.
Ten tweede: ga je benen proper trainen.
Ten derde: ik heb nu pas de mogelijkheid serieus te gaan bankdrukken.
Ten vierde: let op de eerste 3 punten.

We know that this is your homework
and that you stole the money
and ...we know that this is your homework :P
 
Gewoon veel lat-pull downs goed heavy doen dan komen die chins vanzelf wel weer. Ik ben ook aan het lat-pullen geslagen omdat de chins niet meer lukten. Volgende keer ga ik weer eens chinnen. Zodra ik meer dan 6 keer kan chinnen laat ik de lat-pull voor wat het is en ga ik gewoon chinnen met gewicht. Weet zeker dat dat jou ook gaat lukken!
 
Azrael zei:
Gewoon veel lat-pull downs goed heavy doen dan komen die chins vanzelf wel weer. Ik ben ook aan het lat-pullen geslagen omdat de chins niet meer lukten. Volgende keer ga ik weer eens chinnen. Zodra ik meer dan 6 keer kan chinnen laat ik de lat-pull voor wat het is en ga ik gewoon chinnen met gewicht. Weet zeker dat dat jou ook gaat lukken!
Mmm goeie tip, ook maar es een paar weken gewoon lat-pullen. :)

@Leophyte
Ondervoed? Vroeger ja, nu toch echt niet meer. I'm just a ****ing ecto! :(
 
potverdomme, kzit hier 39 posts te lezen in je trainingslog waarvan er 2 trainingen zijn?!


less bitching, more lifting!! :fire: :fire:
 
Back
Naar boven