Fitness Seller

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met uitzondering van je deadlift is MonsterGirl zowat overal sterker dan jij ... voel je je niet zwak? :D
 
Die Romanian DL is niet verkeerd:)
 
MonsterStrength zei:
Met uitzondering van je deadlift is MonsterGirl zowat overal sterker dan jij ... voel je je niet zwak? :D
Nee want ik heb geen persoonlijke begeleiding + wat een ander doet interesseert me geen ****. ???
(Soulfly) zei:
Die Romanian DL is niet verkeerd:)
En zat nog meer in, als het niet aan die rug lag hé... :o
 
weer een hele hoop PR's, nice man! op naar de volgende training.
 
GoHeavyLifter zei:
weer een hele hoop PR's, nice man! op naar de volgende training.
En op naar nog meer PR's! :D
 
Samu zei:
Nee want ik heb geen persoonlijke begeleiding + wat een ander doet interesseert me geen ****. ???
Zij heeft ook geen begleiding, ze triant gewoon met mij mee. Moest ik ze begleiden zou ik wel een ander schema geven denk je niet ;)

En mij zou het ****ing wel uitmaken als die andere een meisje is van 15 die een derde minder weegt dan mij :D
 
Hmm daar wil ik het wel serieus over hebben eigenlijk. Als het je niet interesseerd wat iemand anders doet, hoe weet je dan dat je sterk/zwak bent? Momenteel zie je veel 20'ers die even sterk zijn als de 30'ers (bv Tim Harold Jr., Brian Siders, ...). Volgens mij komt dat omdat de doelen van vandaag hoger liggen dan bv 10 jaar geleden, en dus mentaal lijkt een squat van 300 niet veel en is het makkelijk te halen, terwijl dat 10 jaar geleden toch een gewicht was dat de mannen van de jongens onderscheide.

Of om het met de woorden van Tony Hawk (pro skater) te zeggen: Als wij (de profs) vroeger trucs inoefenden vielen we 100 keer voor het 1x lukt, maar in de tegenwoordige tijd zien de jonge skaters video's die geknipt en geplakt zijn zodat ze er nooit in vallen, terwijl tijdens de opnamen soms zware ongelukken gebeuren! Die gasten denken door de video dat je gemakkelijk trucs kunt zonder te vallen, en dus bekom je dat de jeugd van vandaag erg vlug trucs kan aanleren.

Dus mentaal is het belangrijk wat iemand anders doet, zeker de mannen waar je naar op kijkt!

Dries
 
Ow dat de mentale kant belangrijk is, ben ik het 100% met je eens. Maar waar ik (en ik denk Samu) op doelde, is dat het mij niet interesseerd dat andere sneller sterker worden. Het gaat mij er om dat IK sterker word.
 
eq_909 zei:
Ow dat de mentale kant belangrijk is, ben ik het 100% met je eens. Maar waar ik (en ik denk Samu) op doelde, is dat het mij niet interesseerd dat andere sneller sterker worden. Het gaat mij er om dat IK sterker word.
Juistem. En wie zegt dat MG altijd sterker gaat blijven? :thumbup:
 
MonsterStrength zei:
Daar zorg ik wel voor :thumb::D
Ok als jij haar naar een 250DL en SQ en 165bench RAW krijgt (de doelen die ik zeker ooit wil halen) vind ik dat knap van je. :p
 
Samu zei:
Ok als jij haar naar een 250DL en SQ en 165bench RAW krijgt (de doelen die ik zeker ooit wil halen) vind ik dat knap van je. :p
Er is een verschil tussen hopen te halen en halen hé Samuel :D
 
MonsterStrength zei:
Er is een verschil tussen hopen te halen en halen hé Samuel :D
Maar er is geen verschil tussen iemand die op je zenuwen kan werken en jou, HE DRIES! :mad: :D
 
Tuurlijk interesseert het je ergens wel wat een ander doet. Alleen moet je dat soms van je af kunnen zetten en het allemaal op je eigen tempo doen. Kan anders nogal frustrerend worden :D .
 
MonsterStrength zei:
Er is een verschil tussen hopen te halen en halen hé Samuel :D

MonsterStrength zei:
Zij heeft ook geen begleiding, ze triant gewoon met mij mee. Moest ik ze begleiden zou ik wel een ander schema geven denk je niet ;)

En mij zou het ****ing wel uitmaken als die andere een meisje is van 15 die een derde minder weegt dan mij :D


godsamme MS, dit schiet me allemaal een klein beetje in het verkeerde keelgat.... Ja je bent sterk, ja je weet veel van PL, maar je laat op deze manier weinig kennis van bescheidenheid en motivator eigenschappen blijken.
Er is een verschil tussen motiveren en afbranden. So what dat MG sterker is, net of Samu dat zelf niet kan lezen in haar logs.... En natuurlijk begeleidt en push je MG. Ze traint toch ook WSB? heel toevallig of...? Het is ALTIJD stimulerend om met een fukking sterke mofo mee te trainen. Dan stijg je veel sneller boven jezelf uit. Die 110 kg BP was mij ook niet gelukt als er niet een kerel van 100 kg mij stond te spotten die even daarvoor een gefaalde poging deed op 100 kg BP... Dan WIL je gewoon, dan MOET het, dan LUKT het ook.
Kom op man, stimuleren. Als hij zegt dat ie een DL van 250 kg wil gaan halen:
GO FOR IT SAMU! as long as you put your everything in it for 100%, you can do everything. Get big or die trying....
 
superpost BuilderB!

ik vind ook dat men soms een mens tijd moet geven om vooruit te gaan, na iedere training die Samu post kan je moeilijk verwachten dat hij 50kg op een oefening meer doet.
een log bijhouden lijkt me geschikt om tips te krijgen, op gebied van oefeningenkeuze enz...

als je goed oplet en es 6 maanden verder kijkt in deze log, dan kan je wel eens conclusies trekken vind ik. het enige wat ik nu zie is dat Samu zijn kloten aan het afdraaien is en daar gaat het om. iedereen moet ergens beginnen!
 
builderB zei:
godsamme MS, dit schiet me allemaal een klein beetje in het verkeerde keelgat.... Ja je bent sterk, ja je weet veel van PL, maar je laat op deze manier weinig kennis van bescheidenheid en motivator eigenschappen blijken.
Er is een verschil tussen motiveren en afbranden. So what dat MG sterker is, net of Samu dat zelf niet kan lezen in haar logs.... En natuurlijk begeleidt en push je MG. Ze traint toch ook WSB? heel toevallig of...? Het is ALTIJD stimulerend om met een fukking sterke mofo mee te trainen. Dan stijg je veel sneller boven jezelf uit. Die 110 kg BP was mij ook niet gelukt als er niet een kerel van 100 kg mij stond te spotten die even daarvoor een gefaalde poging deed op 100 kg BP... Dan WIL je gewoon, dan MOET het, dan LUKT het ook.
Kom op man, stimuleren. Als hij zegt dat ie een DL van 250 kg wil gaan halen:
GO FOR IT SAMU! as long as you put your everything in it for 100%, you can do everything. Get big or die trying....
GoHeavyLifter zei:
superpost BuilderB!

ik vind ook dat men soms een mens tijd moet geven om vooruit te gaan, na iedere training die Samu post kan je moeilijk verwachten dat hij 50kg op een oefening meer doet.
een log bijhouden lijkt me geschikt om tips te krijgen, op gebied van oefeningenkeuze enz...

als je goed oplet en es 6 maanden verder kijkt in deze log, dan kan je wel eens conclusies trekken vind ik. het enige wat ik nu zie is dat Samu zijn kloten aan het afdraaien is en daar gaat het om. iedereen moet ergens beginnen!

:sob::heart:!
 
Back
Naar boven