Fitness Seller

Samu's battle vs himself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
:D :thumbs: continue the battle!
En een battle is het wel als je alle achterliggende gedachten kent. En niet alleen tegen mezelf eigenlijk...

"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je builderB opnieuw punten kan geven." ff rondstrooien :o
 
Sorry :cry::fu:

Dit is mijn manier van motiveren BuilderB, had je dat niet door? Ik wil hem heus niet depressief maken hoor, ik wil hem enkel motiveren. Hij weet dat wel! ;)

En wat MonsterGirl betreft, tuurlijk push ik haar, dat is toch wat iedere trainingspartner doet ??? Moest ik echt haar begleider zijn zou ik toch niet zo idioot zijn een beginner op WSB te zetten? :D
 
MonsterStrength zei:
Sorry :cry::fu:

Dit is mijn manier van motiveren BuilderB, had je dat niet door? Ik wil hem heus niet depressief maken hoor, ik wil hem enkel motiveren. Hij weet dat wel! ;)

En wat MonsterGirl betreft, tuurlijk push ik haar, dat is toch wat iedere trainingspartner doet ??? Moest ik echt haar begleider zijn zou ik toch niet zo idioot zijn een beginner op WSB te zetten? :D

beetje aparte manier dan.... Dat je m niet depri wil maken snap ik natuurlijk, maar goed tactvol was/is het allerminst.
en wat betreft WSB, geloof dat je ook gepost hebt dat het opzich best kon dat ze als beginner WSB traint. Jij kon immers zaken als overtraining herkennen, lijkt me redelijk begeleidend....

so :fu: back at ya :D
en nu liften jij verdomme! Je verpest Samu's log met je slowchat... :D
 
Samu is gewoon een lekkertje. Dries moet met zn handen van em afblijven, hij probeert een dikke zeug van em te maken.

nou dat laat ik mij niet welgevallen hoor.
 
Superpost B!!
En Samu, je komt er wel!! Flinke Romeinse DL al :thumbs:
 
Iedereen z'n zegje gedaan? Mooi. Ga nu maar in een ander topic slowchatten. :P
 
Zegt de koning der slowchat :P
 
Ok doen we samu!






Iemand nog naar tv gekeken de laatste tijd? :D
 
Laat die vetzakken zien wat je waard bent bro! Ik heb er alle vertrouwen in:hedbang:
 
Jongens, jongens - wordt er hier nu getraind of gedoet?
 
Hoi. Even update:
Nog een drukke week gehad (1 dag zelfs 11 uur gewerkt :eek:) en voel m'n rug enorm goed. Pijn in linkerlat, als gevolg van die wervel die nog steeds vast zit. Maandag bellen voor afspraak bij osteopaat.
Anyway, vanaf maandag begin ik ook weer met m'n gewone schema, 6dagen/week dus. Als m'n rug es gekraakt wordt, doe ik mss even een paar dagen high rep (herstel).
Doel is tegen december 350kg totaal @ 75kg BW. Wish me luck! :)
 
Succes!

Waarom begin je niet met 3 of 4 keer per week te trainen!? Je hebt het herstel in het begin hard nodig en je kunt later het wekelijkse volume nog altijd naar wens opvoeren.
 
eq_909 zei:
Succes!

Waarom begin je niet met 3 of 4 keer per week te trainen!? Je hebt het herstel in het begin hard nodig en je kunt later het wekelijkse volume nog altijd naar wens opvoeren.
Ja ik weet niet hoeveel herstel ik nodig ga hebben. Normaal moet ik 24 uur rusten als m'n rug gekraakt is. Ik neem dan voor de zekerheid paar high-rep dagen omdat anders die wervels zo terug kraken (vroeger al gehad). Kan zijn dat ik ook de rest van m'n lichaam even laat checken (schouders, organen enzo...)
 
maak het toch allemaal niet zo moeilijke man, 24u, high rep,... begin eens met 3keer per week te trainen en hou dat eens langer dan 4 weken vol!
 
Wat is je totaal nu?
 
Zeikers kunnen oprotten uit m'n topic, kthxbye.

@Adema
Gokje: 240 ofzo ??? 350 is mss een iets te hoge gok, al hoop ik toch op 120-80-150. Vooral die 150kg DL zal makkelijk te halen zijn. Max zou op 130 liggen, dus nog 20 te gaan. Bench zou 45/50 zijn ofzo (:red:) dus nog +30. Squat valt af te wachten, eerst nog die techniek goedkrijgen natuurlijk...
 
Samu zei:
Zeikers kunnen oprotten uit m'n topic, kthxbye.

We proberen je alleen maar te helpen :rolleyes:

Je noemt deze log "Samu's battle vs himself". Waarom maak je het jezelf dan niet gemakkelijk door met een eenvoudig (maar doeltreffend) 3 daags full body of 4 daags up/lo schema te beginnen?
 
Back
Naar boven