AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

(Soulfly) zei:
M'n trainingsmaatje heeft dat ook.
Ik heb dan het idee dat je quads sterker zijn dan je hams en glutes.
Of zie ik dat verkeerd?
Ja dacht ik al een hele tijd aan, nu dus bevestiging van zeker? ???
 
Maandag 24/10/05
Vandaag nog niet voluit gegaan, vooral aangevoeld wat makkelijk ging, op techniek letten enzo. :)

Frontsquats:
Opwarmen:
5x5x30

Bench:
5x25
5x30
5x35

BB-row:
10x20
5x30
5x35
5x40
5x45

Powerclean:
5x20
5x25
5x30
5x35
5x40
Toen even gek proberen doen en 50 pakken, kreeg em tot aan m'n buik. :o
Dan maar even wat powershrugs:
10x50
3x5x70

Powersnatch:
5x5x25

Langzaam aan het opbouwen dus, powersnatches gingen wel heel makkelijk, maar ga eerst maar es die techniek nog wat beter krijgen. :)
 
Lekker rustig begin, wel alle belangrijke oefeningen.
En techniek is de basis, dus goed dat je hier veel achting op geeft.
 
Powerblade zei:
Lekker rustig begin, wel alle belangrijke oefeningen.
En techniek is de basis, dus goed dat je hier veel achting op geeft.
Yep. Bedoeling is om na een tijd over te stappen op gewone cleans en snatches, maar ga eerst beginnen met de pull-bewegingen van beide oefeningen, dus powerclean en -snatch. :)
 
Hoe gaat het met het eten? Begin je zo ook weer te bulken?
 
Woensdag 26/10/05:
Deze middag gaan trainen, prof vroeger gestopt met les en ik had dus tijd genoeg. :)

Frontsquat:
Opwarmen
5x5x20

Military press:
5x5x25

Chin ups:
3x3 + 3x2+1onderhands

Deadlift:
5x5x60

ABGM:
5x5x30

Lichte training, behalve chins tot het uiterste geprobeerd, ben echt wel zwak. :(
 
Leophyte zei:
Hoe gaat het met het eten? Begin je zo ook weer te bulken?
Yep, ben bezig. Binnen 2 weken wil ik weer @ 4000kcals zitten. Ook genoeg pauzes tijdens de schooluren, waarbij ik iedere keer 2 boterhammen naar binnen prop. And I don't give a **** what other people say. :cool:
 
Hoe zit je trainingsschema er eigenlijks uit?
 
(Soulfly) zei:
Hoe zit je trainingsschema er eigenlijks uit?
Soort Bill Star:
Maandag: Squats, Bench, Rows, Cleans, Snatches
Woensdag: Squats, Military Press, Chins, Deadlifts, Goodmornings
Vrijdag: Squats, Bench, Rows, Cleans, Snatches

Op dit moment zijn squats = frontsquats, rows = bb-rows, powercleans en powersnatches. :)
 
oke dan 3x per week squatten is het betere werk! :thumbs:
 
Goed schema, nog studeren is wel een voordeel bij 3x per week squatten, kun je tenminste met vette spierpijn overleven zo'n college.
Met mijn werk ziet dat er wat anders uit.
 
Schema ziet er goed uit, maar waarom doe je de cleans/snatches niet aan het begin van de training en dan vooral in de 1-3 reprange. Zo kan je je veel beter op de techniek focussen.
 
eq_909 zei:
Schema ziet er goed uit, maar waarom doe je de cleans/snatches niet aan het begin van de training en dan vooral in de 1-3 reprange. Zo kan je je veel beter op de techniek focussen.
Volgorde van oefeningen kan nog altijd wijzigen. Misschien beginnen met die waar ik voor 5RM ga en dan de 5x5's doen...? :) Die reps kan ik nog verminderen ja, binnen paar weken dan, wanneer ik weer voluit ga.
 
En is het daar een beetje een leuke keet ? :D De kans is reeel dat ik binnen twee maandjes naar heusden verhuis, dan spring ik er ook wel eens binnen. Nu ligt het trainen niet helemaal stil, maar 't is op een laag pitje.

Hebben ze er trouwens een manta ray of iets dergelijks ? Anders kan ik squatten al vergeten.
 
Raistlin zei:
En is het daar een beetje een leuke keet ? :D De kans is reeel dat ik binnen twee maandjes naar heusden verhuis, dan spring ik er ook wel eens binnen. Nu ligt het trainen niet helemaal stil, maar 't is op een laag pitje.
Hebben ze er trouwens een manta ray of iets dergelijks ? Anders kan ik squatten al vergeten.
Owja ik ging iets laten weten wanneer ik daar begon zeker? :o
Zeker leuke keet, genoeg schijven + gewichten laten vallen is geen probleem (eigenaar doet zelf gewichtheffen dusja :D) Manta ray heb ik nog niet zien liggen, wel zo'n harnas voor frontsquat. Zal morgen nog es goed kijken en eventueel vragen. :)
 
Vrijdag 28/10/05
Powersnatch:
2x5xstang
5x25
5x30
4x30+sluitstukken (5f) geen idee hoeveel die sluitstukken wegen.

Frontsquats:
5xstang
5x25
5x30
5x35
5x40
5x45

Benchpress:
5x25
5x5x30

BB-row:
5x25
5x5x30

Powerclean:
5x25
5x30
5x5x35

Powersnatch betert qua techniek, laatste rep faalde halfweg door twijfelen.
Frontsquats beteren qua techniek, baar ligt al beter op schouders, moet alleen nog leren m'n ellebogen constant hoog te houden. Hoe dieper ik zak, hoe meer m'n ellebogen naar beneden gaan. :o
Bench setup was imo dik in orde.
BB-row iets lichter gehouden, dacht eerst 5x5x35 te doen maar had zo ****ing spierpijn in m'n lats van woensdag... Dan maar volgende week. :)
Powerclean betert ook qua techniek...

Kortom: veel bijgeleerd vandaag. Volgende week ga ik weer voluit. :)
 
Back
Naar boven