XXL Nutrition

Samu's battle vs himself (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Samu zei:
Kben gewoon zwak @ chinnen. Heb zwakke biceps (en ook triceps, daarom dat benchen ook zo slecht gaat). Ga denk ik toch maar es beginnen curlen.
dammit bro!!:mad: dat is juist een extra reden om als een gek te beginnen met chinnen en pullups!! Pak anders gewoon een overhandse (pronated) brede grip, maar chinnen/pullup'en zul je!! :D

En ga dan die ladders doen! Eerder kon ik me nog niet 5x achterelkaar optrekken, nu maak ik een sessie van 120 reps! ;)
 
Ari70 zei:
Nette Full front squat
Thx, maar kvind em zelf maar slecht. :o

RubenSossa zei:
dammit bro!!:mad: dat is juist een extra reden om als een gek te beginnen met chinnen en pullups!! Pak anders gewoon een overhandse (pronated) brede grip, maar chinnen/pullup'en zul je!! :D

En ga dan die ladders doen! Eerder kon ik me nog niet 5x achterelkaar optrekken, nu maak ik een sessie van 120 reps! ;)
Ok chef. Ik doe trouwens al overhands, op schouderbreedte. Breed pak ik niet want dan zit m'n schouder in een nog lossere positie.
 
Ik zou wat onderhands chinnen als die schouder een probleem vormt, voelt misschien toch nog beter aan. Zelf ga ik misschien binnenkort ook beginnen chinnen, al kan 'k niet op voorhand zeggen op 't gaat lukken :D .
 
precies, het feit dat iets niet wil lukken wil alleen maar zeggen dat je et niet vaak genoeg doet!

bicepscurls doen ipv chins, je bent je sig niet waardig zo.... :D

wellicht dat je de lat pulldown kunt gebruiken om te wennen aan het gewicht
 
Raistlin zei:
Ik zou wat onderhands chinnen als die schouder een probleem vormt, voelt misschien toch nog beter aan. Zelf ga ik misschien binnenkort ook beginnen chinnen, al kan 'k niet op voorhand zeggen op 't gaat lukken :D .
Zal ik een duwtje komen geven? :thumbup:

builderB zei:
precies, het feit dat iets niet wil lukken wil alleen maar zeggen dat je et niet vaak genoeg doet!
Daarom gaat het volume op bv. squats omhoog. :)
bicepscurls doen ipv chins, je bent je sig niet waardig zo.... :D
Nooit gezegd ipv, maar enkel als aanvulling. Sig klopt dus. Beter lezen. ;)
wellicht dat je de lat pulldown kunt gebruiken om te wennen aan het gewicht
Idd, wil es goed kunnen doorgaan op die beweging met 10 reps bv.
 
Woensdag 25/01/05:
Gisteren steek in schouder gekregen, had er gelukkig niet veel last van (enkel op einde van training). Examen ging ook maar k*t vandaag. :o

Powerclean & jerk:
3x3x40
3x3x42,5 PR? kweenie goe :)

Clean pulls:
5x30
5x35
5x40 PR
3x5x45 PR

Even kijken hoe squatten tegenwoordig aanvoelt: tot 40, voelt maar k*t aan in nek.

Hacksquat:
5x20
5x30
5x40 (what the..., bleef maar makkelijk :D)
5x60
3x3x80 lang geleden dat ik em gedaan heb (meer dan jaar) dus geen idee wat PR's net zijn. Die 80 al zeker. Lekkere speed ook.

Speed DL:
2x60
10x1x70 PR BOOM! Die vlogen. :)

Lat pulldown (underhand):
10x35
3x10x45 PR gladde stang damn, kreeg beetje pomp in onderarmen. Wel serieus sleuren, strikt is voor bodybuilders. :)

Face pulls:
10x15
3x10x20

Wat gesukkel met dips en close grip bench, schouder wou niet mee.

Ga ook es een serieus bestand moeten aanmaken met al m'n PR's in. Kan ze niet blijven onthouden. :D
 
Toch pr's gemaakt. Die exmanes zijn idd cut, slaap gemiddeld 4u per nacht. Heb me nog niet geschoren, mn ogen zijn rood, ben bleek en mentaal gekraakt.:P Hoeveel heb je er nog?
 
Tot 10/02. 6 examens en 1 gesprek over "stage" (2 halve dagen lol).
 
Ik wil ook stoom aflaten over de blok :). De laatste dagen heb ik pijn aan nek van naar beneden kijken en mijn ogen doen pijn van al het lezen.. Slapen doe ik echter wel genoeg:o
 
Mietjes allemaal een dag telt 24 uur. Gewoon 10 uur slapen, 2 uur trainen, 2 uur eten en 10 uur leren ..... Op rustdagen moet je dan nog iets gaan vinden om tijdens die 2 uur waar je normaal tijdens traint iets te doen!
 
wimmos zei:
Ik wil ook stoom aflaten over de blok :). De laatste dagen heb ik pijn aan nek van naar beneden kijken en mijn ogen doen pijn van al het lezen.. Slapen doe ik echter wel genoeg:o
Zal je nek es komen kraken. :cool:

calibre zei:
Mietjes allemaal een dag telt 24 uur. Gewoon 10 uur slapen, 2 uur trainen, 2 uur eten en 10 uur leren ..... Op rustdagen moet je dan nog iets gaan vinden om tijdens die 2 uur waar je normaal tijdens traint iets te doen!
Jij hebt makkelijk praten middelbaar-miet. :o
 
Vrijdag 27/01/06
Zin in deload-achtige training.

Paar setjes gewichtheffen.

Beetje incline benchen (setjes van 5) en barbell CS row (setjes van 10) met 30kg.

Lat pulldown: 45kg
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1

Face pulls: 3x15x15

Wat schijfjes van 10 en 15 proberen vasthouden: 30sx10, 2x10sx15 Zal ik wat meer moeten gaan doen dit.
 
Je traint altijd na een examen :) Buiten je deadlift vind ik je gewichten vreselijk laag, je moet er echt op gaan werken ??? Je hebt allicht een supertechniek voor deadlift dan?
 
wimmos zei:
Je traint altijd na een examen :) Buiten je deadlift vind ik je gewichten vreselijk laag, je moet er echt op gaan werken ??? Je hebt allicht een supertechniek voor deadlift dan?
Gewichten zijn idd te laag ivg met deadlift... :o Geen idee waarom die zo goed gaat. :)
 
Twéé dingen: melk en studentenhaver

Ik wil je nogmaals op het hart drukken dat je moet vreten als een varken, en als je dar problemen mee hebt, haal dan easy kcals uit bovengenoemden, of misschien zelfs junk. En niet gaan bitchen - ik heb ook eetproblemen gehad, maar forceer mezelf gewoon naar de 90kg door mezelf de godganse dag vol te stouwen met al het vreten wat op m'n pad komt.

Trouwens, als je durft te zeggen dat ik betere genen heb, krijg je negatieve karma.

Hard work always pays off.
 
Ja I know Adema. Gewicht blijft weer hangen dus moet nog meer eten.
 
Eat you FILTHY PIG!!! :D

nee, echt, eten kerel, alsof je leven ervan afhangt! ;)
 
idd duw net zoals mij 5000kcal naar binnen, dubbele mag ook:eek:
 
Het dubbele :D . Ik ben nu al 13 kg verdikt op 5 maand tijd en moet zeggen dat ik er niet zoveel moeite voor moet doen, ik eet geen 5000 kcal per dag! Ben ook wel stukje kleiner, ligt daar mss ook aan :).

Doe gewoon je best om te eten, dan moét je gewoon minstens 1kg per 2 weken bijkomen zelfs als je een enorme ecto zou zijn!
 
Back
Naar boven