XXL Nutrition

San Diego - Mexico

Bezoekers in dit topic

Otonio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
154
Waardering
1
Hey,

Binnekort vertrek in naar San Diego en breng ik een bezoekje aan Mexico.

Denken jullie dat ik wat AS zou kunnen meebrengen? Zo ja, hoe en waar zou het te verkrijgen zijn en welke middelen?

Veel dank.
 
Ik zou er niet aan beginnen kerel, het stikt van de fake in Mexico (nog erger dan in Nederland) ze verkopen in de apotheek zelfs fake.

Bovendien ben je goed zuur als je gepakt wordt bij de douane. :cool:
 
Bovendien zijn de bb's in de US natuurlijk ook niet gek en die gingen/gaan ook massaal de grens over om daar te halen. De Mexicaanse politie weet de plekken en houdt de boel in de gaten. Als ze je pakken smijten ze je de lik in. Geen pretje.
 
Nee het zijn zeker geen luxe celverblijven zoals we die hier kennen.

Met nog een beetje ongeluk wordt je door pedro anaal vernederd tijdens het douchen.
 
JFS zei:
Bovendien zijn de bb's in de US natuurlijk ook niet gek en die gingen/gaan ook massaal de grens over om daar te halen. De Mexicaanse politie weet de plekken en houdt de boel in de gaten. Als ze je pakken smijten ze je de lik in. Geen pretje.

Ik denk niet dat de Mexicaanse politie interesse heeft in iets wat je daar gewoon in the apotheek mag kopen. Als je bij de grensovergang gepakt word door die Amerikanen heb je echter wel een probleem. Of die kans groot is weet ik niet. Als de kans op fake shit zo groot is als Black Knight beweerd lijkt het me niet de moeite waard.
 
Er is fake. dat zeker, maar ook erg veel echt spul. Vooral veterinair spul dat uit Australie komt.

je kan het doen , maar het risico is er ook zeer zeker aanwezig dat je gepakt wordt.

prijzen liggen overigens niet erg veel beter als een NL underground lab.
 
begin er gewoon niet aan, amerikanen controleren zeer streng aan de grens.
 
Ok, als ik ooit kuur, zal ik het dus wel in Europa kopen. Heb vorige keer wel prohormonen uit de States voor vrienden meegebracht, niks douanecontrole.

Grens Mexico-US zal idd wel sterk gecontroleerd worden, is immers bekend voor drugstourisme.

Bedankt voor de waarschuwingen ;)
 
Laatst bewerkt:
axestream zei:
Ik denk niet dat de Mexicaanse politie interesse heeft in iets wat je daar gewoon in the apotheek mag kopen. Als je bij de grensovergang gepakt word door die Amerikanen heb je echter wel een probleem. Of die kans groot is weet ik niet. Als de kans op fake shit zo groot is als Black Knight beweerd lijkt het me niet de moeite waard.

Nee vond ik ook niet logisch klinken maar er waren er op Amerikaanse boards die het overkomen was en waarschuwden iig niet op de gebruikelijke/erg voor de hand liggende plaatsten te halen.
 
Als ze je pakken draai je zo een aantal jaartjes een 4 bij 4 ruimte in bij BIG John :eek2:. AS staat gewoon geregistreerd als drugs.....en drugs zijn ze niet gek op in de USA :nope:
 
Hoe zit het eigenlijk met straffen voor AS smokkel? Voor een pakje drugs ben je vaak al goed de lul, hoe zit dat met AS depots dan? ???
 
Marky zei:
Hoe zit het eigenlijk met straffen voor AS smokkel? Voor een pakje drugs ben je vaak al goed de lul, hoe zit dat met AS depots dan? ???

Tjonge bro ;) , as zijn drugs !!!!!!! :dance:
 
Een risico dat je niet moet nemen...
 
Dave Hawk zei:
Tjonge bro ;) , as zijn drugs !!!!!!! :dance:

Ja, maar zijn de straffen ook gelijkwaardig? Anders vindt ik dat de meeste hier behoorlijk laconiek uitlaten over smokkel.
 
Marky zei:
Ja, maar zijn de straffen ook gelijkwaardig? Anders vindt ik dat de meeste hier behoorlijk laconiek uitlaten over smokkel.

Meneer Bush heeft vorig jaar dacht ik de "war on steroids" uitgeroepen.
 
axestream zei:
Meneer Bush heeft vorig jaar dacht ik de "war on steroids" uitgeroepen.
Hij heeft wat met dat 'war' voeren he. Als hij hier net zulke goede argumenten heeft als voor de oorlog in Irak... :rolleyes:
 
Marky zei:
Ja, maar zijn de straffen ook gelijkwaardig? Anders vindt ik dat de meeste hier behoorlijk laconiek uitlaten over smokkel.

Yep, het maakt niets uit of je een kilo heroine of een kilo winny :hair: bij je
hebt :dance: . Idd hier wordt er nogal laconiek over gedaan ;), maar doe dat maar niet bij Mister Bush :D .
 
axestream zei:
Meneer Bush heeft vorig jaar dacht ik de "war on steroids" uitgeroepen.

where gonna smoke them out of there vails.... haha :D
 
Back
Naar boven