Fitness Seller

San Marino Pro 2014

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
flyer.jpg


mbb.gif


212.gif
 
Leuk, zoveel shows op korte tijd.
Easy money voor sommigen.
 
Kort na de Olympia is het natuurlijk een kwestie van shape doortrekken en dan inderdaad cashen.
 
doet ramy mee met zijn ham blessuren ?
 
Delarosa gaat blijkbaar alle shows doen :)
 
Delarosa gaat blijkbaar alle shows doen :)

Kan een goede strategie zijn. Als hij er mentaal/fysiek niet aan onderuit gaat om zijn shape door te trekken die paar weken naar de Olympia kan hij met een beetje geluk de rest van het jaar off nemen om voor te bereiden voor de O mocht hij al genoeg punten binnensmokkelen.
 
Kan een goede strategie zijn. Als hij er mentaal/fysiek niet aan onderuit gaat om zijn shape door te trekken die paar weken naar de Olympia kan hij met een beetje geluk de rest van het jaar off nemen om voor te bereiden voor de O mocht hij al genoeg punten binnensmokkelen.

Dat is een goeie strategie. Ook Roelly kan zo een goeie off season houden & mss de Arnold skippen.
Overigens zag ik dat enkel top 5 auto qualified is, dus B Warren moet volgend jaar ook nog punten gaan scoren. Of mss krijgt hij gwn nog eens een Arnold Classic cadeau.
 
Dat is een goeie strategie. Ook Roelly kan zo een goeie off season houden & mss de Arnold skippen.
Overigens zag ik dat enkel top 5 auto qualified is, dus B Warren moet volgend jaar ook nog punten gaan scoren. Of mss krijgt hij gwn nog eens een Arnold Classic cadeau.

Ik denk persoonlijk dat ze Branch zeker nog een grote show cadeau gaan geven. Of het de Arnold Classic gaat worden betwijfel ik.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
6th- Juan Morel
5th- Victor Martinez
4th- Roelly Winklar
3rd- Dexter Jackson
2nd- Dennis Wolf
1st- Shawn Rhoden
 
Wat ooit Wolf's sterkste pose was, is nu z'n minste imo.

mm
index.jpg
 
Die videos doen de atleten meer 'eer' aan dan de foto's.
 
Roelly zijn rug is enorm bijgetrokken,zeer mooi. De side chest wint hij makkelijk van Dennis,damn nice . Blijf erbij ,volgend jaar wordt zijn jaar. Roelly verdiende hier zeker een 2de plaats, zelfs eerste maar dan had hij mss iets harder moeten uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
weer netjes gedaan RFFNCK !! +++
 
Back
Naar boven