XXL Nutrition

Sander stelt zich voor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sandersss

Novice
Lid geworden
1 jan 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hi iedereen,

Ik ben 49 en train al een aantal jaren. Nooit echt bezig geweest met voeding maar sinds de mannen van DTP (droog trainen protocol), houd ik alles bij. Nu ben ik bezig met spiermassa protocol van deze mannen. Ik vind het leuk om te blijven lezen over dir onderwerp.

Ik ben wat ouder dus het wordt wel moeilijker om resulaten te halen. Ik heb begrepen dat de hormoonhuishouding veranderd als je ouder wordt. Ik lees dan ook met belangstelling de hoofdstukken over anabolen.
 
Ik ben wat ouder dus het wordt wel moeilijker om resulaten te halen. Ik heb begrepen dat de hormoonhuishouding veranderd als je ouder wordt.
Niet helemaal mee eens, goed eten en hard trainen zou mijn inziens op iedere leeftijd voor goede resultaten moeten zorgen! Hormoonveranderingen zijn er echt wel bij mannen, maar anderzijds ook vaak veel minder sterk dan in eerste instantie gedacht / verwacht door velen. Neem bijvoorbeeld het testosteron level op oudere leeftijd als voorbeeld, de daling daarvan is veel beperkter dan ikzelf had verwacht!

En welkom natuurlijk! :D
 
Welkom en succes!

Lekker gaan trainen en op voeding letten. Er is nog zat te halen zonder aas.
 
Dank voor de reacties! Goed om te horen dat er clean nog genoeg te doen is. Ben ik dan ook druk mee bezig :-)
 
die 'DTP' manier van die mannen is wel op een toffe manier gebracht, Zal zeker wel een goede basis zijn. :) Zelf je lichaam leren kennen blijft nog altijd de key.

Welkom en succes met je doelen ! :D
 
Ik heb zelfs het gevoel dat krachttraining doen, al een verschil maakt in positieve zin voor wat betreft de hormoonhuishouding.
Sinds ik weer een paar maanden krachttraining doe, voel ik me veel beter dan tijdens het fiets trainen. Misschien dat echt meer eiwitten ook hierbij helpende is.
 
Back
Naar boven