MuscleMeat

SanderG & Gillian getting buff

Bezoekers in dit topic

Gillian is vandaag jouw trainingsdag? Voor mij wel.
 
Nieuwe PR'n: 5x97.5 dead, 5x5x37.5 mp, 35s 80 barbell hold.
 
gefeliciteerd met je pr's

maar toch vraag ik me telkens wat af, had jij niet al veeeeeeeel eerder op dit niveau kunnen zitten? je zit toch al ****ing lang op dit forum en traint toch al even lang als dat?? of heb ik dat nou verkeerd in me hoofd
 
gefeliciteerd met je pr's

maar toch vraag ik me telkens wat af, had jij niet al veeeeeeeel eerder op dit niveau kunnen zitten? je zit toch al ****ing lang op dit forum en traint toch al even lang als dat?? of heb ik dat nou verkeerd in me hoofd

Nope. Ik train pas sinds mei (?). Daarvoor wel een paar maanden getraind a la breezer style. Daarna dus blessures gehad (gek he) en toen heb ik een tijd niets gedaan.
 
allright, dan heb ik gewoon niet goed opgelet, misschien poste je wel tijdens die blessure tijd dat ik er vanuit ging dat je ook gewoon trainde :P
 
allright, dan heb ik gewoon niet goed opgelet, misschien poste je wel tijdens die blessure tijd dat ik er vanuit ging dat je ook gewoon trainde :P

jup posten deed ik wel haha:P
 
muwhaha fox ownt iedereen altijd met hun eigen quotes.. moet echt op gaan passen met wat ik allemaal post
 
Nieuwe PR'n: 5x97.5 dead, 5x5x37.5 mp, 35s 80 barbell hold.

en als je 130 deadlift.. waarom ben je dan zo happy met 5x97,5? dit soort onzin hoef je niet te posten lijkt me? :)
eigenlijk hoort dit gewoon in de powerlif, enz sectie, niet in de log sectie..



ik heb hier ook nog een leuke quote van gillian :D

Of jij en baskruis moeten opeens dik gainen in die 3 weken. Ik kan me niet voorstellen dat ik minder als 70 bench. Zo wel dan laat ik mezelf anaal vernederen :roflol:
 
muwhaha fox ownt iedereen altijd met hun eigen quotes.. moet echt op gaan passen met wat ik allemaal post
Is it a bird? Is it a plane? It's Quoteman!
5xqrce8.jpg


en als je 130 deadlift.. waarom ben je dan zo happy met 5x97,5? dit soort onzin hoef je niet te posten lijkt me? :)
eigenlijk hoort dit gewoon in de powerlif, enz sectie, niet in de log sectie..




ik heb hier ook nog een leuke quote van gillian :D

:roflol:
Mijn antwoord daarop:
Ik kijk er al naar uit :verneder:
 
Back
Naar boven