XXL Nutrition

Sanne's log - sterkste vrouw & powerlifting

Bezoekers in dit topic

Strongwoman

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2013
Berichten
801
Waardering
308
Lengte
1m64
Massa
80kg
*update 10-3-2016*
Zal ik het doen of niet? Mmmm toch maar weer een logje aangemaakt. :D
Voor de mensen die mij nog niet kennen: Hoi, ik ben Sanne! Ik heb het Nederlands record raw deadlift met 195,5 kg op mijn naam staan waar ik erg trots op ben.
Ik train sinds januari 2016 met een powerlift schema gemaakt door mijn coach Joost de Groot.
Trainen gaat weer prima eigenlijk, nu volhouden want ik kan het wel. Toen ik in augustus 2014 niet erg goed presteerde tijdens de sterkste vrouw van Nederland (waar ik 3e werd), kwam ik in een dipje en daar kwam/kom ik nogal moeilijk uit. Had geen zin meer om het op te pakken en zag het nu er niet meer van in.
Nu dat ik met Joost train lijkt het allemaal weer goed te gaan en ik heb een aantal mooie doelen gesteld voor dit jaar.
Interesse in coaching door Joost de Groot?
jstalphen@hotmail.com
Instagram ---> grootjoostde

Mijn oude logjes zullen ook nog wel ergens staan...
Ik veel powerlift wedstrijden gedaan waar ik een paar keer 1e en 2e ben geworden. Ook heb ik aan een aantal sterkste man wedstrijden meegedaan, voor de fun om te kijken of ik een klein beetje mee kon komen.
Januari 2014 was mijn laatste powerlift wedstrijd, nu ben ik in voorbereiding voor DRC Cup 12 juni in Tilburg om mij te kwalificeren voor het NK in december. (Gekwalificeerd!! :D)

Mijn youtube kanaal is: [Link niet meer beschikbaar] waar veel filmpjes staan van sterkste man (vrouw) en ook powerlifting.
Ik upload regelmatig!

Instagram: Sanne_dutchpower
Facebook: www.facebook.com/icandeadliftyou

1236877_520699064676947_1159214462_n.jpg
 
Leuk hoor Sanne! Je deadlift meer dan de meeste mannen in mijn gym, respect.
 
Hoi ja ik ben er nog! Welcome back:) Zodra ik hersteld ben ga ik voor het eerst met een pl schema aan de slag dus helemaal leuk dat je weer komt loggen!
 
Welcome back.

Op naar 200 dl dus?
 
Nice DL en mooie bodystats (78 kg op 1m65)
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je weer gaat loggen!
Ik ben nooit erg actief met logjes volgen, mede omdat ik nooit iets zinnigs te melden heb. Maar jouw logje is er echt zon eentje waar ik af en toe graag in meelees, ik vind het bizar wat jij altijd mogelijk maakt qua kracht. Ik denk dat jij voor veel vrouwen (in ieder geval voor mij) laat zien dat het mogelijk is om het onmogelijke waar te maken.

Ik heb het Nederlands record raw deadlift met 195,5 kg op mijn naam staan waar ik erg trots op ben. :P
Nooit geweten dat dat record op jouw naam stond joh, ik dacht dat je 'gewoon' beestachtig sterk bent.
Dat denk ik nog steeds, maar je snapt mij wel :o
 
Leuk dat je weer terug bent. In!
 
Leuk hoor Sanne! Je deadlift meer dan de meeste mannen in mijn gym, respect.

Thanks! Haha ja dat hoor ik wel vaker. ;)

Hoi ja ik ben er nog! Welcome back:) Zodra ik hersteld ben ga ik voor het eerst met een pl schema aan de slag dus helemaal leuk dat je weer komt loggen!

Ohhh je bent nog lekker actief dus? Heb je een blessure nu dan?

Welcome back.

Op naar 200 dl dus?

Yay hoi! Ja 200 heb ik al eens gedaan maar is wel weer m'n doel. Liefst 200x3 =D

Nice DL en mooie bodystats (78 kg op 1m65)
Pure muscle, you jelly? :D
xje

Leuk dat je weer gaat loggen!
Ik ben nooit erg actief met logjes volgen, mede omdat ik nooit iets zinnigs te melden heb. Maar jouw logje is er echt zon eentje waar ik af en toe graag in meelees, ik vind het bizar wat jij altijd mogelijk maakt qua kracht. Ik denk dat jij voor veel vrouwen (in ieder geval voor mij) laat zien dat het mogelijk is om het onmogelijke waar te maken.

Nooit geweten dat dat record op jouw naam stond joh, ik dacht dat je 'gewoon' beestachtig sterk bent.
Dat denk ik nog steeds, maar je snapt mij wel :o

Hey bae! Aaahwww thanks voor je complimentjes! :D Ik weet nog goed dat ik heel blij was met 100 kilo deadlift hehe, wat een baby was ik toen nog! :D
Maare post maar wat je wilt hoor, ookal is het niets zinnigs.. vond het altijd wel gezellig! Xje

Leuk dat je weer terug bent. In!
Jij ook nog hier!! Dat is lang geleden. Hoe gaat het daar??
 
Pure muscle, you jelly? :D
xje

Im totaly jelly ;) hèhèhè
 
Haha ja nog steeds hier ja. Verder gaat t prima:) Hoe gaat t met jou dan?
Top dat je het weer op wilt pakken. Altijd leuk om je te volgen met die mega gewichten die je verplaatst :D
 
Dinsdag 22 december

Squat.
Warming up
20x10x2
50x8
70x6x2
90x5x5

Good-Morning.
25x10x5

Romanian Deadlift.
50x10x5

Simpele training. Squat iets minder dan verwacht, wilde voor 100 gaan maar ben nog dood van RPB afgelopen zaterdag denk ik... Niets meer gewend :D

Haha ja nog steeds hier ja. Verder gaat t prima:) Hoe gaat t met jou dan?
Top dat je het weer op wilt pakken. Altijd leuk om je te volgen met die mega gewichten die je verplaatst :D

Mooi! Nog BB wedstrijden op de planning? Was je eigenlijk ook bij de SAP cup?
Hier gaat het wel prima hoor, zn gangetje. Wel veel veranderd maar dan kan het alleen maar beter worden denk ik dan. ;)
Hopelijk houd ik het loggen nu wel vol. :P Als trainingen minder gaan, wil ik ze niet plaatsen terwijl het eigenlijk geen fck scheeld.. Beter iets dan niets!
 
Zo is dat. Lekker vooruit kijken!
Haha dat loggen, tja. Gewoon doen als je er zin in hebt en anders lekker niet toch:P

Heb geen wedstrijd in de planning. Wilde evt 2016 enercup maar ik zie wel. Heb tijdje niet tot weinig getraind en beetje lopen kloten. :D
 
Nee geen blessure gelukkig, ik ben iets minder dan een maand terug geopereerd. Over 2 weken mag ik weer aan de slag (legaal dan, want heb t trainen alweer een klein beetje opgepakt).

Ik heb dat ook hoor dat ik mindere trainingen niet wil loggen, voelt dan als logvervuiling:p Liever dan zo snel mogelijk de training vergeten
 
Leuk dat je weer logt!
Erg mooie gewichten respect voor je DL :D, ga je log zeker volgen en 3de plaatst mag je ook supeeerrrrr trots op zijn!
 
Zo is dat. Lekker vooruit kijken!
Haha dat loggen, tja. Gewoon doen als je er zin in hebt en anders lekker niet toch:P

Heb geen wedstrijd in de planning. Wilde evt 2016 enercup maar ik zie wel. Heb tijdje niet tot weinig getraind en beetje lopen kloten. :D

Ohhh enercup? Ik ben steeds in de war met de naam, sapcup dacht ik. Wat is enercup precies??

Nee geen blessure gelukkig, ik ben iets minder dan een maand terug geopereerd. Over 2 weken mag ik weer aan de slag (legaal dan, want heb t trainen alweer een klein beetje opgepakt).

Ik heb dat ook hoor dat ik mindere trainingen niet wil loggen, voelt dan als logvervuiling:p Liever dan zo snel mogelijk de training vergeten

Waaraan geopereerd?

Hoi vreemdeling!

Leuk dat je weer logt!
Erg mooie gewichten respect voor je DL :D, ga je log zeker volgen en 3de plaatst mag je ook supeeerrrrr trots op zijn!

Dank je wel! Ik denk dat ik jou nog niet ken of heb je je naam veranderd? :)
 
Ohhh enercup? Ik ben steeds in de war met de naam, sapcup dacht ik. Wat is enercup precies??



Waaraan geopereerd?


Hoi vreemdeling!



Dank je wel! Ik denk dat ik jou nog niet ken of heb je je naam veranderd? :)


Nee klopt, ik ben pas een paar dagen actief hier op het forum. Doe nu jaartje aan krachttraining en raak er steeds meer aan verslaafd haha.
Maar zag je log en leek me erg leuk om je te volgen
 
Heb een bwc gehad. Soort van vrijwillig zeg maar:)
 
Enercup beginners wedstrijd. 2016 wordt deze voor 3e keer gehouden. Deed toen aan eerste mee thuis wedstrijdje.
SAP cup duurt me veel te lang 2 dagen.
Wel x gekeken een dagje toen al kapot:D
 
Squat 100 5x5 was de bedoeling?

Damn sterk hoor Sanne.
 
Back
Naar boven