AndroidHealthClinic

Sanne's log - sterkste vrouw & powerlifting (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag je 200kg dl weer op je YouTube. Die blijft echt geweldig. Helemaal op eind nog ff blijven staan en lachen.
Die ga je vast en zeker weer halen!

Btw waar smijt je de bb heen als je faalt op je squat? Gewoon naar achteren of nog nooit gebeurd?
 
Lekker die Squad.

Bench lijkt wel warm up setje :D

Thanks! Bench ging erg fijn ja :D

Ik zag je 200kg dl weer op je YouTube. Die blijft echt geweldig. Helemaal op eind nog ff blijven staan en lachen.
Die ga je vast en zeker weer halen!

Btw waar smijt je de bb heen als je faalt op je squat? Gewoon naar achteren of nog nooit gebeurd?

Ja blijft 1 van mn favo video's.. dit jaar moet het veel harder en meer! Ik moet dus gewoon mn best gaan doen :P

Ehm nog nooit gebeurd... als het echt heel zwaar word ga ik er wel iemand bij halen maar met deze pussy weights is dat niet nodig :P
 
Moet je nu eerst op een laag % volume opbouwen om vervolgens te pieken met een lager volume of blijft je volume vrij hoog naar het einde? ff benieuwd :)
 
Geen idee! Ik volg precies wat Joost mij stuurt, en als ik vragen heb stel ik die maar ik vraag me niet af hoe hij het schema opbouwt etc. Mijn wedstrijd is pas in juni dus ik denk dat ik voorlopig wel even zo door moet blijven gaan.
Misschien tussendoor een bankdruk wedstrijd maar dat is nog niet zeker!
 
Vandaag ging het trainen super goed en gister ook, ik ben erg blij! :D

Vandaag:
6x4x85 kg

Gister:
5x5x105 kg

4x7x80 kg
 
Goed bezig Sanne.

Vind je het fijner zonder bril te trainen?
 
Hahaha nee niet fijner want ik zie dan niet zo goed wie er allemaal om me heen zijn, maar m'n bril beslaat meestal na m'n eerste oefening.. vooral bij bankdrukken is het erg dus dan moet ik 'm wel af doen
 
Je moet ook gewoon hijgen naar voren toe en niet naar boven :D
 
Filmpjes van gister en vandaag. Deze week ging veel beter dan vorige week, finally! :D


 
Ziet er allemaal erg easy uit voor jou:p
 
Trainen gaat echt heerlijk! Begin denk een beetje aan het schema te wennen, alles gaat wat soepeler en doe ook sinds deze week m'n verplichte warming up en merk daardoor ook goed verschil.

Filmpje van vandaag
Ging lekker!

Paar filmpjes van gister en eergister




 
Dank je! Het begint weer ergens op te lijken. :D
 
Lekker bezig hoor!
 
Begin jij niet te twijfelen aan je trainer als hij je maar 60 kg laat deadliften?
 
Joost weet wel wat ie doet.
 
Waar blijven de Vids ecto :(
 
Ik ben er weer! Op instagram en facebook ben ik ook gewoon actief hoor ;)
Onverwachts ook in voorbereiding voor het NK bankdrukken in Alkmaar op 20 maart bij S.S.S!

Paar filmpjes van vandaag



 
wie de fuck is die gozer op eerste filpmje die ging poseren?
 
Back
Naar boven