Fitness Seller

Sanne's log - sterkste vrouw & powerlifting

Bezoekers in dit topic

Gister weer easy 85 kg bench press. :)

Oud PR staat op 92,5.


Ook nog 4 reps 120 kg squat + 4x80 kg
Was het eerste setje. Na set 3 was ik wel gesloopt, techniek ging toen behoorlijk achteruit. Is vooral geestelijk zwaar denk ik.

En 5 x 100 kg easy wide grip deadlift
 
sterke shit hoor :thumbs:
 
Dat is een monster dl :)

Wat denk je zelf wat nu je 1rm is?
 
Volgens mij zit die 200 kg deadlift er wel in!!
 
Nice! Leuk al die filmpjes.
Wilde toevallig toeschouwer zijn bij drc cup :D
 
Die 200kg deadlift is absolutely sickening! Very impressive. Nog een paar goede kuiten erbij en je bent net Ielja Strik!

Creepy ja die vent :p

indd leuk die vids! !

Stelletje oude gluurders:D

Had het nooit Door dat men keek. Maar de laatste tijd word ik steeds aangesproken na de squat of dl. Vind het zelf dan nog niet eens zo bijzonder. :p

Getver, wat een eng mannetje..
Volgende keer even een handkusje toewerpen en een buiging maken.. ;)
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Dit is echt een prachtig voorbeeld van vrouwenlogica. Ik moest eerst kijken welk filmpje het precies was, want ik was die filmpjes voorbij gegaan. Die man heeft even niks te doen dus hij hij kijkt naar het meest interessante wat er in de gym gebeurt op dat moment, een vrouw die zwaar aan het deadliften is. Ondertussen op het internet, een verzamelplaats voor hypersociale wezens, zitten vrouwen filmpjes te bekijken van wat die man gewoon in real life zag. Kennelijk vinden al deze vrouwen het interessanter dan die man die gewoon zit te chillen, want ze gaan actief op zoek naar speciaal voor hun behoeftebevrediging gemaakte filmpjes lopen zoeken en ze nauwgezet bekijken. Die man hoeft geen enkele moeite te doen, het gebeurt gewoon voor zijn ogen.

Vervolgens gaan jullie die man afkraken omdat hij te veel interesse zou hebben in vrouwen die aan het deadliften zijn, terwijl jullie er ten duidelijkste veel meer interesse in hebben dan hij. Ook maken jullie misbruik van de toevallige aangelegenheid dat jullie door het bekijken van van filmpjes op internet wel kunnen zien hoe hij naar die deadlifts aan het kijken was, terwijl hij niet kan zien hoe jullie naar dat filmpje kijken. Met al jullie vrouwenlogica gaan jullie hier compleet aan voorbij en menen jullie verstand te hebben over wat creepy en eng is, zelfs Peter R. de Vries heeft nog minder arrogantie en meer zelfinzicht.

Terwijl jullie in je eentje op internet kijken naar filmpjes van deadliftende vrouwen in je vieze ondergoed met een blikje tonijn, zit die man waarschijnlijk met zijn vrouw en zijn vier prachtige kinderen aan de dinertafel te genieten van het avondmaal dat zijn vrouw met liefde heeft gemaakt. De sfeer en de warmte van zijn gezin staat in schril contrast met het anoniem afzeiken van mensen die precies hetzelfde doen als jullie. Hypocriet.
 
Sterke vrouw!
 
Die 200kg deadlift is absolutely sickening! Very impressive. Nog een paar goede kuiten erbij en je bent net Ielja Strik!






:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Dit is echt een prachtig voorbeeld van vrouwenlogica. Ik moest eerst kijken welk filmpje het precies was, want ik was die filmpjes voorbij gegaan. Die man heeft even niks te doen dus hij hij kijkt naar het meest interessante wat er in de gym gebeurt op dat moment, een vrouw die zwaar aan het deadliften is. Ondertussen op het internet, een verzamelplaats voor hypersociale wezens, zitten vrouwen filmpjes te bekijken van wat die man gewoon in real life zag. Kennelijk vinden al deze vrouwen het interessanter dan die man die gewoon zit te chillen, want ze gaan actief op zoek naar speciaal voor hun behoeftebevrediging gemaakte filmpjes lopen zoeken en ze nauwgezet bekijken. Die man hoeft geen enkele moeite te doen, het gebeurt gewoon voor zijn ogen.

Vervolgens gaan jullie die man afkraken omdat hij te veel interesse zou hebben in vrouwen die aan het deadliften zijn, terwijl jullie er ten duidelijkste veel meer interesse in hebben dan hij. Ook maken jullie misbruik van de toevallige aangelegenheid dat jullie door het bekijken van van filmpjes op internet wel kunnen zien hoe hij naar die deadlifts aan het kijken was, terwijl hij niet kan zien hoe jullie naar dat filmpje kijken. Met al jullie vrouwenlogica gaan jullie hier compleet aan voorbij en menen jullie verstand te hebben over wat creepy en eng is, zelfs Peter R. de Vries heeft nog minder arrogantie en meer zelfinzicht.

Terwijl jullie in je eentje op internet kijken naar filmpjes van deadliftende vrouwen in je vieze ondergoed met een blikje tonijn, zit die man waarschijnlijk met zijn vrouw en zijn vier prachtige kinderen aan de dinertafel te genieten van het avondmaal dat zijn vrouw met liefde heeft gemaakt. De sfeer en de warmte van zijn gezin staat in schril contrast met het anoniem afzeiken van mensen die precies hetzelfde doen als jullie. Hypocriet.
:roflol: met verkeerde been uit bed gestapt?
Damn Hoe serieus kun je t opvatten.
 
:roflol: met verkeerde been uit bed gestapt?
Damn Hoe serieus kun je t opvatten.
hehe indd, dacht t zelfde::p
pizk3.jpg
 
wootwoot lekkere dag vandaag!
Mocht van coach kijken wat mn 3 rep max was op alle 3 de onderdelen. Er moet nog wel 1 rep over zijn, dus niet all out.
Ik denk dat deadlift misschien de 4e niet was gelukt maar dat maakt dit allemaal niet minder sterk. Ik ben blij :D

130 kg squat, 3 reps PR

80 kg bench press, paused, 3 reps

170 kg deadlift, 3 reps.
 
Fucking sterke Chick!

Kijk wat voor gains je bril geeft :D
 
Sterk en je techniek is echt veel beter geworden ook, complimenten
 
Vandaag gewogen: 78.3 kg. Laatst woog ik alweer 80, dus gaat de goede kant op.

Squatten gaat heel erg goed de laatste tijd. Ik zie dat ik 29 april ook 3x130 kg squat had gedaan, maar nu ben ik weer 1,5 kg lichter dus ik noem het een PR :P
Ik sta een stuk wijder, diepte gaat veel makkelijker, ik blijf een stuk meer rechtop en knieeen zien er wat mij betreft ook prima uit. :)

 
Ben je nu aan het cutten en kracht gains aan het maken? :D
 
Deadlift van woensdag, 180 kg x 2. BW momenteel 78 kg. Techniek gaat behoorlijk achteruit als ik zwaarder ga. Na de DRC-cup flink aan werken met coach.

 
Back
Naar boven