Fitness Seller

Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

Bezoekers in dit topic

Ik volg, heel veel succes!

Hoe zien je trainingen er precies uit dan?
 
Succes sterke meid, ben benieuwt hoe je fysiek er straks bij staat.
 
Veel succes ermee Sanne
moet goedkomen met deze motivatie
 
ben benieuwd, je in ieder geval wel een insane drive.
 
Good luck...
MOcht je niet "miss dbb" worden, je zal altijd miss hate zijn ;)
 
succes krachtpatsertje ;p
 
Ik volg, heel veel succes!

Hoe zien je trainingen er precies uit dan?

Dank je wel! Als je even in m'n eigen log kijkt kun je m'n trainingen zien. Daar heb ik in m'n beginpost ook een inhoudsopgave alleen heel veel links werken niet meer, pas de links vanaf mei!

Succes sterke meid, ben benieuwt hoe je fysiek er straks bij staat.

Dank je wel en welkom. ;) Ik ben ook erg benieuwd... we zullen zien he!

ben benieuwd, je in ieder geval wel een insane drive.

Haha ja vind je? :D Thanks

Good luck...
MOcht je niet "miss dbb" worden, je zal altijd miss hate zijn ;)

:roflol:
 
Woensdag 18 mei
Cardio

30 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen
:D Ging erg lekker. Gisteren was er nog een jongen bezig op de crosstrainer, beetje praatje gemaakt dus vandaag gezellig samen cardio gedaan. Hij wilt ook graag afvallen dus kunnen we elkaar mooi motiveren.

Vandaag ook vet% laten meten, de fitnessinstructeur was toevallig aanwezig:
27,6%

Toch al een stuk omlaag gegaan, zo een 2,4%. :) Meeste vet zit op m'n buik meen ik zelf.

Ook meteen afspraak gemaakt bij fysio voor m'n biceps omdat ze vandaag weer erg pijn deden terwijl ik geen krachttraining heb gedaan. Volgende week dinsdag kan ik heen dus ben benieuwd.
 
Mooi, het gaat dus al de goede kant op. :D

Jammer om te horen van die biceps, misschien heb je ze toch echt overbelast ofzo ... de oorzaak is nu niet van belang: je moet er zo snel mogelijk vanaf zien te komen.

Komt goed! ;)
 
:D
Woensdag 18 mei
Cardio

30 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen
:D Ging erg lekker. Gisteren was er nog een jongen bezig op de crosstrainer, beetje praatje gemaakt dus vandaag gezellig samen cardio gedaan. Hij wilt ook graag afvallen dus kunnen we elkaar mooi motiveren.

Vandaag ook vet% laten meten, de fitnessinstructeur was toevallig aanwezig:
27,6%

Toch al een stuk omlaag gegaan, zo een 2,4%. :) Meeste vet zit op m'n buik meen ik zelf.

Ook meteen afspraak gemaakt bij fysio voor m'n biceps omdat ze vandaag weer erg pijn deden terwijl ik geen krachttraining heb gedaan. Volgende week dinsdag kan ik heen dus ben benieuwd.

Das wel heel snel! :eek: :D

-Leon
 
Leuk dat het hier ook zo lekker snel omlaag gaat!
Je hebt wel een hapje puree verdient nu.
 
Gaat helemaal goed komen Sanne! ;)
 
Zo, lekker bezig, mooie daling al!

Had je al vaker last van je biceps? Bij aanhechting? Of in de spier?
 
:D

Das wel heel snel! :eek: :D

-Leon

Haha die meting van 30% was in januari. :P

Leuk dat het hier ook zo lekker snel omlaag gaat!
Je hebt wel een hapje puree verdient nu.

Hahahaha nee nee niet voor mij. :P

20min fietsen? :D

:D Goed he.. ik glij niet meer weg lol. :p

Gaat helemaal goed komen Sanne! ;)

Thanks Thomas! :D

Zo, lekker bezig, mooie daling al!

Had je al vaker last van je biceps? Bij aanhechting? Of in de spier?

Dank je. :)
Ik denk dat ik misschien een scheurtje heb in beiden biceps... Dinsdag naar de fysio.



Vandaag zou ik eigenlijk gaan rusten maar had beloofd die jongen te helpen met wat oefeningen zoals squat, deadlift en MP.
Kreeg al meteen steken in m'n biceps als ik onder de stang ging staan voor het squatten en die vast pakte...
Nog stuk of 50 sit ups gedaan met 5 kg extra en toen naar huis gegaan. Ik ga geen krachttraining meer doen tot dinsdag sowieso. Even kijken wat de fysio precies zegt. Cardio blijf ik wel doen.
 
Ik denk dat ik misschien een scheurtje heb in beiden biceps... Dinsdag naar de fysio.

Dat zou echt k*t zijn :( Hoop voor je dat het 'alleen maar' dikke overbelasting is.
 
Veel succes meid!
 
Back
Naar boven