AndroidHealthClinic

Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

Bezoekers in dit topic

Ik heb echt respect voor je kracht meid! :bow: Hopelijk valt het allemaal mee met je biceps en kun je snel weer knallen!

Veel succes Sanne! :) :cheer:
 
Waarschijnlijk waren die tires net teveel en maakte je het af bij het touwklimmen. Hoop voor je dat het iets onschuldigs is..
 
Dat zou echt k*t zijn :( Hoop voor je dat het 'alleen maar' dikke overbelasting is.

Ik hoop ook dat het alleen overbelast is... maarja misschien moet ik wel heel lang super licht trainen, dan ga ik me echt kapot vervelen haha..

Veel succes meid!

Dank je!

Ik heb echt respect voor je kracht meid! :bow: Hopelijk valt het allemaal mee met je biceps en kun je snel weer knallen!

Veel succes Sanne! :) :cheer:

Thanks meis! Jij ook veel succes, je bent ook goed op weg met je krachtstats! :D

Waarschijnlijk waren die tires net teveel en maakte je het af bij het touwklimmen. Hoop voor je dat het iets onschuldigs is..

Ja let's hope so...


Dank je! :)
 
ff tussendoor. Wat beweegt een meisje zoals jou om te gaan powerliften?
 
Bij 1 foto doe je gezicht weg, en bij andere niet? weirdo ^^

Nuja, zie die 77kg nog steeds niet zitten :D

succes :)
 
succes met de contest ! :)
 
heel veel succes!
 
ff tussendoor. Wat beweegt een meisje zoals jou om te gaan powerliften?

Ik wilde wat met m'n kracht doen en iets anders doen wat normaal is kwa sport. :) Goeie keuze gemaakt al zeg ik het zelf. Nu nog een goed figuur, dan ben ik al een stuk meer tevreden!

Bij 1 foto doe je gezicht weg, en bij andere niet? weirdo ^^

Nuja, zie die 77kg nog steeds niet zitten :D

succes :)

Haha ik trok een raar gezicht en m'n hoofd was rood want het was warm in die zaal. :P

Thanks.. het is nu trouwens al minder dan 77 kg. :p

succes met de contest ! :)

Dank je Jaytjuh! :D

heel veel succes!

Bedankt!


Update:
Net weer gewogen: 76,1 kg. :D
Ben dus al 5,2 kg afgevallen. Ben nu zeer blij! Nu gewoon hopen dat die biceps snel weer bijtrekken zodat ik weer normale krachttraining kan gaan doen!
 
Wow, al 5,2 kg?? Netjes joh!! Zo hard gaat t bij mij niet helaas:( hahaha
 
zo dan ... zeker netjes dit ... zeer sterk :D succes ;)
 
Zaterdag 21 mei
Cardio
Hardlopen op nuchtere maag

Heerlijk weer vandaag. Om half 10 opgestaan en even wezen hardlopen bij Geesterambacht.

Warming up
Beetje wandelen en wat huppelen hehe

3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
6 minuten hardlopen

Nog wat stretchen en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Straks achterop bij een vriendin op haar nieuwe motor en vanmiddag mooi in de zon liggen. :D Misschien word ik ooit bruin. :p


Wow, al 5,2 kg?? Netjes joh!! Zo hard gaat t bij mij niet helaas:( hahaha

Haha in het begin gaat het toch een een stuk sneller. Zometeen word het een stuk moeilijker voor me denk ik.. Maar jij hebt al een mooi figuur dus niet zeuren. :P

zo dan ... zeker netjes dit ... zeer sterk :D succes ;)

Dank je wel!
 
Laatst bewerkt:
Straks weer gewogen.. had normaal gegeten enzo..
75,5 kg :eek: Wtf... Hoe kan dat dan opeens? Gister was het nog 76,1 kg. Ik drink heel veel en eet gewoon normaal.
 
Even een abo'tje, en heel veel succes!

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Is vocht denk ik Sanne. ;)
 
Heeft toch niet zo veel nut om je elke dag te gaan wegen. Verschil in vocht, en de hoeveelheid eten die je tot je heb genomen verschillen van dag tot dag . Waarom niet 1-2 keer in de maand, sochtends op een nuchtere maag wegen?


Succes met je contest btw!
 
Tuurlijk heeft het wel nut.

Dank je.
 
Kijken of het iedere dag wat verschilt. Vind ik fijn om te weten.. vroeger stond ik nooit op de weegschaal omdat ik het verschrikkelijk vond. Nu niet meer omdat ik weet dat ik er wat aan kan en wil doen!
 
Ja dat snap ik! Maar dat kan ook verwarring opleveren. Als je de ene dag 0.3kg lichter bent, en de volgende dag 0.5 zwaarder. Maar goed, als jij het fijn vindt en het voor je werkt, waarom niet?

Je trained af en toe nogsteeds in gym alkmaar zie ik?
 
Ja ik ben daar normaal 2 keer per week alleen nu wel wat meer omdat ik dan cardio doe. Heb nu even geen krachttraining op de planning staan vanwege wat irritaties in m'n biceps. Jij bent er echt nooit meer zeker?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven