MuscleMeat

Sanne's Miss Beachproof contest log 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sannee

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2010
Berichten
3.994
Waardering
479
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
28%
Hallo mede lezers....
Heb besloten om me ook aan te melden voor de contest. Bodybuilding is niet mijn sport maar ben wel bezig om een mooier fysiek te krijgen dus lijkt me wel leuk om met de andere dames mee te doen. Miss Beachproof word ik toch sowieso niet, dat laat ik wel aan de anderen over. :P

Ik sluit m'n log in het Powerlifting gedeelte niet, maar post hier dan wel m'n trainingen en cardio. Dus eigenlijk ga ik ze dubbel posten haha.

Ik ben 21 en train nu ongeveer 15 maanden waarvan 10 maanden pas serieus met een schema. Heb van die 10 maanden eerst 5 maanden een BB schema gehad maar dat was niet mijn ding, toen verder gegaan met een Powerlifting schema.
Voeding kwam veel later pas omdat het toen nog niet duidelijk was wat voor mij werkte.

Bodystats 18 mei:
Gewicht: 76,6 kg
Lengte: 1.65
Vetpercentage: 27,6%

Krachtstats
Squat: 120 kg
Bench: 70 kg
Deadlift: 157,5 kg

Doel
Ik wil bij Powerlifting in een lager gewichtsklasse komen namelijk de klasse van 63 kg tot 72 kg. Dus 70 kg lijkt mij een mooi doel. Daarbij zakt als het goed is ook m'n vet% dus 25% lijkt mij dan wel een mooi punt. Maybe 20% maar dat zie ik dan wel weer. :) Een stuk droger staan wil ik namelijk ook want vind ik persoonlijk mooier.
Natuurlijk is 6,6 kg verliezen voor 31 juli veels te veel, daarom heb ik m'n doel op 4,6 kg verliezen gezet.

Training
Ma: Krachttraining + Cardio
Di: Cardio
Wo: Krachttraining
Do: Rust
Vr: Krachttraining
Za: Cardio
Zo: Rust
Het kan nog wel eens wisselen aangezien ik 2 verschillende diensten werk.

Voeding
Beetje globaal genomen, ik eet bijna nooit iedere dag hetzelfde.
M1: 40 gr havermout, 20 gr whey en 10 gr rozijnen, klein beetje magere melk.
M2: 150 gr gerookte kip, 250 gr kwark
M3: 2 volkoren boterhammen met 100 gr kip, wat komkommer en/of tomaat, sinaasappel of appel
M4: 40 of 50 gr ongekookte volkoren pasta, pasta saus en wat sla en/of komkommer, 100 gr kip/rund
Voor het trainen: scoop whey
na het trainen: scoop wheyen daarna cardio
Na cardio: scoop whey
M5: 4 gekookte eieren; 2 met geel, 2 zonder
M6: 250 gr kwark

Ik werk 2 verschillende diensten dus het verschilt een beetje. Op niet trainingsdagen eet ik low carb.


Ik heb dus ook m'n foto erbij geplaatst.... Ik doe het maar gewoon, dan is het klaar. Het kan alleen maar beter worden. ;)
*Edit 11 juni*
Foto heb ik even verwijderd, komt weer als het 31 juli is dan kan het vergeleken worden.


Wil de andere dames heel veel succes wensen! :D Zet 'm op!

Even voor de duidelijkheid.. mijn doel is Powerlifting dus daarom blijft mijn trainingsschema ook zo. Door cardio en een ander voedingsschema kom je al een stuk verder.

(Momenteel heb ik een aan beide kanten een ontstoken supraspinatuspees waardoor ik dus niet zwaar mag trainen. Ook geef ik m'n bovenlichaam rust voor 2 weken, dat is tot 7 juni. Daarna moet ik even zien hoe ik verder ga trainen.. het word dus een saaie contest.
*Edit* 8 juni. Weer licht begonnen met trainen en de dagen daarna geen pijntjes, helemaal top. :)... Dus het word misschien toch geen saaie contest!
*Edit* 20 juni. Trainen gaat weer lekker en de voorbereiding voor het WEC Powerlifting is begonnen. Iedere week weer een stukje zwaarder.)
 
Laatst bewerkt:
Jij bent niet vies van een beetje prikkeldraad he?
 
Succes!
 
Yeah, goed bezig chick. succes met de contest!
 
Gaat vast helemaal goed komen! Als je kijkt hoe snel je er al een aantal kilo af hebt gekregen de afgelopen tijd, en je doet tijdens de contest nog wat extra je best met het cutten, dan kan het zeker hard gaan.
Succes!
 
Succes met het behalen van jou doelen!! En ga er voor!!
 
Komt goed Sanne! Aan motivatie onbreekt het zeker niet denk ik.
 
Succes Sanne!
 
Succes, echt leuk dat je meedoet, en ben benieuwd waar je uitkomt!! I follow:)
 
Coole tattoo's zeg!

Veel succes met je contest.
 
Succes meid.
 
Bedankt voor je email en succes! Ik zet je erbij! :D

-Leon
 
Heel veel succes (en natuurlijk plezier :D)
 
Thanks iedereen! :D

Vanmorgen weer gewogen:
76,3 kg!

Zaterdag ochtend ga ik eerst hardlopen en daarna voor het eerst onder de zonnebank... ben benieuwd of ik het daaronder uithoud...
 
Laatst bewerkt:
Succes met deze contest, Sanne!

Leuk om te gaan lezen hoe jij je zijdelings, dus naast het powerliften, gaat bezighouden met cardio en het verliezen van gewicht/VP.

En volgens de letterlijke definitie ben je dan dus ook met BB bezig! :D

Sterk lichaam, hoor.
 
Hey Sanne, super dat je meedoet! Met jouw drive moet het wel goed komen!
Vind dat je er goed uitziet, middelste foto vind ik erg mooi! Heb niet eerder zo'n tattoo gezien, gaaf en stoer!
Succes!
 
Jeej! Superwoman doet ook mee :p

Komt vast helemaal goed met die 4.3 kg, dat is nog geen halve kg per week en met jouw inzet. Heel veel succes.
 
Benieuwd hoe het zal gaan met afvallen icm je krachtdoelen en wedstrijden etc.
Succes!
 
Back
Naar boven