AndroidHealthClinic

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Bezoekers in dit topic

Sannoow

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2009
Berichten
250
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
5%
Na al een aantal jaren rond te zwerven op dit forum, maar weinig tot niet te hebben gepost wordt het dan nu toch eens tijd om te gaan loggen.
Doel: plaatsen op de Open Rotterdamse om vervolgens door te gaan naar het NK in de klasse tot 90kg.

Vorige wedstrijden zijn:
-Body Fit Challengecup '16
C -90 1e plaats
Overall
Duo poseren (enige deelnemers)
(In de bijlage enige foto's van de BFCC '16)
-Flexcup '13
D -80kg 2e plaats

Coach: Ruben Baars

FB_IMG_1476119221472.jpg


IMG_20160607_092612.jpg


IMG_20160616_210122.jpg


IMG_20160626_230811.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik volg, bruut fysiek! ik hoop dat je tot in detail gaat loggen ;-)
 
ik volg, bruut fysiek! ik hoop dat je tot in detail gaat loggen ;-)
Thanks! Ik zal m'n best doen.

Trainingschema ziet er voorlopig als volgt uit:
Borst+Tricep
Benen
Rug + Bicep
Borst + 1quad oefening
Schouders + Kuiten
 
Goed fysiek. Hoe oud ben je?
 
Kleine update:
Gisteren wezen meten bij de coach.
Op het moment een paar honderd gram van de 100kg verwijderd op 14,5%. Het is al even geleden dat ik op dit vet % zat.
Ik zit op een bulkschema van zo'n 5.500Kcal, dat zal volgende week iets lager worden en vanaf de 2e week van januari vol gas naar de wedstrijd(en) toewerken.
 
fuck man wat een fysiek.
 
Kleine update:
Gisteren wezen meten bij de coach.
Op het moment een paar honderd gram van de 100kg verwijderd op 14,5%. Het is al even geleden dat ik op dit vet % zat.
Ik zit op een bulkschema van zo'n 5.500Kcal, dat zal volgende week iets lager worden en vanaf de 2e week van januari vol gas naar de wedstrijd(en) toewerken.

eindelijk weer een update. wil je ook wat meer loggen over je voeding en je kuur? ;-)
 
eindelijk weer een update. wil je ook wat meer loggen over je voeding en je kuur? ;-)

Tuurlijk, al is dat op dit moment niet heel spannend.
Het ziet er globaal als volgt uit:
- Havermout whey cashewnoten en een appel
- Pasta met kip en ananas
- Eiwit cake om 10:00 en 15:00 (collega's waarderen het niet wanneer ik hele maaltijden weg eet, dit is redelijk onopvallend)
- Paste en beef/tartaar
- Proteïne shake + dextrose (alleen na het trainen)
- Caseïne shake voor het slapen

Daarnaast de gebruikelijke supplementen zoals Omega's, vitamine, glutamine etc.

Op dit moment zit ik aan de Test en Deca 500/400.
 
Kleine update:
Het cutten is nu echt begonnen. Ik krijg iets meer dan 3100 Kcal binnen en het doel is met een 30 min. cardio per dag het tot de wedstrijd te halen.
Ben benieuwd in hoeverre m'n kracht minder zal worden. Deze week wel een kleine PR behaald op de bench, een nette 150 Kg.:banana:

Verder geen veranderingen wat gear etc. betreft.

Zaterdag of zondag even meten bij de coach op welk vet% ik zit.
 
hoe is de huideshape nu ? 12 weekjes nog dus tijd zat toch
 
hoe is de huideshape nu ? 12 weekjes nog dus tijd zat toch
 
hoe is de huideshape nu ? 12 weekjes nog dus tijd zat toch

Huidige shape bedoel je?
Zaterdag of zondag heb ik de meting, als ik er aan denk zal ik een foto op die dag maken en hier posten.

Tijd zat inderdaad. Ik heb geen moeite met cutten gelukkig.

Ik zie dat je ook naar de OR gaat, leuk. Ook het doel om meteen door te trekken naar het NK mocht je je goed plaatsen?
 
Huidige shape bedoel je?
Zaterdag of zondag heb ik de meting, als ik er aan denk zal ik een foto op die dag maken en hier posten.

Tijd zat inderdaad. Ik heb geen moeite met cutten gelukkig.

Ik zie dat je ook naar de OR gaat, leuk. Ook het doel om meteen door te trekken naar het NK mocht je je goed plaatsen?

ja dat zoiezo
mocht ik nk plaatsing halen zoiezo mee doen hoop er op hahah.
dan heb ik mijn doelstelling gehaald natty op NK staan zou ik best een prestatie vinden namelijk,
 
bedoel huidige shape inderdaad
 
ja dat zoiezo
mocht ik nk plaatsing halen zoiezo mee doen hoop er op hahah.
dan heb ik mijn doelstelling gehaald natty op NK staan zou ik best een prestatie vinden namelijk,

Succes in ieder geval!
Zie je vast nog we op de OR.
 
Goed fysiek.

Die Ruben Baars he, is dat een aanrader??
 
Goed fysiek.

Die Ruben Baars he, is dat een aanrader??

Thnx!

Kan ik je zeker aanraden.
Hij op dit forum natuurlijk lang en breed zwart gemaakt om een lullig introductieblaadje die hij in zijn beginjaren heeft gemaakt voor oorspronkelijk wat huisvrouwtjes en kantoorlui.
Maar dat neemt niet weg dat hij heeft me loeischerp op m'n vorige wedstrijd heeft gezet, heeft een enorme kennis van voedsel.
Hij is totaal geen fan van lang kuren of hoge doseringen en dan zal hij je ook vertellen, maar hij zal je altijd het juiste advies geven en ook onderbouwen waarom.

En buiten dit alles is het gewoon een uiterst chille vent.

Wat ik zelf erg fijn vind bij Ruben is dat er geen `Team Ruben Baars` is of iets dergelijks. Ik ga graag voor mijn individuele prestaties en heb dan ook geen behoefte aan teamuitjes of met het team eten.
Laat mij mijn m´n werk doen en begeleid me er maar goed naar de wedstrijd, vind ik veel belangrijker.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik weet niet waar je woont, maar hij ontvangt voornamelijk zijn klanten in Schiedam.
Ik rij zelf altijd vanuit Nieuwegein naar Schiedam (of soms in Nijmegen) waar ik dat totaal geen issue vind.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Kleine update:
Het cutten is nu echt begonnen. Ik krijg iets meer dan 3100 Kcal binnen en het doel is met een 30 min. cardio per dag het tot de wedstrijd te halen.
Ben benieuwd in hoeverre m'n kracht minder zal worden. Deze week wel een kleine PR behaald op de bench, een nette 150 Kg.:banana:

Verder geen veranderingen wat gear etc. betreft.

Zaterdag of zondag even meten bij de coach op welk vet% ik zit.

Ik ben benieuwd naar de meting en de foto update, op welke spiergroep(en) denk je vooral je vooruitgang gehaald te hebben? en nog steeds aan de test deca dus? lekker man cutten op 31000kcal haha. luckybastard
 
Back
Naar boven