XXL Nutrition

Santa Susanna Pro Grand Prix Met Alison Maria en Shehab Eldin op 24-9 a.s.

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Op 24 sept a.s. zal de Santa Susanna Pro Grand Prix plaats vinden, 6 dagen voor de MR.O. Las net dat Bodybuilding.com weer wil proberen er een rechtstreekse broadcast te realiseren voor alle bb-fans, zou natuurlijk top zijn zo vlak voor de Mr.O:cool:.

De Pro's kunnen in Santa Susanna $ 25.000 verdelen en 3 plaatsen voor deelname aan de Mr.Olympia. Voor een hoop pro's de laatste kans om zich te kwalificeren, wordt een mooi strijd denk ik;) .
Een top deelnemersveld dan ook met o.a. Markus Ruhl, Dennis James, Mustafa Mohammad, Paco Bautista, Paul Dillet, Dennis Wolf, Silvio Samuel en John Hodgson.

Tommi Thorvildsen laat zich ook weer eens zien en Marcos Chacon zal zijn pro debuut gaan maken. Opmerkelijk is dat voor Nederland Alison Maria en Shehab Eldin op het podium staan, het moet echt jaren geleden zijn dat Nederland met twee pro's op het podium stond:thumbs: . Opvallend veel europese pro's dus bij deze wedstrijd.

Denk dat de winnaar uit het rijtje Markus Ruhl, Dennis James en Mustafa Mohammead gaat komen. Zou mooi zijn als bb.com het dus gaat uitzenden:thumbs: .
 
Vet man, een beetje Nederlands trots pluggen in de proshows! :thumbup:
 
Als iemand wint die zich al voor de O heeft gekwalificeerd, gaat die plaats naar de next in line dan?
 
Als iemand wint die zich al voor de O heeft gekwalificeerd, gaat die plaats naar de next in line dan?

Dat was ik dus ook net aan het denken.
 
Top 3 kwalificatie Mr.O

Als iemand wint die zich al voor de O heeft gekwalificeerd, gaat die plaats naar de next in line dan?

Dacht van niet als ik naar het verleden van de pro shows kijk maar kan er naast zitten;) .
 
Dus in theorie zouden er max. 5 O deelnemers kunnen zijn als steeds dezelfde aan elke show meedoen en winnen? :p
 
Eigenlijk is het ook wel logisch. Waarom zou iemand gekwalificeerd worden als hij die wedstrijd al verliest van personen die er op de Olympia ook zullen staan, en de meningen van de juries zullen niet zo ontzettend veel verschillen.
 
nette prestatie heb je misschien ook recente foto's van hun.
wedstrijd duur niet lang meer
 
Ik ben echt ****ing benieuwd hoe Ruhl er voorstaat!
 
Dus in theorie zouden er max. 5 O deelnemers kunnen zijn als steeds dezelfde aan elke show meedoen en winnen? :p

Als nummer 1, 2 en 3 al gekwalificeerd zijn schuift de Olympia kwalificatie gewoon door naar nr 4, 5 en 6. Kamali heeft zich zo weten kwalificeren met een 4e plek
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd! Kamali heeft zich zo geplaatst, maar de "clown" zegt de olympia niet mee te doen. Waardoor de plaats niet opschuift naar Wolf?, die al genaaid werd door Kamali, of beter gezegd door de jury! Zonde! Ifbb:mad:

Wolf is zo gruwelijk genaaid door de jury.
Hij verloor het van King, terwijl hij op vrijwel alle punten beter was.
De IFBB kun je bijna niet meer serieus nemen.
 

4. In men’s and women’s competition, if the athletes who qualify for the next year’s Olympia pursuant to articles 4.1, 4.3 and 4.4 are already qualified, the next highest placed athlete will also qualify, provided he or she is not already qualified, in which case, no further athletes will qualify (see Note 2).

Dus het blijft niet doorschuiven naar beneden.
 
Dus het blijft niet doorschuiven naar beneden.

Het is eenmaal doorgeschoven naar beneden. Weet niet meer precies hoe dat ging maar het was bij een Russische Grand Prix. Nr 1 en 2 waren al geplaats, Coleman en Cutler dacht ik, en op plaats 3 stond een Russische amateur, die zich, bij gebrek aan een Pro Card uiteraard niet kon kwalificeren voor de Olympia. Zo kreeg Mike Sheridan met zijn 4e plaats zijn eerste Olympia deelname binnen.
 
Yes, nog twee dagen dan weten we of Markus een ticket voorde Mr.O heeft;) .
 
Back
Naar boven