XXL Nutrition

SAP cup (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zondag is de prijs uitrijking enalles ? Heb het tijdschema nog niet echt bekeken nu net ff nu jij het zegt


https://sapcup.eu/tijdschema-sap-cup-2018/


Wat is map??
Mens physique, met die zwembroeken. Vind ik persoonlijk geen bal aan.
Vanaf dit jaar is alles gesplitst en bodybuilding c/Classic bodybuilding zijn nu op zondag. Voorheen had je van alle klasses de vergelijkingen op zaterdag en de individuele routine op zondag maar dat is nu dus niet meer. Verschilt per klasse.
 
Mens physique, met die zwembroeken. Vind ik persoonlijk geen bal aan.
Vanaf dit jaar is alles gesplitst en bodybuilding c/Classic bodybuilding zijn nu op zondag. Voorheen had je van alle klasses de vergelijkingen op zaterdag en de individuele routine op zondag maar dat is nu dus niet meer. Verschilt per klasse.

Gelijk heb je. Thanks voor de info
 
Mens physique, met die zwembroeken. Vind ik persoonlijk geen bal aan.
Vanaf dit jaar is alles gesplitst en bodybuilding c/Classic bodybuilding zijn nu op zondag. Voorheen had je van alle klasses de vergelijkingen op zaterdag en de individuele routine op zondag maar dat is nu dus niet meer. Verschilt per klasse.
Vind er ook niks aan dat Mens Physique, helaas heb ik beide dagen vrienden die voor het eerst mee doen. Dus moet beide dagen gaan :P
 
ik zag op je insta een paar foto's van konijntjes ,waren ze lekker ? drool:
sorry, Snorrie, Spoetnik en Sultan zijn NIET voor consumptie bedoeld. :fire::scold::splat:

Ze zijn wel bedoeld voor een aai over hun bolletje en om je wortelvoorraden aan op te maken.:heart::heart::heart:
 
Wie komt zaterdag? Ik wil wel ff meeten :D
 
en als Wovano het heeeel lief vraagt ?,konijntjes zijn goed voor de gains :fluit:
Hoe groot wovano ook is: hij weet dat hij het niet kan navertellen als hij aan mijn 3 konijnen komt. :evilred:
Also, hij is eigenlijk best een lieve konijnenpapa. Hij haalt altijd veel andijvie en wortels voor de bunnies. En we hebben gedeelde voogdij over de derde, Sultan. hahahaha:eyes:
 
Ben zaterdag en zondag ivm Snakepit fissa wel in Eindhoven, heeeeel misschien dat ik de zondag nog wil kijken maar denk het niet.
 
Matje van mij doet mee met bb -23 D, zondag is het spectaculairder begrijp ik?:o
Nou ja spectaculairder. Is maar net waar je interesse ligt.

zaterdag
Bodybuilding D junioren
Bodybuilding D Masters
Bodybuilding D -70
Bodybuilding D -80 kg
Bodybuilding D -90/+90 kg
Body Fitness
Women Physique
MMP
MAP Junioren
MAP I
MAP II
MAP III

zondag
Classic Bodybuilding
Bodybuilding C Junioren
Bodybuilding C Masters
Bodybuilding C -70/-80 kg
Bodybuilding C -90
Bodybuilding C plus 90 kg
Classic Physique
Bikini Wellness
Bikini Fitness Junioren
Bikini Fitness 35 plus
Bikini Fitness I
Bikini Fitness II
Bikini Fitness III
Fit Model
Die MAP boeit me eerlijk gezegd geen hol en de bodybuilding D is meestal niet om aan te gluren. Met alle respect maar dan kijk je naar gasten die (vaak) dit jaar hun eerste voet in de sportschool gezet hebben.

Bodybuilding C en de classic klasses zijn imo wel leuk om naar te kijken.
 
Gelukkig staan er ook veel kraampjes etc dus dan vermaak je je vast wel.
Ik ga alleen voor de kraampjes en misschien mensen meeten.

Wil eigenlijk op zaterdag ervoor even trainen bij muscle totaal (rond 10:30) Who's in?
 
Ik ga alleen voor de kraampjes en misschien mensen meeten.

Wil eigenlijk op zaterdag ervoor even trainen bij muscle totaal (rond 10:30) Who's in?
Als ik SBroncker moest geloven was dat niet echt de moeite waard. Daarnaast denk ik dat het echt gigantisch druk is dan aangezien vast meer mensen dat idee hebben.
 
Als ik SBroncker moest geloven was dat niet echt de moeite waard. Daarnaast denk ik dat het echt gigantisch druk is dan aangezien vast meer mensen dat idee hebben.
Hmm..ik denk er nog even over flexx123 vond het altijd wel meevallen qua drukte dan.

Verder best prima gym met allerlei plate-loaded apparatuur
 
Back
Naar boven