MuscleMeat

Sapp is echt de weg kwijt ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:D beste neger! wel lache
 
Hij heeft niks te zoeken in K1.
 
Oud filmpje, maar het kwam erop neer dat hij beestachtig veel geld verdient met deze poppenkast, en ik vind hem zelf ook uiterst vermakelijk:)
 
toch een brute fysiek
 
Hij heeft niks te zoeken in K1.

helaas zijn er nog meer die er niet thuishoren, het wordt steeds meer sensatie dan echt vechten, wel jammer vind het een super toernooi.
 
haha alleen tegen poppen kan die gast vechten

"The best is too fast" zeggen omg.
 
helaas zijn er nog meer die er niet thuishoren, het wordt steeds meer sensatie dan echt vechten, wel jammer vind het een super toernooi.
ja idd veel circusartiesten in de k-1 (hong man choi/bob sapp/butterbean/predator etc,,,
maar het zijn toch altijd de echte atleten die in december in tokio bij de laatste 8 zitten..

en je kunt lullen wat je wilt over sapp,,maar toen hij nog geen hout kon,won hij 2x op rij van ernesto hoost op ko ronde 1, en de 2e keer tko in ronde 2,
,, en hij heeft ook in pride gevochten en daar doet ie het stukken beter dan in de k-1.
 
lol en die japanners vinden dit prachtig natuurlijk, hij had bij het circus moeten gaan als dolgedraaide clown.
 
Hij kan niet vechten maar hij is wel grappig hij kan beter naar Pride gaan maar volgens mij verdiend die bij k1 veel meer.
 
hmm als ik nou ook K1 wil vechten, waar moet ik dan beginnen :D
 
Heb hem toch wel eens een high kick zien maken. En dat voor een vent van 160 KG. Heeft wel wat bijgeleerd ondertussen, maar zal nooit een echte K1 vechter worden. Echter pride is wel zijn ding. Hij hoeft er alleen op te gaan zitten en klaar.:D
 
Als hij in een bar met beperkte ruimte slaags zou geraken, molt hij de meeste K1ers met zn brute brawling. Probeer maar eens een high kick te doen met jeans aan of rond hem te dansen met overal tafels en mensen, wat toch de beste techniek is om hem te verslaan.

Als hij je in een hoek of beperkte ruimte kan drummen, ben je zo goed als dood... Heeft Hoost in de ring ondervonden
 
Back
Naar boven