MuscleMeat

Sarm Log: Mk677, Rad140, LGD4033, S4

Bezoekers in dit topic

Goeie training

Intressant stukje, heb je een linkje

Zal even vragen kameraad stuurde me net via app.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Beschouw dat artikeltje maar als ongelezen heb het even op gezocht bleek van MK-677 te zijn. Die vent snappt der ook niet veeel van
 
Vandaag echt een super training gehad. In 3 kwartier mn schema kunnen doen, moest nogal snel wat moet nuzo werken. Pomp was echt ziek, sta sochtends al op met een redelijke pomp. Vandaag op stage wezen schilderen na 5 minuten al een dikke pomp in me schouders,.. HEERLIJK. Mn voedings schema volg ik niet helemaal, is ook lastig want woon nog thuis maar eet sws genoeg. Vannochtend 77,4 kilo. Ik ga vanaf vandaag beginnen met de MK677 pre bed te nemen. Zal dan waarschijnlijk nog wel gekker gaan dromen, maar vindt dat niet zo heel vervelend. Afgelopen 3 dagen aardig laat op bed gekomen en toch goed uitgerust wakker geworden. Morgen leg day heb wel last van mn knieeen dus ben benieuwd. Vanaf maandag zal ik mn trainingen gaan loggen.
 
Even een samenvatting van afgelopen dagen, ben echt helemaal vergeten te loggen. Trainen gaat prima merk meer kracht sneller herstel tussen sets. Pomp is echt ziek vooral als ik maar 30/45sec rust neem. Het is beter om de mk savonds te nemen dan slaap je heerlijk en wordt je lekker uitgerust wakker. Afgelopen week bijna geen spierpijn gehad terwijl ik echt zowat om mn max train snap er niks van. Begin wel beetje last te krijgen van schouder aanhechtingen verwacht dat dit wel weer weg zou gaan. Ga vanavond even sheets maken waar ik mn trainingen in kan loggen nog niet echt tijd voor gehad.
 
hoe gaat het kwa spiegelprogress al iets te zien?
 
hoe gaat het kwa spiegelprogress al iets te zien?

jaman met de dag zowat. Zie elke training vooruitgang. zit momenteel op 12mg rad140, 12mg lgd4033 en 25mg mk677. Ik ga de rad140 en lgd volgendeweek uppen gaat wel lekker zo.
 
Hoeveel zet je de rad en lgd op
 
Hoeveel zet je de rad en lgd op

Denk 15mg rad en lgd op 20mg en wil later nog wel meer proberen. Het is veiligverklaard tot 22 mg dus 25 kan vast ook nog wel.
 
Tijdje niet gelogged omdat ik het helemaal vergeten was en het druk had. Probeer vanaf vandaag elke dag weer te gaan loggen. Trainen gaat echt lekker super pomps en weeg momenteel 80kg. Vandaag begonnen met de S4 en de rad140 eruit gegooit. Vandaaag 3x20mg genomen drekt alweer een zieke pomp in mn borst tijdens het trainen.
Trainning van vandaag:

Bench Press:
1x25 20kg warming up
1x6 70kg
1x6 75kg
1x6 80kg
1x2 85kg

Hammer strength press:
1x10 75kg
1x7 95kg
1x6 95kg

Peck-deck:
1x10 75kg
1x8 85kg
1x7 90kg

Db incline presses:
1x7 32kg
1x7 32kg
1x6 32kg

Seated shoulder presses:
1x6 27kg
1x5 27kg
Daarna kreeg ik last van mn schouders en grote rode plek beide kanten. Volgende keer doe ik de incline na de benchpress.

Close grip bp:
1x7 50kg
1x6 50kg
1x5 50kg

En daarna nog 10 setjes tricep in 2 oefeningen, maar is niet noemenswaardig.
 
Hoe gaat het verder nog? Nog Bezig?
 
Jaman maar heb al anderhalve week hevige pijn in mn bij zijen. Volgens de dokter ontsteking in de buikspieren. Dus ik heb van hem Doxycyline, naproxen en pantoprazol gekregen. Train nog wel gewoon door maar alleen iets lichter omdat ik savonds nieteens meer normaal kan lopen. Dus vandaar dat ik mijn trainingen niet meer log omdat het dan ook niet noemenswaardig is.
Gebruik momenteel:
20mg LGD-4033
30mg MK677

Rad140 en S4 ben ik even mee gestopt. Die pak ik straks weer langzaam op. Weeg momenteel 80,5 kg. Mijn streef is 83/84 denk dat dat nog wel moet lukken. Eerst maar die pijn weg want dat is niet normaal meer haha. Had er sochtends totaal geen last van en dan rond de namiddag kreeg ik hevige pijn in mn zij. Maar verwacht wel dat het nu langzaam wegtrekt.
 
Aah balen man! Succes met je herstel!
 
Had je de arts verteld over je kuur? Je weet dat mensen donkere pis en lethargy krijgen van rad? Misschien is het toch lever toxisch. Je bent net met de rad gestopt dus wie weet.
 
Nee heb hem niks verteld, want ik denk dat die mij dan niet verder zou helpen. Donkere pis wat bedoel je daar mee?
 
Donkere urine is 1 v/d kenmerken van leverschade.

20mg lgd is best veel, ik zit nu op dag 14 met 8mg. Ik ben benieuwd naar komende weken.

Succes met herstel!
 
Donkere urine is 1 v/d kenmerken van leverschade.

20mg lgd is best veel, ik zit nu op dag 14 met 8mg. Ik ben benieuwd naar komende weken.

Succes met herstel!

Oke ja heb er toen niet echt opgelet hoe en wat. 20mg valt best mee hoor. Lgd wordt goed getolereert door het lichaam heb studie gezien daar laten ze de controle groep tot 22mg gebruiken. Dus tot 22mg kun je sowieso veilig gebruiken. Op heb ik alleen last van een spastisch spiertje af en toe. Neem het dan sochtends altijd in maar als ik daarna meteen train heb ik een pomp te gek voor woorden. Kan ook niet meer hartlopen, dan lopen me kuiten vol met bloed.
 
Was gisteren gestart met anitbiotica uur daar na duizelig, misselijk vlekken in me gezicht beeld. Vlak daarna moest ik overgeven toen kwam er allemaal bloed uit dus ik naar de huisarts. Ben ik waarschijnlijk allergisch voor doxyciline.
 
Back
Naar boven