AndroidHealthClinic

Sarm Log: Mk677, Rad140, LGD4033, S4

Bezoekers in dit topic

Btw waar heb je je stuff gekocht? Mag ook in PM.
 
Hoe is het eigenlijk met je vorige kuur afgelopen, wat waren de resultaten?
 
Hoe is het eigenlijk met je vorige kuur afgelopen, wat waren de resultaten?

4,5 kg spier in totaal en 1/2 procent vet gestegen. Daarom nu cleanbulk en blijf wel cardio doen.
 
Na een 1,5 week goed ziek te zijn geweest, vandaag maar begonnen met 25mg mk677, 8mg rad140 en 10mg lgd4033. Heb het vannochtend genomen , uur na inname begon ik gigantisch te zweten misschien zou dit nog komen omdat ik ziek ben geweest. Ben hellaas ook goed wat spier afgevallen omdat ik anderhalve week heel slecht gegeten heb. Zal me morgenochtend even wegen. Vanaf volgende week ga ik er vol tegenaan vanaf dan zou ik ook mijn trainingen gaan loggen.
 
ben benieuwd
 
Sterkte! Ben ook benieuwd.
 
Thanks ja ik ook. Vannochtend vergeten te wegen omdat ik me verslapen had. Dwars door de wekker heen gepit heb ik anders nooit geen idee of dat door de Mk komt.
 
Lees je wel eens op anabolicminds? er zijn nu 3 gebruikers (8mg t/m 16mg) die alle drie na precies 4 weken ontzettende last van lethargy kregen/krijgen van Rad140
Een neemt de RAD140 met test (inject) dus de lethargy het wordt niet veroorzaakt door een shutdown. Onbekend is waarom. Onder de 3 die het melden zit een rep van OL zelf.

Dus wellicht een bijwerking waar je rekening mee moet houden.

Dat je moe bent van meteen met 25mg MK starten geloof ik graag, ben er voor de 2e keer mee gestopt nu....
 
Lees je wel eens op anabolicminds? er zijn nu 3 gebruikers (8mg t/m 16mg) die alle drie na precies 4 weken ontzettende last van lethargy kregen/krijgen van Rad140
Een neemt de RAD140 met test (inject) dus de lethargy het wordt niet veroorzaakt door een shutdown. Onbekend is waarom. Onder de 3 die het melden zit een rep van OL zelf.

Dus wellicht een bijwerking waar je rekening mee moet houden.

Dat je moe bent van meteen met 25mg MK starten geloof ik graag, ben er voor de 2e keer mee gestopt nu....

En wat houdt die lethargy in dan? Maar ik ben niet moe van die Mk totaal niet maar sliep gewoon voor t eerst door mn wekker heb ik echt serieus nog nooit gehad.
 
Even een update: Training ging lekker vandaag ondanks dat ik nogal veel shit aan me hoofd heb atm.Lekkere pump verder, Wel merk ik dat als ik ga trainen dat ik eerste half uur stuk of 5 keer gaap? geen idee waarom had er gisteren ookal last van. Merk alwel dat ik dieper slaap wordt snachts bijna niet meer wakker , eerder werd ik sws wel 2 tot 3 keer per nacht wakker. Ook merk ik wel dat ik wat meer honger krijg langsamerhand, maar door al die shit aan me hoofd krijg t nog moeilijk weg. Vannochtend na het douchen gemerkt dat mijn rechterhand aan het vervellen is geen idee waarom? Geen idee ook f dat uberhoud met de sarms te maken heeft. Heb het ook alleen op mn rechter hand. Gisterochtend ook gewogen 74,3 kilo hellaas. Wel voel ik me verder niet zo ziek meer als 2 week geleden.
 
Dat gapen hebben meer mensen lasten van. Ik eerst ook wel eens. Wat precies de reden is weet ik niet maar gapen zorgt volgens mij voor meer zuurstof opname, is mij wel eens verteld. Het zou iets met zuurstof tekort of iets dergelijks te maken hebben. Maar er is vast wel iemand die er meer van weet of anders googlen ;)
 
Dat gapen hebben meer mensen lasten van. Ik eerst ook wel eens. Wat precies de reden is weet ik niet maar gapen zorgt volgens mij voor meer zuurstof opname, is mij wel eens verteld. Het zou iets met zuurstof tekort of iets dergelijks te maken hebben. Maar er is vast wel iemand die er meer van weet of anders googlen ;)

Ja ik vond t heel apart. Was vandaag wel minder dan gisteren, gisteren gaapte ik echt gwn achter mekaar door ofzo :D
 
En wat houdt die lethargy in dan? Maar ik ben niet moe van die Mk totaal niet maar sliep gewoon voor t eerst door mn wekker heb ik echt serieus nog nooit gehad.

Die lethargy van rad140 was dat ze amper hun bed uit konden komen.

Ik had met MK (20mg) vooral de eerste weken last van vermoeidheid en vreetbuien, daarna trok dat helemaal weg maar die vochtbuik daar had ik ook last van, je houd makkelijk een paar liter vocht vast. Wel prachtige dromen met MK die mis ik wel!
 
Die lethargy van rad140 was dat ze amper hun bed uit konden komen.

Ik had met MK (20mg) vooral de eerste weken last van vermoeidheid en vreetbuien, daarna trok dat helemaal weg maar die vochtbuik daar had ik ook last van, je houd makkelijk een paar liter vocht vast. Wel prachtige dromen met MK die mis ik wel!

Ja ik hoop niet dat ik dik veel vocht ga vast houden. Zie t wel aan me kop denk ik dan.
 
Die lethargy van rad140 was dat ze amper hun bed uit konden komen. Ik had met MK (20mg) vooral de eerste weken last van vermoeidheid en vreetbuien, daarna trok dat helemaal weg maar die vochtbuik daar had ik ook last van, je houd makkelijk een paar liter vocht vast. Wel prachtige dromen met MK die mis ik wel!
Dit had ik ook, vocht is beperkt gelukig.
 
Even een update: Vannochtend gewogen 76 kilo, zal vast wel wat vocht bij zitten. Vannochtend backday gehad ging aardig lekker merk een klein beetje meer kracht langsamerhand. Niet alle oefeningen kunnen doen had me een beetje verslapen. Als ik ga slapen droom ik echt als n gek, vindt best chill eigenlijk. Mijn honger blijft vrij stabiel de hele dag wel beetje honger. Maar krijg al het eten wat op me schema staat nogwel moeilijk weg, licht misschien ookwel een beetje aan de shit die ik nog aan me hoofd heb. Merk ook dat ik geen last meer van me kuiten heb, heb afgelopen 3/4 week last van onderkant kuit. Vandaag even me kuiten erbij gepakt nergens last van gehad gelukkig. De vermoeidheid die ik eerder wel een beetje had lijkt weg te trekken. Wel af en toe wat gekke steken in me zij geen idee waar dat weg komt, ook af en toe wat lichte hoofdpijn ga er vanuit dat het wel langzaam weg zal trekken. Heb zin in maandag chest day!
 
Even een updatee: Vandaag echt een knal training gehad, pomp was niet te harden echt ziek. Leek vandaag meer vasculair in de spiegel ook was de pomp in me tricep zo erg dat het gewoon pijn deed om die oefeningen te doen. Maar lekker was het zeker wel! Merk tussen sets door sneller herstel als eerst kan nu prima 45 sec rust houden. Eerder had ik wel 1 tot anderhalve minuut nodig. Vanaf volgende week ga ik mijn trainingen loggen. Ook nog een studie op mensen gevonden over RAD140.

''In a study on it's effect on catabolic states, a once daily oral dose of 25mgs was given to healthy young man subjected to short-term diet-induced nitrogen wasting. After 7 days of this dose, the subjects showed a sustained increase in serum concentration of IGF-1 and Growth Hormone; in addition, the nitrogen wasting was reversed, showing great potential for treatment of conditions involving muscle wasting.''
 
Goeie training

Intressant stukje, heb je een linkje
 
Back
Naar boven