Fitness Seller

Sarm log: Ostarine (mk2866).

Bezoekers in dit topic

Ze hadden een onderzoek erover ik zoek die nog wel even op. Daaruit werd geconcludeerd dat er een geringe onderdrukking begint bij 25mg ed

Dit ben ik ook meerdere keren tegengekomen idd maar daarnaast teveel gebruikerservaringen die anders weergeven. Geen enkel product valt bij een ieder hetzelfde, je hoeft maar net extra gevoelig te zijn voor een bepaald stofje.

Ik wil dat zelf misschien gaan gebruiken na m'n komende ph cycle om gains en kracht te behouden maar ben er nog niet uit, te veel wisselende ervaringen. Sowieso wat betreft gebruik tijdens of direct na pct.
 
Gisteren 10mg genomen, vanochtend 15mg. Geen sides tot nu, dus positief.

Vanochtend naar de gym, maar nog geen verschil gemerkt. Maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet, zal over een weekje inkicken denk ik, en verwacht dan wat krachtgains. Voorlopig blijf ik deze week op 15mg zitten.
 
Gisteren 10mg genomen, vanochtend 15mg. Geen sides tot nu, dus positief.

Vanochtend naar de gym, maar nog geen verschil gemerkt. Maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet, zal over een weekje inkicken denk ik, en verwacht dan wat krachtgains. Voorlopig blijf ik deze week op 15mg zitten.

Ik denk dat er sowieso ''bijna geen sides aan zitten'' Ik heb met lgd alleen af en toe wat gekke steken en droge lippen.
 
Je zit hier wel dat soort kreten uit te spreken, maar als ik in je eigen log kijk verbaas ik me over je onkunde. Je kloot maar wat aan n.a.v. info gelezen op andere forums, totaal niet in de positie om advies te geven.

Allez, ik ben niet de enigste die hetzelfde denkt.

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Op jouw 37e misschien. Maar dat gaat echt niet meer zo hard als 10 jaar geleden. Sarms zou peesproblemen kunnen verlichten. Het is geen behandeling voor jumpersknee, daarvoor ga ik binnenkort naar t ziekenhuis.

Ik snap dat voor Nolva geen alternatief bestaat, maar denk denk dat nolva voor Ostarine "kuur" beetje overkill is.

Dat artikel over sarms en peesproblemen mag je mij wel eens tonen. Ik ben geïnteresseerd. Geen gezever van andere fora of van dubieuze sites waar Knettergek zijn info haalt.
 
OTC= over the counter pct. Is alternatief voor Nolva ed, zoals resveratrol, D-asparic Acid etc. Denk alleen daa te nemen. Misschien dat ik Pes Erase laat overkomen. En heel misschien toch ook weer wel Nolva. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Sarm kwam ik eigenlijk tegen toen ik naar alternatief zocht voor behandeling jumpersknee. En op je 37e (vandaag geworden btw :( )gaan de kilo's er niet zo makkelijk meer aan. Daarnaast kom ik van 60kg, dus kom wel van ver. 2jaar geleden de 86kg nog aangetikt. Maar kreeg toen de blessure, en besloot te cutten. Daar voel ik me ook beter bij, werd er log van.

Nog gefeliciteerd man, vervelende blessure.. hoop voor je dat het werkt!

pct echt niet nodig met osta. Hooguit testboostertje na de tijd. Is genoeg

Zat ook aan een testboostertje te denken. Heb alleen nog geen idee welke.
 
Laatst bewerkt:
Nog gefeliciteerd man, vervelende blessure.. hoop voor je dat het werkt!



Zat ook aan een testboostertje te denken. Heb alleen nog geen idee welke.

Mucana puriens extract 99% L-dopa van sportpoeders dies wel goed
 
OTC= over the counter pct. Is alternatief voor Nolva ed, zoals resveratrol, D-asparic Acid etc. Denk alleen daa te nemen. Misschien dat ik Pes Erase laat overkomen. En heel misschien toch ook weer wel Nolva. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Sarm kwam ik eigenlijk tegen toen ik naar alternatief zocht voor behandeling jumpersknee. En op je 37e (vandaag geworden btw :( )gaan de kilo's er niet zo makkelijk meer aan. Daarnaast kom ik van 60kg, dus kom wel van ver. 2jaar geleden de 86kg nog aangetikt. Maar kreeg toen de blessure, en besloot te cutten. Daar voel ik me ook beter bij, werd er log van.

Mucana puriens extract 99% L-dopa van sportpoeders dies wel goed

Ik zal ff research doen, is dat niet 1 van de ayurveda? Heb half jaar terug ashwaganda voor een maandje genomen, niks van gemerkt en toen ik er mee stopte 3 dagen hoofdpijn gehad..
 
Ik zal ff research doen, is dat niet 1 van de ayurveda? Heb half jaar terug ashwaganda voor een maandje genomen, niks van gemerkt en toen ik er mee stopte 3 dagen hoofdpijn gehad..

Nee mucana puriens zorgt ook voor meer dopamine. En stimuleert je groeihormoon geloof ik.
 
Mucana puriens extract 99% L-dopa van sportpoeders dies wel goed

En hoe weet jij dat die van sportpoeders goed is? Wat deed het toen je het genomen hebt. Beter libido? beter herstel na een kuur? Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
 
En hoe weet jij dat die van sportpoeders goed is? Wat deed het toen je het genomen hebt. Beter libido? beter herstel na een kuur? Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Beter libido sowieso en merkte dat ik op hele gekke momenten adrenaline kreeg, en tijdens de trainingen meer adrenaline.
 
Hoe bevalt de ostarine tot nu toe? Op hoeveel mg zit je nu?
 
Was net van plan een update te plaatsen. Ik zit nog steeds op 15mg. Heb een kleine beetje hoofdpijn sinds ik maandag verhoogd heb naar 15mg. Maar het is niet hinderlijk, zal binnenkort wel over gaan. Is meestal maar 4 dagen ofzo.
Vandaag ook naar de gym geweest, maar daar geen verschil gemerkt. Kon ook niet zwaarder pakken. Mezelf wegen doe ik maar 1x in de week en dat gaat vrijdagochtend gebeuren. Misschien dat ik van t weekend of daarna verhoog tot 20mg.
 
Hoe doseren jullie je osta? en in wat voor vorm?
 
Heb caps en poeder, poeder heb ik een 10mg lepel voor.
 
Ik ook gewoon alles in poeder

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Was net van plan een update te plaatsen. Ik zit nog steeds op 15mg. Heb een kleine beetje hoofdpijn sinds ik maandag verhoogd heb naar 15mg. Maar het is niet hinderlijk, zal binnenkort wel over gaan. Is meestal maar 4 dagen ofzo.
Vandaag ook naar de gym geweest, maar daar geen verschil gemerkt. Kon ook niet zwaarder pakken. Mezelf wegen doe ik maar 1x in de week en dat gaat vrijdagochtend gebeuren. Misschien dat ik van t weekend of daarna verhoog tot 20mg.

Hoeveel water drink je? Ik heb het ook weleens wat van die kleine steekjes in me hoofd maar vaak bij mij naar 3 minuten weer weg.
 
Ik ook gewoon alles in poeder

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------



Hoeveel water drink je? Ik heb het ook weleens wat van die kleine steekjes in me hoofd maar vaak bij mij naar 3 minuten weer weg.

2,5 liter, denk niet dat t daaraan ligt. Dat hoofdpijnissue kom je vaker tegen in logs over Ostarine. Ik maak me hier geen zorgen over. Als t hierbij blijft vind ik t prima.
 
Ik heb OL, 5mg per cap, dus makkelijk te doseren.

aah chill,

hoe doseer je Knettergek?

ik had een weeglepel besteld, was het 0.1g ipv 0.01 (stond verkeerd op de website aangegeven), dus heb ff retour gestuurd en krijg nu een weegschaal van 0.01g terug.

Een lepel van 10mg kan niet accuraat zijn aangezien de poederdichtheid verschilt per poedersoort toch?
 
0,001g niet beter?
 
aah chill,

hoe doseer je Knettergek?

ik had een weeglepel besteld, was het 0.1g ipv 0.01 (stond verkeerd op de website aangegeven), dus heb ff retour gestuurd en krijg nu een weegschaal van 0.01g terug.

Een lepel van 10mg kan niet accuraat zijn aangezien de poederdichtheid verschilt per poedersoort toch?

http://www.dx.com/nl/p/digital-jewellery-scale-10g-2060#.VWYh8PntlBc
Alsjeblieft lieverd precieser dan dit kan niet

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

2,5 liter, denk niet dat t daaraan ligt. Dat hoofdpijnissue kom je vaker tegen in logs over Ostarine. Ik maak me hier geen zorgen over. Als t hierbij blijft vind ik t prima.

Mooi moet je ook niet doen tis maar wat hoofdpijn.
 
Back
Naar boven