XXL Nutrition

Sarm log: Ostarine (mk2866).

Bezoekers in dit topic

Dus deze SARMs zijn allemaal legaal en zo eenvoudig te bestellen. Lijkt op zich wel interessant. Niet zo veel topics over op dbb nog. Even inlezen.
 
Al wat vooruitgang geboekt dan? Valt best tegen osta only

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Dus deze SARMs zijn allemaal legaal en zo eenvoudig te bestellen. Lijkt op zich wel interessant. Niet zo veel topics over op dbb nog. Even inlezen.

Jha ik geloof wel dat ze illegaal zijn heb het trouwens nog nooit kunnen vinden.
 
Al wat vooruitgang geboekt dan? Valt best tegen osta only

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------



Jha ik geloof wel dat ze illegaal zijn heb het trouwens nog nooit kunnen vinden.

Tsja, ach. Tot nu toe iets meer dan 2kg en krachtgains. Is maar wat je ervan verwacht natuurlijk. In ieder geval amper sides.
 
Net mijn potje Ostar1ne mogen ontvangen. Ik heb net 15mg ingenomen en wil dit opbouwen naar 20/25mg.
Omdat er niet heel veel op het internet staat heb ik nog wat vragen over het gebruik.
Maakt het verschil uit als je de dosis in een keer inneemt of verdeeld over de dag?
Kan ik mijn caffeine pillen voor het trainen nog innemen en af en toe pre workout ivm bloeddruk?
Als het goed is komt er volgende week een potje Pes Erase binnen en kan ik deze tijdens de cycle gewoon innemen?
Verder pak ik iedere dag standaard crea en glutamine.
 
Net mijn potje Ostar1ne mogen ontvangen. Ik heb net 15mg ingenomen en wil dit opbouwen naar 20/25mg.
Omdat er niet heel veel op het internet staat heb ik nog wat vragen over het gebruik.
Maakt het verschil uit als je de dosis in een keer inneemt of verdeeld over de dag?
Kan ik mijn caffeine pillen voor het trainen nog innemen en af en toe pre workout ivm bloeddruk?
Als het goed is komt er volgende week een potje Pes Erase binnen en kan ik deze tijdens de cycle gewoon innemen?
Verder pak ik iedere dag standaard crea en glutamine.

In een keer beste als je net uit bed komt volgensmij op lege maag. Deed ik wel altijd. En sarms werken niet bloeddruk verhogend dus dat zal vast wel wat meevallen. Ik heb wel logjes gelezen van mensen die op 32mg zaten.
 
Net mijn potje Ostar1ne mogen ontvangen. Ik heb net 15mg ingenomen en wil dit opbouwen naar 20/25mg.
Omdat er niet heel veel op het internet staat heb ik nog wat vragen over het gebruik.
Maakt het verschil uit als je de dosis in een keer inneemt of verdeeld over de dag?
Kan ik mijn caffeine pillen voor het trainen nog innemen en af en toe pre workout ivm bloeddruk?
Als het goed is komt er volgende week een potje Pes Erase binnen en kan ik deze tijdens de cycle gewoon innemen?
Verder pak ik iedere dag standaard crea en glutamine.


Osta doet idd niks met je bloeddruk. In 1x innemen, heeft namelijk halflife van bijna 24uur. Pes misschien bewaren voor je pct?

Dag 35
Vond zelf dat ik wat leaner oogde, abs komen er beter door. Laatste dagen beetje uitgekeken met de kcal, heb op onderhoud gezeten omdat ik terug naar 10 was gegaan. Weegschaal gaf nog steeds 78 aan vandaag.
 
Hoe gaat t nu hier?

Ik zit nu op 4 weken en 5 dagen. Ben ongeveer anderhalf kilo aangekomen, alleen squat is 12.5kg omhoog gegaan maar raar genoeg benchpress en deadlift niet, oog verder wel ietsje voller. Triceps zijn wel goed sterker geworden, dips +7.5 kg.

Doe nu met deadlift andere techniek (5x5+ dead stop) is wel veel zwaarder dan.
 
Hoe gaat t nu hier?

Ik zit nu op 4 weken en 5 dagen. Ben ongeveer anderhalf kilo aangekomen, alleen squat is 12.5kg omhoog gegaan maar raar genoeg benchpress en deadlift niet, oog verder wel ietsje voller. Triceps zijn wel goed sterker geworden, dips +7.5 kg.

Doe nu met deadlift andere techniek (5x5+ dead stop) is wel veel zwaarder dan.

Ik raad je aan lgd er nog gewoon bij te pakken. Ook geen sides niks en werkt wel prima.
 
Indmiddels zit ik nu zn 14 dagen er aan. Ben begonnen met 15mg en zit nu op 30mg zonder bijwerkingen of andere dingen. In mijn training merk ik dat ik net iets meer kan pakken als normaal en ook meer zin in het trainen heb. Het motiveerd mij altijd extra als ik weer een nieuwe supp of dergelijke ga gebruiken. Hoe gaat het nu bij jouw Alphamuscle?
 
Ik raad je aan lgd er nog gewoon bij te pakken. Ook geen sides niks en werkt wel prima.

Ga over 3 weken op vakantie dus zit beetje krap met €..

Heb gister ook blessure opgelopen bij me elleboog, eerst zwaar gedipped en daarna skullcrushers, schoot bij de 2de set ineens een enorme steek bij me elleboog onder me tricep.. kon daarna niet meer verder trainen heb er nu nog wel beetje last van :(

Hoop dat de ostarine goed z'n werk doet en deze blessure snel verhelpt!
 
Ga over 3 weken op vakantie dus zit beetje krap met €..

Heb gister ook blessure opgelopen bij me elleboog, eerst zwaar gedipped en daarna skullcrushers, schoot bij de 2de set ineens een enorme steek bij me elleboog onder me tricep.. kon daarna niet meer verder trainen heb er nu nog wel beetje last van :(

Hoop dat de ostarine goed z'n werk doet en deze blessure snel verhelpt!

Daarom doe ik geen dips, niks waard
 
Op hoeveel mg per dag zitten jullie met ostarine?
 
Ostarine only lijkt mij niet erg effectief als ik het zo allemaal lees.

Ik wacht nog even af wat de verhalen over RAD-140 doen, dat lijkt mij wel een kanshebber, eventueel in een stack met aantal andere SARMs.
 
yow.

Ja, ff geleden dat ik iets te vertellen had. Maar, dat heb ik ook niet :). Ben sinds vorige week weer terug gegaan naar 25mg, en dat gaat wel lekker. Zit nog steeds op 78kg, maar lichaam is toch licht inshape gekomen. Niet dat het nou zo'n groot verschil is, maar de vooral de mensen om me heen merken het dat ik lekker bezig ben. En dat is toch wel het lekkerste. Verder ben ik van de week een paar dagen ziek geweest, dat is wel jammer. Ik heb nog twee weken en dan is mijn potje leeg. Vind het wel jammer, achteraf had ik idd beter lgd kunnen mee laten lopen. Desalnietemin vind ik het toch nu toe een hele prettige ervaring.
 
Laatste weekje is ingegaan. Gewicht is 77,5kg. Dat is een halve kg minder dan voorheen. Beetje weird.
Weet niet of ik straks Nolva zal nemen, heb geen last van onderdrukking of iets anders. Misschien een weekje op 15mg ofzo? Hoe lang wachten tot volgende cycle? Wil wel weer Sarm proberen, maar dan iets anders dan Ostarine, misschien lgd en s4 oid.
 
Waarom probeer je niet eens iets als epicatechin (Ep1c Unleashed van Olympus Labs of EpiCat van Blackstone Labs bijv.)? Onderdrukt niet, geen on cycle support of pct nodig en moet resultaten geven zoals een milde PH. Heb er aardig wat goede dingen over gelezen. Ik ga het zelf ook proberen na m'n huidige cycle tijdens en na pct.
 
Ik doe iig geen nolva. Ik zou wel minimaal 3 maanden wachten tot de volgende cycle, ligt aan in hoeverre je eigen productie is onderdrukt, voor 100% accuratesse zou je het eigenlijk moeten laten testen (voor en na de kuur) om het precies te weten. Ik ben al gestopt met de Ostarine, kreeg raar gevoel bij me ballen en de kuur zat er al bijna op dus vond het wel leuk geweest. Ik doe nu als otc-pct Xtreme test van XXL nutrition en creatine. Had er wel meer van verwacht, als mijn komende trainingen goed gaan ben ik er wel tevreden mee. Totaal anderhalve kilo gepakt in 6 weken met geen toename van vetmassa.
 
Waarom probeer je niet eens iets als epicatechin (Ep1c Unleashed van Olympus Labs of EpiCat van Blackstone Labs bijv.)? Onderdrukt niet, geen on cycle support of pct nodig en moet resultaten geven zoals een milde PH. Heb er aardig wat goede dingen over gelezen. Ik ga het zelf ook proberen na m'n huidige cycle tijdens en na pct.

Hmmm, heb eens gekeken, maar zoveel positieve ervaringen heb ik niet kunnen vinden. Is toch een gewoon supplement, geen bijzondere ingrediënten?

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Ik doe iig geen nolva. Ik zou wel minimaal 3 maanden wachten tot de volgende cycle, ligt aan in hoeverre je eigen productie is onderdrukt, voor 100% accuratesse zou je het eigenlijk moeten laten testen (voor en na de kuur) om het precies te weten. Ik ben al gestopt met de Ostarine, kreeg raar gevoel bij me ballen en de kuur zat er al bijna op dus vond het wel leuk geweest. Ik doe nu als otc-pct Xtreme test van XXL nutrition en creatine. Had er wel meer van verwacht, als mijn komende trainingen goed gaan ben ik er wel tevreden mee. Totaal anderhalve kilo gepakt in 6 weken met geen toename van vetmassa.

Zat ie er nu al op ja? Je bent later dan mij gestart. Hoeveel weken en welke dosering? Welk merk had je? Jammer dat je gestopt bent, geen sarms meer voor je?

3 maanden lijkt me overdreven, cycle duurde tenslotte ook maar week of 8. Daarnaast vond ik allemaal erg mild. Heb ook wel een paar keer steken in mn ballen gehad, maar dat duurde niet zo lang.

Ik ga toch een weekje nolva nemen en dan op 15mg.
 
Hmmm, heb eens gekeken, maar zoveel positieve ervaringen heb ik niet kunnen vinden. Is toch een gewoon supplement, geen bijzondere ingrediënten?

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------





Zat ie er nu al op ja? Je bent later dan mij gestart. Hoeveel weken en welke dosering? Welk merk had je? Jammer dat je gestopt bent, geen sarms meer voor je?



3 maanden lijkt me overdreven, cycle duurde tenslotte ook maar week of 8. Daarnaast vond ik allemaal erg mild. Heb ook wel een paar keer steken in mn ballen gehad, maar dat duurde niet zo lang.



Ik ga toch een weekje nolva nemen en dan op 15mg.


6 weken 20mg, gekocht van iemand van forum geen merk, ik denk uit China. Misschien volgend jaar nog een x Osta maar dan alleen om diep te cutten.

In de toekomst niet echt plannen maar als ik ooit iets ga doen is het een test only kuurtje.

Nog wat gegained laatste week?
 
Potje is sinds gisteren leeg, precies 9 weken.
Gewicht is 78 gebleven, dus laatste weken niks bijgekomen. Op zich bijzonder, want dat betekent dat de gewichtstoename alleen in de eerste 3 weken heeft plaatsgevonden.
Toch wel een duidelijke recomp, in de spiegel zag ik t zelf een klein beetje. Het was meer de reacties uit mijn omgeving dat ik lekker bezig ben.

Zelf op zich redelijk tevreden, had er ook geen grote gains van verwacht. Achteraf had ik de osta beter kunnen stacken met lgd bv.

Voordelen:
Lichte recomp
Betere pomp
Diep slapen 's nachts
Schouder die al maanden irriteerde is veel verbeterd
Van mijn jumpersknee heb ik minder last (word wel vrijdag behandeld)
Krachttoename op bench zo'n 7,5 kg. Krachtgains waren ook alleen de eerste 5 weken, daarna stagneerde het.

Nadelen:
Beetje last van lethargie toen ik naar 25mg ging, maar levensstijl was toen beetje druk.
Gevoelige tepels in eerste week, trok ook snel weg.
In het begin hoofdpijn, trok ook weg
Af en toe steken in de balzak toen ik op 25mg zat.
S'nachts veel zweten, deed ik toch al, maar nu nog meer.
Op de bank in slaap vallen, soms al om 21uur.

Vanavond begin ik met innemen van Nolva, 15mg voor twee weken is de bedoeling.
 
Back
Naar boven