MuscleMeat

Sarm log: Ostarine (mk2866).

Bezoekers in dit topic

Potje is sinds gisteren leeg, precies 9 weken.
Gewicht is 78 gebleven, dus laatste weken niks bijgekomen. Op zich bijzonder, want dat betekent dat de gewichtstoename alleen in de eerste 3 weken heeft plaatsgevonden.
Toch wel een duidelijke recomp, in de spiegel zag ik t zelf een klein beetje. Het was meer de reacties uit mijn omgeving dat ik lekker bezig ben.

Zelf op zich redelijk tevreden, had er ook geen grote gains van verwacht. Achteraf had ik de osta beter kunnen stacken met lgd bv.

Voordelen:
Lichte recomp
Betere pomp
Diep slapen 's nachts
Schouder die al maanden irriteerde is veel verbeterd
Van mijn jumpersknee heb ik minder last (word wel vrijdag behandeld)
Krachttoename op bench zo'n 7,5 kg. Krachtgains waren ook alleen de eerste 5 weken, daarna stagneerde het.

Nadelen:
Beetje last van lethargie toen ik naar 25mg ging, maar levensstijl was toen beetje druk.
Gevoelige tepels in eerste week, trok ook snel weg.
In het begin hoofdpijn, trok ook weg
Af en toe steken in de balzak toen ik op 25mg zat.
S'nachts veel zweten, deed ik toch al, maar nu nog meer.
Op de bank in slaap vallen, soms al om 21uur.

Vanavond begin ik met innemen van Nolva, 15mg voor twee weken is de bedoeling.

Misschien toch volgende keer een andere pakken
 
Tsja ach, leuke eerste kennismaking met een sarm.

Ja sws volgende keer beter. ik ga denk ik over 2/3 weken ook weer een leuk 12 weken sarm kuurtje beginnen.
Zit te denken over zoiets:

Week 3/11 Rad140 10mg ed
Week 3/8 LGD4033 15mg ed
Week 8/11 S4 80mg ed
Week 1/12 Mk677 25mg ed
Week 10/14 MK2866 15mg ed
Week 13/15 Clomid 25mg ed
 
Ja sws volgende keer beter. ik ga denk ik over 2/3 weken ook weer een leuk 12 weken sarm kuurtje beginnen.
Zit te denken over zoiets:

Week 3/11 Rad140 10mg ed
Week 3/8 LGD4033 15mg ed
Week 8/11 S4 80mg ed
Week 1/12 Mk677 25mg ed
Week 10/14 MK2866 15mg ed
Week 13/15 Clomid 25mg ed

Wow, dat ziet er serieus uit. Zit er een logica in wanneer je wat pakt? Ga je weer loggen? Zou wel leuk zijn. Dit keer wel je log afmaken dan :p.
 
Steken in balzak......... man, man, man
Moet er niet aan denken, geef mij maar gewoon wat eiwitjes
 
Wow, dat ziet er serieus uit. Zit er een logica in wanneer je wat pakt? Ga je weer loggen? Zou wel leuk zijn. Dit keer wel je log afmaken dan :p.

Ja als die niet weer gesloten wordt wel. Moet nog even zien of ik daar tijd voor ga maken. Ja de S4 doe ik aan het einde om nog even wat droger en harder te worden. En de ostarine aan het einde voor beter herstel.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Steken in balzak......... man, man, man
Moet er niet aan denken, geef mij maar gewoon wat eiwitjes

Waar krijg je steken in je balzak van? Sarms?
 
Ja sws volgende keer beter. ik ga denk ik over 2/3 weken ook weer een leuk 12 weken sarm kuurtje beginnen.
Zit te denken over zoiets:

Week 3/11 Rad140 10mg ed
Week 3/8 LGD4033 15mg ed
Week 8/11 S4 80mg ed
Week 1/12 Mk677 25mg ed
Week 10/14 MK2866 15mg ed
Week 13/15 Clomid 25mg ed

Cool, ben benieuwd. Veel te weinig info over sarms op dbb.

Ben wel benieuwd naar gebruikerservaring van rad140.

Vanwaar dat je direct deze hele stack maakt. Kan je er wat meer over vertellen?

De stack lgd, s5 en mk heb ik wel vaker voorbij zien komen. Of gooi je maar gewoon alles op de stapel onder het motto baad het niet dan schaad het niet.
 
Cool, ben benieuwd. Veel te weinig info over sarms op dbb.

Ben wel benieuwd naar gebruikerservaring van rad140.

Vanwaar dat je direct deze hele stack maakt. Kan je er wat meer over vertellen?

De stack lgd, s5 en mk heb ik wel vaker voorbij zien komen. Of gooi je maar gewoon alles op de stapel onder het motto baad het niet dan schaad het niet.

Nee mijn idee was om de laatste maand mn vetverbranding omhoog te schroeven om er nog mooi uit de bulk te komen. Rad140 zelf ook nog nooit gebruikt ben zelf ookwel benieuwd ze zeggen op meerdere forums dat deze goed te stacken is met andere sarms of test. Lgd, s4 en osta alwel gebruikt. Beviel me prima. Mk677 ook wel benieuwd naar het zou de vervanger hgh zijn staat op sommige forums. Heb ook wel meerdere onderzoeken gelezen en deze sarm onderdruk eigen productie niet en kun je daarom lang gebruiken. Heb wel onderzoeken van 12 maanden gezien. Op 25mg ed.
 
Op jouw 37e misschien. Maar dat gaat echt niet meer zo hard als 10 jaar geleden. Sarms zou peesproblemen kunnen verlichten. Het is geen behandeling voor jumpersknee, daarvoor ga ik binnenkort naar t ziekenhuis. Ik snap dat voor Nolva geen alternatief bestaat, maar denk denk dat nolva voor Ostarine "kuur" beetje overkill is.

In!

Even een vraagje: als je middelen gaat nemen, zou je dan niet eerst blessure vrij willen zijn zodat je ook je onderlichaam kunt trainen?

Je geeft aan dat je al maanden op hetzelfde gewicht blijft, heb je wel verhoogd in kcal?
 
Steken in balzak......... man, man, man
Moet er niet aan denken, geef mij maar gewoon wat eiwitjes
Zoveel stelde dat niet voor hoor. Was na een minuutje over, een paar keer per week. Nooit eerder gehad, dus moet bijna wel van Sarm zijn. Nu heb ik er ook geen last meer van.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

In!

Even een vraagje: als je middelen gaat nemen, zou je dan niet eerst blessure vrij willen zijn zodat je ook je onderlichaam kunt trainen?

Je geeft aan dat je al maanden op hetzelfde gewicht blijft, heb je wel verhoogd in kcal?

Tuurlijk wil ik blessure vrij zijn, maar heb deze blessure al 3 jaar. Heb al heel lang kuur uitgesteld, en nu dacht ik : fuck iT :D

Zat 3 jaar geleden op 86 kg, maar teveel bulk. Dus bewust weer teruggegaan in gewicht. Gewicht zegt me niet zoveel, gewoon op onderhoud blijven eten.
 
Zoveel stelde dat niet voor hoor. Was na een minuutje over, een paar keer per week. Nooit eerder gehad, dus moet bijna wel van Sarm zijn. Nu heb ik er ook geen last meer van.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------



Tuurlijk wil ik blessure vrij zijn, maar heb deze blessure al 3 jaar. Heb al heel lang kuur uitgesteld, en nu dacht ik : fuck iT :D

Zat 3 jaar geleden op 86 kg, maar teveel bulk. Dus bewust weer teruggegaan in gewicht. Gewicht zegt me niet zoveel, gewoon op onderhoud blijven eten.

Al van je blessure af dan?
 
Back
Naar boven