AndroidHealthClinic

SARM Ostarine

Bezoekers in dit topic

shaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
116
Waardering
2
Iemand bekend met het goedje SARM ostarine? Is het wat aangezien ik lees dat het de test weinig onderdrukt...

groeten
 
Daar heb ik ook ervaring mee. Prima middel om te cutten voor behoud van massa maar niet sterk genoeg om echt met bulken veel gains te pakken. Wellicht als je AAS maagd bent maar mij deed het te weinig op 15mg/dag. Ik ga het zeker weer pakken als ik minimaal een week of 10 off ben en even wil cutten tussen twee cycles in. Precies voor dat doel op die plek tussen cycles in vind ik het een erg nuttig middel.

Wel ideaal weer voor minder pijn in gewrichten en pezen merkte ik aan mijn gerepareerde arm.

Het onderdrukt wel, ik dacht alleen nauwelijks op 5mg maar dat nemen we toch niet. Ik zou niet nakuren maar ik zou het ook niet net na een kuur pakken als je eigen productie net moet opstarten. Zo wordt het wel heel veel gebruikt lees ik in logs.
 
Is dit goedje beetje te vergelijken tussen anavar en winstrol? Lees hierover dat de bijwerkingen stuk minder zijn. Bij mij lag na 3 weken mijn libido compleet plat bij winstrol. Is dit ook het geval bij dit goedje?
 
Is dit goedje beetje te vergelijken tussen anavar en winstrol? Lees hierover dat de bijwerkingen stuk minder zijn. Bij mij lag na 3 weken mijn libido compleet plat bij winstrol. Is dit ook het geval bij dit goedje?

Zeker niet bij mij maar daar heb ik met winny ook geen last van. Enkel tren geeft bij mij dit probleem. Ha met ostarine 15mg een duidelijk verhoogd libido.
 
Ik heb 25mg per dag genomen en het deed geen hol. Plain and simple.
 
Ik ben er nu mee bezig op 30mg per dag, al enkele maanden. Maar heb mn trainingsdiscipline pas sinds 2 weken weer te pakken.
Ben in 2 weken tijd stuk droger geworden en weeg nog steeds 99kg. Laatste kuur dateert van de zomer.
Mn gappie is inmiddels na 2 potjes 5cm buikomvang kwijt en weegt ook nog steeds exact hetzelfde. Hij neemt 25mg per dag.
 
Met welk doel cutten of bulken?

inderdaad, meeste mensen nemen het met aas zoals test er bij.
dan kan je natuurlijk moeilijk bepalen wat het doet helaas.
 
Doel: kijken wat het doet.

Volgens onderzoeken vergelijkbaar met test prop. Heeft ook invloed op de prostaat en dat merk ik ook. Ook wat lichter ontvlambaar en af en toe wat vlekjes voor mn ogen. 1 vd vastgestelde bijwerkingen is nachtblindheid (tijdelijk). Wellicht heeft dat daarmee te maken.
Tevens zijn er aanwijzingen dat het leverschadelijk is. Dus mariadistel is wel raadzaam.
Geen vochtretentie, geen gyno/aromatase, geen snotzak tussen mn benen :D

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 13:00 ----------

inderdaad, meeste mensen nemen het met aas zoals test er bij.
dan kan je natuurlijk moeilijk bepalen wat het doet helaas.

Waarom zou je dat doen? Het grote voordeel is juist dat het alle traditionele bijwerkingen van steroiden niet heeft. En ben het er op zich tot nu toe wel mee eens (maar ben pas 2 weken onderweg) dat het niet zo explosief is als AAS. Maar ik snap de combi niet. Lijkt me zonde vh geld ook. Of het een of het ander, want er zijn geen aanwijzingen dat een stack synergetische effecten heeft. Of wel?
 
Doel: kijken wat het doet.

Volgens onderzoeken vergelijkbaar met test prop.

Dat profiel dat erg reclame achtig is doet erg wetenschappelijk maar is verschrikkelijk bro science. Wat is vergelijkbaar met test prop, 1mg ostarine oraal is x ml test prop inject? Hoeveel is x en hoe hebben ze dat bepaalt. Nu ken ik test prop en ostarine, de vergelijking gaat nergens over. IMO kan je cutten op osatrine en wat massa behouden maar anabole werking en/of krachtgains....ik heb ze niet gemerkt op 15mg en het is zeker onvergelijkbaar met test prop, zelfs 50mg EOD test prop.
 
Doel: kijken wat het doet.

1 vd vastgestelde bijwerkingen is nachtblindheid (tijdelijk). Wellicht heeft dat daarmee te maken.


Dan heb je geen Ostarine want dat veroorzaakt geen nachtblindheid. De sarm S4 daarentegen wel.
 
Je kan het heel breed inzetten, voor mij perfect om mee te cutten (Sowieso niet aan te raden om naturel te cutten als je wat langer AAS hebt gebruikt).
 
Je kan het heel breed inzetten, voor mij perfect om mee te cutten (Sowieso niet aan te raden om naturel te cutten als je wat langer AAS hebt gebruikt).

Heb je ook boeduitslagen? Want je ging het toch gebruiken in je nakuur? Of vergis ik me?
 
Heb je ook boeduitslagen? Want je ging het toch gebruiken in je nakuur? Of vergis ik me?

Ja heb ik, ook wel is gepost volgens mij. Was van een maandje Ostarine only. Zal ik ff opzoeken
Pct met ostarine heb ik trouwens maar niet gedaan, want het onderdrukt wel.
 
Ik wil beginnen met Ostarine only. Ik lees overal wat anders over de doseringen. Ook lees ik in amerika dat mensen 4-6 weken nemen andere weer 10. Ik zou nolva kunnen pakken als nakuur maar volgens mij is dat niet nodig am i right?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De vraag is wat kost sarm en hoe kom ik eraan.
 
Enig idee of het toegevoegde waarde geeft aan een winstrol cut kuurtje?
 
Back
Naar boven