AndroidHealthClinic

SARM Ostarine

Bezoekers in dit topic

Vasculair

Cool Novice
Lid geworden
24 nov 2012
Berichten
172
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Dag dbb-ers,

Ik heb in een aantal andere topics gelezen dat er mensen zijn die aan Ostarine only kuur zijn begonnen of er momenteel nog mee bezig zijn.
Ik vroeg mij hierom af of er leden zijn die hun ervaringen van een Ostarine only kuur willen delen?
 
er is volgens mij nog niet zoveel échte ostarine in omloop...
 
Redelijk goed vekrijgbaar. Voor zover ik weet nog niet op de verboden middelen lijst. Word vaak via internet in de UK & US besteld. US boards staan er vol mee.

:google:
 
@frko heb je het gestacked of heb je een ostarine only gedaan? En wat zijn je ervaringen?
 
er is volgens mij nog niet zoveel échte ostarine in omloop...

Idd. Ik heb onlangs nog iets te enthousiast gereageerd na een 2-tal weken Ostarine te hebben gebruikt. Op het einde van de rit valt het resultaat toch wel wat tegen.
Goede pomp maar vetverbranding en spieropbouw niets van gemerkt.
Een studie toonde aan dat je 1,5kg VVM kan bijkomen van 3mg. Nou moe. Ofwel is er weer geknoeid met de cijfers van deze studie (wat je meer en meer hoort de laatste tijd) ofwel was mijn Ostarine niet echt of ondergedoseerd.
 
Ik heb ostarine only gedaan voor 7 weken @ 20mg/dag.
Vasculariteit is verhoogd, ben merkbaar buikvet verloren en ongeveer 1.5 kg bijgekomen.
Als je uitrekent dat ik tegelijk mss 1 kg vet ben verloren is het al bij al wel redelijk geweest.
Vermindering in libido heb ikzelf wel gemekt alsook mijn collega die op hetzelfde tijdstip gestart is.
Of ik het opnieuw zou doen weet ik nog niet direct...
 
Hebben jullie dan tabs of vloeibaar gebruikt?
 
Hebben jullie dan tabs of vloeibaar gebruikt?

Ik heb tabs en vloeibaar geprobeerd. Tabs, nada! Vloeibaar, bwaaaa, had er meer van verwacht.
 
Ik had de tabs, besteld in The UK :-)
Maar ik moet nightside volgen, had er precies toch meer van verwacht...
 
er is volgens mij nog niet zoveel échte ostarine in omloop...

Je kan het beste naar de grootste hoofdleverancier gaan en daar vragen wie hun afnemers zijn in EU/UK/NL (waarschijnlijk géén in NL). Hoop shops die neppe shit (tabletten) aanbieden.
 
Doet gewoon wat het belooft.
Lichte vetverbranding, goeie pomp tijdens training en lichte spieropbouw. En een overall gevoel van welzijn.
Verwacht echter geen mirakels. Het is minder anabool dan anavar, maar het is dan ook veel minder schadelijk..
 
Ik heb de GW-50... van uniquemicals eens gebruikt en mijn uithouding steeg razend snel.
Ik weet dat het geen Ostarine is maar het zegt wel iets over de source, dus ik denk dat die goedjes wel degelijk werken.
Verwacht enkel geen wonderen
 
Ik heb de GW-50... van uniquemicals eens gebruikt en mijn uithouding steeg razend snel.
Ik weet dat het geen Ostarine is maar het zegt wel iets over de source, dus ik denk dat die goedjes wel degelijk werken.
Verwacht enkel geen wonderen

Heb er ook over nagedacht om aan de GW te gaan, maar na de recente berichten van de WADA riskeer ik er me niet meer aan... Die risico's zijn het gewoon niet meer waard imo.

Van ostarine ben ik eigenlijk wel te spreken. Het is heel mild en zo voelt het ook, maar de effecten zijn duidelijk merkbaar. Ideaal voor iemand als ik, die niet meer aan de AAS wilt maar toch een alternatief heeft die bijna geen schadelijke effecten heeft. Ik zeg 'bijna' geen, want bij men laatste bloedonderzoeken bij OSTA bleken men leverwaarden toch lichtjes gestegen..
 
Ik gebruik 15mg ostarine in vloeibaare vorm nu 3 weken
En ik ben schoon 2 kilo aangekomen en bf is gelijk gebleven
Van de krachtgains merk ik niks
Ik had er meer van verwacht
Gr
 
Ik gebruik 15mg ostarine in vloeibaare vorm nu 3 weken
En ik ben schoon 2 kilo aangekomen en bf is gelijk gebleven
Van de krachtgains merk ik niks
Ik had er meer van verwacht
Gr

2kg in 3 weken voor een niet-AAS vind ik anders wel aardig...
 
Back
Naar boven