AndroidHealthClinic

SARM S4 vs lichte kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Durus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
294
Waardering
9
Beste,

Waarschijnlijk zijn de meeste van jullie al lang op de hoogte van de nieuwe generatie AAS (mag je het zo noemen?). De SARM S4 is voor wat ik erover heb gelezen te vergelijken met een lichte kuur 250-300 mg zie dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/liquid-s4-sarm-230756/ .
Zijn hier al mensen met ervaring mee? Aangezien het nog niet fully tested is zou het dan erg dwaas zijn om het te gebruiken of is er al genoeg over bekend? Of is het dan toch verstandiger om gewoon een lichte kuur te nemen? Is er iets bekend over scammers? De Engelstalige fora die er over schrijven zijn wel positief.
 
Zodra het leverbaar is wil ik wel wat testen voor je ;).
 
Ik wacht liever de eerste tientallen testpersonen af hier op DBB :)
 
Klinkt interresant! Als ik dit zo lees vraag ik me echt af hoe we over 20 jaar denken over wat we op dit moment allemaal gebruiken :P

"weet je nog 20 jaar geleden? Zaten we allemaal aan de tering zooi, libido problemen, acne, gyno, als we toen eens hadden geweten hahaha" :D
 
Zodra het leverbaar is wil ik wel wat testen voor je ;).

Het is volgens mij wel leverbaar(niet voor menselijk consumptie zoals de verpakking al aangeven).

Ik ga het alleen niet voor je betalen;)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Klinkt interresant! Als ik dit zo lees vraag ik me echt af hoe we over 20 jaar denken over wat we op dit moment allemaal gebruiken :P

"weet je nog 20 jaar geleden? Zaten we allemaal aan de tering zooi, libido problemen, acne, gyno, als we toen eens hadden geweten hahaha" :D
Tja dat zou natuurlijk wel mooi zijn. gewoon 3 ML SARM.
Ik wacht liever de eerste tientallen testpersonen af hier op DBB :)
Opzich zijn er op engelstalige fora al best wel wat mensen die ermee gëexperimenteert hebben. Ik had alleen gehoopt op wat home-ground feedback.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij vielen de resultaten tegen. 1-2 kilo droge massa voor dat geld is erg magertjes.
 
Volgens mij vielen de resultaten tegen. 1-2 kilo droge massa voor dat geld is erg magertjes.
Ok, had je ook last van nachtblindheid of andere bijwerking? Wat voor cyclus/dosering?
 
Volgens mij vielen de resultaten tegen. 1-2 kilo droge massa voor dat geld is erg magertjes.

In deze fase is het product vooral erg geschikt als bridge tussen twee cycles in. In mijn ogen, afgezien van de enkele sides, een ideaal product zelfs. Maar goed, als ik wat in mijn handen krijg wil ik er zeker een poging mee wagen.
 
Ik ga het over ca 2-3 maanden proberen. Zal dan waarschijnlijk een van de eerste zijn hier.
 
Ik ga het over ca 2-3 maanden proberen. Zal dan waarschijnlijk een van de eerste zijn hier.

Hou een logje bij gozer.

In de VS zijn er mensen die al goeie resultaten boeken op 50mg/dag, en zo de gezichtsproblemen ontwijken. Ook goed te doen qua kostprijs dan en ideaal voor in de pct of cut.
 
Nee waarschijnlijk wordt het iets voor na de kuur. Op het moment pak ik niks maar ik ben bang dat ik zonder AS aardig wat zou moeten inleveren aangezien ik naar de 6% toe wil. Zal ws dus over een paar weken toch een lichte dosering AS moeten pakken tot ik de 6% heb bereikt. S4 wordt dan iets voor na de kuur zodat ik niks hoef te verliezen en natuurlijk in een heel goede shape de zomermaanden doorga ;)

Lijkt me een prachtig middel...het beinvloed je herstel na een kuur niet, je houd geen vocht vast, geen kans op gyno etc etc. Het kost wel wat maar dat heb ik er wel voor over. Zonder enige vorm van ondersteuning zou ik onmogelijk op 100kg bij 6% kunnen blijven staan...met dit middel is het misschien wel mogelijk. Ben iig heel benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Interessant, ben erg benieuwd aangezien ik in ongeveer hetzelfde schuitje zit.
 
Ik zit nu wat over de dosering van 50mg-150mg. Maar zo te horen werkt het toch op een hele andere manier dan ouderwetse AAS.
 
Ik zit nu wat over de dosering van 50mg-150mg. Maar zo te horen werkt het toch op een hele andere manier dan ouderwetse AAS.

Idd het heeft niets met hormonen te maken.
Volgens mij zal het nooit de good old stuff vervangen. Testosteron gebaseerde middelen hebben veel meer voordelen dan enkel proteinesynthese. Meer honger en agressie is ook een voordeel om iets op te noemen.

Moest je het gebruiken denk ik toch dat het je androgeen receptoren ook ongevoeliger zal maken aan gezien ze ook via dat mechanisme spelen. Als je het gebruikt zal het iets voor in de nakuur worden.

Dat is toch mijn visie op dat middel. Verbeter me als je iets weet dat ik niet weet aub.
 
Ben ik het mee eens. Als je wilt groeien moet je gewoon van dat spul afblijven. Dit is echt iets voor in een nakuur of voor jongens zoals mij die niet meer groter willen worden maar wel alles willen behouden zonder gebruik van middelen die je eigen aanmaak platleggen.
 
Ik weet uit goede bron dat er niet inzit wat er moet inzitten op rui.
 
Idd het heeft niets met hormonen te maken.
Volgens mij zal het nooit de good old stuff vervangen. Testosteron gebaseerde middelen hebben veel meer voordelen dan enkel proteinesynthese. Meer honger en agressie is ook een voordeel om iets op te noemen.

Moest je het gebruiken denk ik toch dat het je androgeen receptoren ook ongevoeliger zal maken aan gezien ze ook via dat mechanisme spelen. Als je het gebruikt zal het iets voor in de nakuur worden.

Dat is toch mijn visie op dat middel. Verbeter me als je iets weet dat ik niet weet aub.

Ben ik het mee eens. Als je wilt groeien moet je gewoon van dat spul afblijven. Dit is echt iets voor in een nakuur of voor jongens zoals mij die niet meer groter willen worden maar wel alles willen behouden zonder gebruik van middelen die je eigen aanmaak platleggen.
:thumbup: Thnx zo wordt het duidelijk voor me.
 
Back
Naar boven