AndroidHealthClinic

Sarms advies

Bezoekers in dit topic

Eric77

Novice
Lid geworden
30 sep 2022
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum en ben mij aan het verdiepen in sarms
Ik zie echter door de bomen het bos niet meer want iedere sarm blijkt te zorgen voor spiergroei, maar welke sarm zorgt nou voor de meest explosieve spiergroei, en wat is beter, capsules of vloeibare sarms.
Ook ben ik erg benieuwd of er ook daadwerkelijk in zit wat je op websites besteld of dat het nep is.

Wie kan mij advies geven.

Grt Eric
 
Maar werken sarms dan helemaal niet, of word je er in combinatie met goede training en voeding wel grote van, maar dan niet zo groot als met andere middelen
 
lees dit even door ;)

 
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum en ben mij aan het verdiepen in sarms
Ik zie echter door de bomen het bos niet meer want iedere sarm blijkt te zorgen voor spiergroei, maar welke sarm zorgt nou voor de meest explosieve spiergroei, en wat is beter, capsules of vloeibare sarms.
Ook ben ik erg benieuwd of er ook daadwerkelijk in zit wat je op websites besteld of dat het nep is.

Wie kan mij advies geven.

Grt Eric
Omdat het niet uit apotheek komt weet je niet wat de daadwerkelijke dosis is.
Explosieve spiergroei kun je wel vergeten, dat doet niets. Je moet altijd goed eten en keihard trainen.
 
Ik heb inmiddels veel gelezen hier op het forum over sarms en ik ben nog steeds geïnteresseerd, mede vanwege de laagdrempeligheid omdat je het makkelijk online kan kopen. Er zijn alleen tal van aanbieders. Hoe weet je nou of het real of fake is?
 
Ik heb inmiddels veel gelezen hier op het forum over sarms en ik ben nog steeds geïnteresseerd, mede vanwege de laagdrempeligheid omdat je het makkelijk online kan kopen. Er zijn alleen tal van aanbieders. Hoe weet je nou of het real of fake is?
Ik zou nog eerder een oral only kuur doen dan een Sarm kuur maar wie weet bewijs je mij het tegendeel.
 
Ik heb inmiddels veel gelezen hier op het forum over sarms en ik ben nog steeds geïnteresseerd, mede vanwege de laagdrempeligheid omdat je het makkelijk online kan kopen. Er zijn alleen tal van aanbieders. Hoe weet je nou of het real of fake is?
Heb zelf RAD-140 en S23 gedaan. Waardeloze troep, raad het je zeker af. Had van zelfde plek GH MK677 bestelt en die voelde ik wel goed (dus vermoed dat alles echt was), alleen merkte extreme honger altijd en water retentie. Dus alleen voor een bulk zou ik MK677 aanraden

Voor de rest is AAS wel veel bekender. De sides en gains zijn. Hierdoor kan je realistische verwachtingen stellen.

Sommige SARMS hebben wat eigenschappen. Bijv de smaak/geur. Zag dat Ryan Ankrom hier wat uitleg over had. Maar denk verder dat het niet zo makkelijk is om tr checken of de SARMS wel echt zijn
 
Ik heb inmiddels veel gelezen hier op het forum over sarms en ik ben nog steeds geïnteresseerd, mede vanwege de laagdrempeligheid omdat je het makkelijk online kan kopen. Er zijn alleen tal van aanbieders. Hoe weet je nou of het real of fake is?
Begin eerst eens met Creatine, dat is overal te koop en doet net zo veel of weinig als de Sarms die jij zoekt
 
Begin eerst eens met Creatine, dat is overal te koop en doet net zo veel of weinig als de Sarms die jij zoekt
Creatine heb ik al vaker genomen. Ik wil nu een stap verder
 
Creatine heb ik al vaker genomen. Ik wil nu een stap verder
30mg D-Bol pre-work out.
60mg Anavar verdeeld over 2 delen per dag.(vanwege 9u halfwaardetijd)
Kom nu niet aan waar je het kunt kopen, want dat wordt hier niet besproken. in de Echt&Nep sectie kun je zien welk echt of welk nep is.

Grootste deel hang af van voldoende voeding, rust en keihard trainen.
 
Back
Naar boven