AndroidHealthClinic

Sarms belgie

Bezoekers in dit topic

Tricepsmaster

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2003
Berichten
22
Waardering
3
Is het eigenlijk legaal om sarms online te bestellen en in belgie te laten leveren.vind er niet direct iets van trug op google?En heb je veel kans dat het pakketje aankomt of veel kans op scam.zijn er goede leveranciers in nederland of best in het buitenland bestellen.en sarms liquid of als capsule nemen?somige zeggen dat veel capsules prohormonen zijn?enkele tips waar ik moet opletten om aan goede ostarine te geraken?
Thanks
 
Is het eigenlijk legaal om sarms online te bestellen en in belgie te laten leveren.vind er niet direct iets van trug op google?En heb je veel kans dat het pakketje aankomt of veel kans op scam.zijn er goede leveranciers in nederland of best in het buitenland bestellen.en sarms liquid of als capsule nemen?somige zeggen dat veel capsules prohormonen zijn?enkele tips waar ik moet opletten om aan goede ostarine te geraken?
Thanks
Ik bestel naar BE en geen problemen mee ;)
 
ik bestel bij Nederlandse leverancier en geen problemen mee maar andere topics al wel gezien dat er problemen zijn geweest vanuit Amerika
 
Is geen probleem voor mij naar NL. Kan me niet voorstellen dat het voor België anders is. Wel voorzichtig zijn waar je bestelt... soms is het bunk, of gewoon veel te duur... zeker na invoerrechten etc.
 
Back
Naar boven