XXL Nutrition

Sarms deugen niet

Bezoekers in dit topic

Ik heb het volledige artikel gekocht, gelukkig zijn die van mij real :).
Volgens je log gebruik je LGD-4033, volgens het artikel varieert de dosis van 1 t/m 5 mg per capsule i.p.v. de geclaimde 4 mg. Nou, lekker is dat. Zelfde met de tabs van LGD-4033, claimen 15 mg per tab, in die studie vinden ze 5 tot 20 mg. Ook gewoon rommel dus.
 
Staan helaas alleen supplier-ID's in, dat schiet niet op.
Ja klopt, maar je kunt er ergens wel een beetje vanuit gaan dat wat daarin staat in het algemeen wel geldt.
 
Volgens je log gebruik je LGD-4033, volgens het artikel varieert de dosis van 1 t/m 5 mg per capsule i.p.v. de geclaimde 4 mg. Nou, lekker is dat. Zelfde met de tabs van LGD-4033, claimen 15 mg per tab, in die studie vinden ze 5 tot 20 mg. Ook gewoon rommel dus.

Ik heb geen capsules, maar liquid 50 ml.
 
Ik heb geen capsules, maar liquid 50 ml.
50 ml is geeneens getest!

De overige kwamen heel slecht uit de bus ook, pure rommel. In de 60 ml-oplossing zat 1-10 mg/ml i.p.v. de geclaimde 30 mg/ml en in de 30 ml-oplossing zat 0.1-1 mg/ml i.p.v. de geclaimde 10 mg/ml.

Dus waar baseer jij op dat die van jou wel 'real' is? In ieder geval niet op dit artikel waar exact het tegenovergestelde blijkt.
 
Ik snap uberhaupt niet waarom je SARMs zou bestellen. Koop als je niet wilt prikken gewoon winny/anavar/dbol..

Dan heb je wat meer zekerheid dat wat je koopt ook is wat je wilt..
 
Ik snap uberhaupt niet waarom je SARMs zou bestellen. Koop als je niet wilt prikken gewoon winny/anavar/dbol..

Dan heb je wat meer zekerheid dat wat je koopt ook is wat je wilt..

Ik snap het wel waarom sarms sommige mensen aanspreekt. Zowel voor mensen die kuren en niet kuren.

Alleen jammer dat ze je met sarms precies vaak naaien als ik het zo lees.
 
Ik snap uberhaupt niet waarom je SARMs zou bestellen. Koop als je niet wilt prikken gewoon winny/anavar/dbol..

Dan heb je wat meer zekerheid dat wat je koopt ook is wat je wilt..

Als je de verhalen moet geloven, dan heb je wel de pro's maar niet de con's van AAS. Dus het is dan toch niet gek dat mensen dit willen uitproberen? Niet levertoxisch, geen tot nagenoeg geen onderdrukking (ligt aan de soort), bijzondere krachttoename, bijzondere spiergroei...Dat soort verhalen wekt nu eenmaal de interesse toch? Heeft die van mij ook gewekt...Maar ik ben nu eenmaal een try-before-you-die figuur.

Het feit dat het duurder is weegt dan niet meer op tegen de nadelen van AAS.

Ik snap het dus eigenlijk wel... :o
 
Als je de verhalen moet geloven, dan heb je wel de pro's maar niet de con's van AAS. Dus het is dan toch niet gek dat mensen dit willen uitproberen? Niet levertoxisch, geen tot nagenoeg geen onderdrukking (ligt aan de soort), bijzondere krachttoename, bijzondere spiergroei...Dat soort verhalen wekt nu eenmaal de interesse toch? Heeft die van mij ook gewekt...Maar ik ben nu eenmaal een try-before-you-die figuur.

Het feit dat het duurder is weegt dan niet meer op tegen de nadelen van AAS.

Ik snap het dus eigenlijk wel... :o

Ik ook,want to meet?

Maar om die redenen snap ik de interesse ook. Wel minder sterk dan AAS. Tenzij je ze mss vergelijkt met tbol of var ofzo.
Volgens wat ik lees en volgens mensen die het geprobeerd hebben.
 
Laatst bewerkt:
Als je de verhalen moet geloven, dan heb je wel de pro's maar niet de con's van AAS. Dus het is dan toch niet gek dat mensen dit willen uitproberen? Niet levertoxisch, geen tot nagenoeg geen onderdrukking (ligt aan de soort), bijzondere krachttoename, bijzondere spiergroei...Dat soort verhalen wekt nu eenmaal de interesse toch? Heeft die van mij ook gewekt...Maar ik ben nu eenmaal een try-before-you-die figuur.

Het feit dat het duurder is weegt dan niet meer op tegen de nadelen van AAS.

Ik snap het dus eigenlijk wel... :o
Dat is misschien niet gek, maar wat wel gek is is dat al die mensen in die onzinclaims geloven.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken ook het gebruik van sarms heb overwogen, maar zie er toch maar vanaf, omdat de mogelijke bijwerkingen nog niet goed in kaart zijn gebracht. Plus nu natuurlijk dit onderzoek, waaruit blijkt dat je niet eens weet wat je daadwerkelijk in huis haalt. Ik vind mijn gezondheid op langere termijn toch belangrijker dan een paar kilo extra spiermassa.
 
Je kunt toch niet denken dat iets dat je slikt..je groter en of droger maakt..of eventueel sterker..

...dat dat niet levertoxisch is of geen bijwerkingen geeft? No offence

In b4: ja maar jij gebruikt clen
 
Je kunt toch niet denken dat iets dat je slikt..je groter en of droger maakt..of eventueel sterker..

...dat dat niet levertoxisch is of geen bijwerkingen geeft? No offence

In b4: ja maar jij gebruikt clen

Ja, maar jij gebruikt clen! :D

Nee je hebt gelijk. Weet de bijwerkingen (op lange termijn) niet. Zijn ook geen goede menselijke testen/uitkomsten van bekend. Wat wanhoop met een mens doet hè? ;)
 
Ik zit al een tijdje mee te lezen over SARMS zit er over te twijfelen of ik het wil gebruiken... zitten nogal grote verschillen in de prijs ook van 60 - 150 per 50ml (lgd-4033). Ga ervan uit dat de goedkope niet zuiver zijn.

Kan iemand mij een pm sturen die goede ervaringen heeft?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven