MuscleMeat

SARMs + Fatburners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kowkoas

Novice
Lid geworden
20 mrt 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m84
Hey,

Ik ben op dit moment in mijn 4e week van mijn SARM keur (12weken). Door de SARMs begin ik veel te eten, wat normaal is gezien je spiermassa groeit. Echter is mijn vetpercentage wel wat omhoog gegaan hierdoor. Minder eten is geen optie, als ik minder eet met SARMs krijg ik vrij snel last van hoofdpijnen en vermoeidheid.

Ik gebruik;
(R)-1-(2-MethylallanylO-Benzyl-D-Seryl)-1-(Methylsulfonyl)-1,2-Dihydrospiro( in-dole3,4-piperidine) - 10mg
4-((R)-2-((R)-2,2,2-Trifluoro-1-Hydroxyeth-yl))Pyrrolidin-1-1-yl)-2-TrifiluoroMethyl)Benzonitrile - 4.5mg
(MK-47 (MK-677) + LGD-4033)

Als ik een fatburner zou gebruiken, gebruik ik dit;
Ochtend:
Cafeïne 225mg
Carnitine L-Tartraat 198mg
Groene thee extract 135mg
Cholinebitartraat 120mg
Groene koffie extract 51mg
Capsicum extract 10mg

Avond:
Groene thee extract: 95mg
Kurkuma 95mg
Carnitine L-tartraat 95mg
Magnesium carbonaat 55mg
CLA 51mg
Biotine 7,5ug


Mijn vraag is dus, is het slim/mogelijk om SARMs met Fatburners te combineren? Iemand met ervaring?
Thanks
 
Legale fatburners gaan niks voor u doen. De extra vetverbranding is zo goed als nihil.
 
Ik gebruik;
(R)-1-(2-MethylallanylO-Benzyl-D-Seryl)-1-(Methylsulfonyl)-1,2-Dihydrospiro( in-dole3,4-piperidine) - 10mg
4-((R)-2-((R)-2,2,2-Trifluoro-1-Hydroxyeth-yl))Pyrrolidin-1-1-yl)-2-TrifiluoroMethyl)Benzonitrile - 4.5mg
(MK-47 (MK-677) + LGD-4033)

Kun je misschien wat duidelijker zijn. Wat gebruik je nu eigenlijk? Ontbreekt er geen deelteken en een vierkantswortel in je formule :D
 
MK-677 10mg
LGD-4033 4.5mg
(2x)
 
Legale fatburners gaan niks voor u doen. De extra vetverbranding is zo goed als nihil.
De laatste keer dat ik deze legale fatburner gebruikte, werkte het prima voor mij. Alleen nooit tijdens SARM keur gebruikt.
 
De laatste keer dat ik deze legale fatburner gebruikte, werkte het prima voor mij. Alleen nooit tijdens SARM keur gebruikt.
Legale fatburners hun vermogen om effectief vet te verbranden is nihil.
 
Als ik die formule uitwerk, krijg ik glijmiddel :eek:
 
zonde om fat te burnen met mk gaa je mega veel eten daardoor is je vet persentage up haha, gewoon lean proberen te eten mk is echt voor massa te bouwen en een hele goeie hersteller voor je spieren
 
Back
Naar boven