MuscleMeat

Sarms gebruikers

Bezoekers in dit topic

Pontresina

Novice
Lid geworden
29 jul 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hallo bodybuilders,

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gebruik van sarms in Nederland ervoor staat tegenover andere landen. Heb het gevoel dat het hier nog in de kinderschoenen staat.

Ook mensen hier bekend met de precieze effecten?
 
Nutteloze troep, duw er dan wat test in via een spuit.
 
Hallo bodybuilders,

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gebruik van sarms in Nederland ervoor staat tegenover andere landen. Heb het gevoel dat het hier nog in de kinderschoenen staat.

Ook mensen hier bekend met de precieze effecten?
SARMs zelf staan nog in de kinderschoenen.
 
SARMs zelf staan nog in de kinderschoenen.


Wat vind je van deze studie waarin staat dat cardarine niet kankerverwekkend is?
Zit we over na te denken in me pct
 

Wat vind je van deze studie waarin staat dat cardarine niet kankerverwekkend is?
Zit we over na te denken in me pct
Is geen SARM en jouw minimale vereiste om iets te nemen is dat het in elk geval niet de groei van enkele kankercellijnen in een petrischaaltje bevordert? Oei.
 
Is geen SARM en jouw minimale vereiste om iets te nemen is dat het in elk geval niet de groei van enkele kankercellijnen in een petrischaaltje bevordert? Oei.

Ik kom af van een blast and cruise van een jaar. Verbeterd daarnaast ook hdl, verlaat bloeddruk, ldl en cortisol.
Dus als het niet kankerverwekkend is in menselijke cellen wil ik het risico wel nemen.
Ook ivm cardio die drastisch toeneemt.
En ben er van op de hoogte dat het een ppar agonist is.
Wat denk jij, veilig? Of niet?
 
Ik kom af van een blast and cruise van een jaar. Verbeterd daarnaast ook hdl, verlaat bloeddruk, ldl en cortisol.
Dus als het niet kankerverwekkend is in menselijke cellen wil ik het risico wel nemen.
Ook ivm cardio die drastisch toeneemt.
En ben er van op de hoogte dat het een ppar agonist is.
Wat denk jij, veilig? Of niet?
Als het farmaceutische bedrijf, dat miljoenen heeft geïnvesteerd in de ontwikkeling van dit middel, de stekker eruit heeft getrokken vanwege veiligheidsproblemen, zou het dan veilig zijn of niet? Die studie die jij aanhaalt zegt overigens ook echt helemaal niets over de mate waarin het kanker kan veroorzaken, waar baseer je dat op?

Spoilers: er zijn überhaupt ook geen langlopende klinische studies van dit middel.
 
Als het farmaceutische bedrijf, dat miljoenen heeft geïnvesteerd in de ontwikkeling van dit middel, de stekker eruit heeft getrokken vanwege veiligheidsproblemen, zou het dan veilig zijn of niet? Die studie die jij aanhaalt zegt overigens ook echt helemaal niets over de mate waarin het kanker kan veroorzaken, waar baseer je dat op?

Spoilers: er zijn überhaupt ook geen langlopende klinische studies van dit middel.

Ja, misschien is het een beetje wishful thinking inderdaad.
En ik weet ook wel dat als een farmaceut er de stekker uit trekt er wel iets aan de hand zal zijn.
Maar dacht dat dat ook was omdat dit alleen als langetermijnoplossing gezien werd, en het daarom niet kon.
En de studie die ik aanhaal zegt niets over de kanker die het veroorzaakt?
Is mijn engels nou zo slecht of staat er niet letterlijk in dat er geen kankerbevordering is gevonden in de cellen?
 
Ja, misschien is het een beetje wishful thinking inderdaad.
En ik weet ook wel dat als een farmaceut er de stekker uit trekt er wel iets aan de hand zal zijn.
Maar dacht dat dat ook was omdat dit alleen als langetermijnoplossing gezien werd, en het daarom niet kon.
En de studie die ik aanhaal zegt niets over de kanker die het veroorzaakt?
Is mijn engels nou zo slecht of staat er niet letterlijk in dat er geen kankerbevordering is gevonden in de cellen?
Ze hebben enkele kankercellijnen blootgesteld aan het middel. Die cellen zijn dus al geclassificeerd als kankercellen. Hoe wil je in kankercellen aantonen dat iets kanker veroorzaakt? Het bevorderde alleen de groei van die kankercellijnen niet. Dat zegt verder overigens ook nog steeds niet zoveel over hoe het de groei van bestaande kankers in een organisme kan bevorderen.
 
Back
Naar boven