AndroidHealthClinic

Sarms kuur vrouwen (LGD+MK677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ter info: het huidige dokters advies is 20mg om de drie dagen, voor een maximale duur van drie weken. Daarna evalueren we of er nog iets nodig is om mijn slaap te reguleren.
 
Ter info: het huidige dokters advies is 20mg om de drie dagen, voor een maximale duur van drie weken. Daarna evalueren we of er nog iets nodig is om mijn slaap te reguleren.
Mag ik weten waarom je arts benzo's voorschrijft?

Zomaar slaapgebrek zou mijn arts dat bijv. never nooit doen. Er moet toch sprake zijn van paniekaanvallen, extreme angst voor bijv operatie of vliegen.

6 uur slaap heb ik al mijn hele leven. In compleet relaxte staat, makkelijk in slaap vallen. Welk tijdstip ik ook naar bed ga , steevast 6 uur later wakker.

Leuk als ik om 10 uur begin te slapen. 4 uur op 🤣
 
Mag ik weten waarom je arts benzo's voorschrijft?

Zomaar slaapgebrek zou mijn arts dat bijv. never nooit doen. Er moet toch sprake zijn van paniekaanvallen, extreme angst voor bijv operatie of vliegen.

6 uur slaap heb ik al mijn hele leven. In compleet relaxte staat, makkelijk in slaap vallen. Welk tijdstip ik ook naar bed ga , steevast 6 uur later wakker.

Leuk als ik om 10 uur begin te slapen. 4 uur op 🤣

Ik kijk hier niet zo meer van op, artsen schrijven tegenwoordig heel snel iets voor, alleen de wat oudere garde is erg terughoudend. Als je een beetje in staat bent om jezelf goed te verwoorden kun je haast alles wel krijgen. Money makes the world go round.
Als je i.v.m. PED's andere middelen (enkel verkrijgbaar op voorschrift) moet gaan nemen om de bijwerkingen tegen te gaan, dan moet je jezelf sterk afvragen of je wel lekker bezig bent. Die arts had ze natuurlijk nooit voorgeschreven als mevrouw TS eerlijk was geweest tegen de dokter.
 
Ik kijk hier niet zo meer van op, artsen schrijven tegenwoordig heel snel iets voor, alleen de wat oudere garde is erg terughoudend. Als je een beetje in staat bent om jezelf goed te verwoorden kun je haast alles wel krijgen. Money makes the world go round.
Als je i.v.m. PED's andere middelen (enkel verkrijgbaar op voorschrift) moet gaan nemen om de bijwerkingen tegen te gaan, dan moet je jezelf sterk afvragen of je wel lekker bezig bent. Die arts had ze natuurlijk nooit voorgeschreven als mevrouw TS eerlijk was geweest tegen de dokter.
Dan ga ik wisselen van huisarts en kijken of ik een jong exemplaar kan fixen om TRT te beginnen.
 
Dan ga ik wisselen van huisarts en kijken of ik een jong exemplaar kan fixen om TRT te beginnen.

:roflol: TRT is zo zeldzaam in Nederland, dat je een dergelijke arts niet gaat vinden gok ik. Ik doelde meer op medicatie voorschrijven welke meest voorkomend zijn, maar eigenlijk in heel veel gevallen absoluut geen noodzaak of meerwaarde t.o.v. een minder progressieve aanpak hebben zoals bijvoorbeeld Diclofenac, Tramadol, Temazepam etc. Symptoombestrijding regeert in de hedendaagse medische wereld, het aanpakken van de onderliggende oorzaken levert nu eenmaal geen mega winsten op.
 
:roflol: TRT is zo zeldzaam in Nederland, dat je een dergelijke arts niet gaat vinden gok ik. Ik doelde meer op medicatie voorschrijven welke meest voorkomend zijn, maar eigenlijk in heel veel gevallen absoluut geen noodzaak of meerwaarde t.o.v. een minder progressieve aanpak hebben zoals bijvoorbeeld Diclofenac, Tramadol, Temazepam etc. Symptoombestrijding regeert in de hedendaagse medische wereld, het aanpakken van de onderliggende oorzaken levert nu eenmaal geen mega winsten op.

Een stash temazepam of sterke pijnstillers aanleggen is idd eitje. Zelfs ritalin is easy, "kindje is beetje druk"

Heeft die shit ook zwarte marktwaarde? Ik zie business.

Edit gek eigenlijk dat er überhaupt zo weinig aandacht word besteed aan T waardes. Heb nog nooit een arts gehad die voorstelt op T te prikken. Terwijl na je 30ste je T levels sowieso langzaam beginnen te droppen. En een hoop ziekteverschijnselen of zelfs depressie kan ontstaan door hormonale disbalans.

Bij vrouwen heb ik het gevoel dat ze wat sneller aan een hormonale disbalans denken.

TRT zou onderhand mandatory moeten zijn. Dacht dat de meeste Nederlandse artsen goed geschoold waren. Zo nalatig in het nachecken van allerlei waarden. Zo is in mijn jeugd een te snelle schildklier onopgemerkt gebleven.

Dit is overigens voor een ander topic . Excuses voor het hijacken.

Gast 171798
lekker vroeg op , lekker vroeg trainen ! Niet zo panisch doen over wat minder slaap. De huidige shape ziet er goed uit , wat voller !
 
Laatst bewerkt:
Het zou in TS geval ook wel prima zijn, paar nachtjes bijtrekken dan stoppen.

Ligt natuurlijk aan de persoon , dosis en duur. Maar het kan een enorm pijnlijke bedoeling zijn, voorgeschreven medicijnen zoals benzo's en opiaat pijnstillers bijv tramadol, oxycodone

Die hadden het over algemeen niet makkelijker dan een heroine addict. (Zelf gewerkt met verslaafden)

Maar on topic. TS heeft hier verder niks aan.
Je gooit nogal makkelijk alles onder 1 dak, zo werkt het natuurlijk niet pik. oftewel je trekt iets compleet uit de context.
Opname van pammetjes is 5-7 dagen, en je krijg niks. dus Cold Turkey !!

Maar in deze kwestie gaat het om paar dagen voorschrift van lage dosis. pammetjes krijg je veelal eerst voor 3 dagen a 10-20mg ed. adhv 1e trail krijg je evt meer voor 10-14 dagen.
Belangrijker is de oorzaak aanpakken dan zomaar allerlei medicatie nemen
 
Je gooit nogal makkelijk alles onder 1 dak, zo werkt het natuurlijk niet pik. oftewel je trekt iets compleet uit de context.
Opname van pammetjes is 5-7 dagen, en je krijg niks. dus Cold Turkey !!

Maar in deze kwestie gaat het om paar dagen voorschrift van lage dosis. pammetjes krijg je veelal eerst voor 3 dagen a 10-20mg ed. adhv 1e trail krijg je evt meer voor 10-14 dagen.
Belangrijker is de oorzaak aanpakken dan zomaar allerlei medicatie nemen
De oorzaak aanpakken is sowieso nummer

Bij TS zou er niks aan de hand zijn in deze. Denk dat ze zelf wel op de hoogte is van de oorzaak.

Dus ben ik het met je eens.
 
Hi,

Zoals eerder aangegeven heb ik sinds afgelopen Donderdag (even) een stop ingelast omdat ik merkte dat mijn zicht is verslechterd. In de tussentijd heb ik mijn waarden bijgehouden en tot zover lijkt alles goed te verlopen. Ik merk niet dat mijn zicht nu weer aan het verbeteren is, dus ik ga toch maar even bij de opticien langs just in case. Ik wacht ook nog even af tot aankomende Donderdag alsvorens ik besluit of ik de kuur ga hervatten.
Wat betreft mijn slaap: Ik heb tot nu toe twee keer de Benzo gebruikt. Het helpt mij inderdaad om gemakkelijker in slaap te vallen, alleen voel ik mij ontzettend moe en futloos als ik opsta. Ik word 's nachts nog steeds een aantal keren wakker, alleen scheelt het nu dat ik weer praktisch direct in slaap val. Ik slik de pillen dan ook niet om de drie dagen, maar alleen wanneer ik op voorhand weet dat ik minimaal acht uren aan slaap binnen kan krijgen en ik de volgende dag geen vroege planning heb staan. Ik ga het voorlopig proberen met Melatonine en cardio verplaatsen naar de avond om meer vermoeidheid teweeg te brengen, hopelijk werkt dat!

In de afgelopen dagen is mijn gewicht iets afgenomen, ik vermoed dat dit voornamelijk vochtverlies is. De cravings zijn wat minder en training verliep op alle dagen vrij goed.

Huidig gewicht: 53.7KG, shape is bijgevoegd. Quads/Hams, glutes en kuiten lijken wat voller en buik is platter.

Groetjes,
Amber
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_0619.jpg
    thumbnail_IMG_0619.jpg
    166,8 KB · Weergaven: 146
Dat zgn herstel van MK duurt ook langer dan paar dagen. Zit je nog wel op 2iu GH ed ?
 
Waarom niet gewoon weer naar anavar als je van die sarms zoveel last hebt?
 
Back
Naar boven