XXL Nutrition

Sarms kuur vrouwen (LGD+MK677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 171798

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Berichten
17
Waardering
55
Hi beste BB's,

Ik volg momenteel mijn eerste Sarms kuur en het lijkt me nuttig om dit te loggen en zodoende hopelijk andere dames te helpen middels het delen van mijn ervaring. Momenteel slik ik net iets over twee weken dagelijks 20Mg LGD icm 25mg Ibutamoren. Hiernaast gebruik ik ook dagelijks 2IU GH. De hoeveelheden en frequentie zijn vastgesteld door mijn coach, om alvast vragen/opmerkingen hierover de wereld uit te helpen :) Ik zal de kuur 8 weken cyclen met een break van 6 weken.

Wat extra achtergrondinformatie voorafgaand aan de log; In Oktober 2022 had ik een wedstrijd, sindsdien verbleef ik in een kcal tekort. Na het starten bij mijn nieuwe coach begin deze maand, ging ik direct van start met mijn bulk. Stats tijdens start: 1.50CM/32jr/48KG. Momenteel consumeer ik dagelijks rond de 2200 kcal en doe ik 5x per week aan krachttraining en om de ene dag cardio (45min). De reden dat ik deze informatie toevoeg, is omdat ik lezers er op attent wil maken dat ik net uit een prep periode kom en dit dus mijn gehele traject beinvloedt, waardoor mijn ervaring niet voor iedereen even zinvol zal kunnen zijn.

Week 1:
Ik voel niks 'extra's of 'anders' gebeuren in mijn lichaam. Ik sliep sinds mijn prep in 2022 slecht en dit is nu nog steeds het geval. Ik heb moeite met het behalen van mijn caloriedoel en het nuttigen van de maaltijden. Ik zie dat ik erg veel vocht vasthoud in mijn gezicht en rondom mijn buik. Aan het eind van de week woog ik 53.9KG.

Week 2:
We zijn iets omlaag gegaan in kcal. Mijn slaap is nog steeds onvoldoende, wel is de eetlust toegenomen en dan met name zoete cravings. Ik merk dat ik op sommige dagen meer kracht voel tijdens het trainen en ik kan dan ook een stuk zwaarder trainen dan voorheen.
Ik hou nog steeds vocht vast, maar ik zie er minder opgeblazen en 'vol/rond' uit. Tijdens legday en dan voornamelijk als ik mijn Quads train, merk ik dat mijn spieren enorm opgepompt zijn. Ze voelen dan zwaar aan en soms kan ik mijn set dan ook met moeite afmaken. Mijn spieren voelen over het algemeen wat 'harder' aan. Ik zie het zelf niet, maar verneem vanuit mijn omgeving dat mijn massa is toegenomen.
Aan het eind van de week woog ik 53.5KG.

Bijgaand de start foto (witte bikini) en huidige shape (paarse bikini) ter vergelijking.

Tot zover de afgelopen twee weken, de rest volgt spoedig!

Liefs,
Amber
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_0099.jpg
    thumbnail_IMG_0099.jpg
    171,7 KB · Weergaven: 568
  • thumbnail_IMG_0074.jpg
    thumbnail_IMG_0074.jpg
    164,9 KB · Weergaven: 490
Super benen!
 
Totaly in Love, Butterfly's in me belly :heart:
K ga snel trenen :wave:
 
Iig succes en in, hopelijk blijf je loggen.
 
Lord dit wordt wat. In voor de reacties.

20 mg LGD en 25 mg MK is best flink toch? Ben niet zo thuis in SARMS maar heb beide afzonderlijk ooit geprobeerd en lgd op 8 mg was zat en op 12.5mg MK kon ik m'n ogen letterlijk niet open houden op werk.
 
Succes!
Heb je ook pics van de wedstrijd?
 
Lord dit wordt wat. In voor de reacties.

20 mg LGD en 25 mg MK is best flink toch? Ben niet zo thuis in SARMS maar heb beide afzonderlijk ooit geprobeerd en lgd op 8 mg was zat en op 12.5mg MK kon ik m'n ogen letterlijk niet open houden op werk.
Aan de foto' s te zien, zal ze wel weten wat ze doet.
Training en voeding zullen wel voor elkaar zijn. Dus dan kan je redelijk bijhouden wat er gebeurt én eventueel bijsturen.
 
Aan de foto' s te zien, zal ze wel weten wat ze doet.
Training en voeding zullen wel voor elkaar zijn. Dus dan kan je redelijk bijhouden wat er gebeurt én eventueel bijsturen.
Hi!

Training en voeding worden inderdaad gemonitord door mijn coach en ik vertrouw volledig op zijn expertise wat betreft de hoeveelheden en het supplementen gebruik in general. Indien nodig, maken we aanpassingen.
 
Denk dat je zonder MK677 beter resultaat haalt. Ik heb dat ook eens gebruikt en voelde me er klote bij, en die craving ervaarde ik er ook van. Nadien ben ik overgegaan op GH en ging het stukken beter.
Voor mij was het niet wat ik wou. voor een vrouw en ~55kg zijn je doseringen best hoog. just me 2 cents about it
 
Hi,

Vandaag gaat de derde week van mijn kuur in. Op advies van mijn coach hanteer ik nog steeds dezelfde dosis voor in ieder geval de komende week. Een recap op de afgelopen week:

- Ik heb het idee dat mijn zicht is verminderd en dan met name in het donker. Ik heb zelf wat deskresearch uitgevoerd naar de bijwerkingen van Sarms en zag dat vermindering van zicht hieronder valt. Het zou dus goed kunnen dat ik hier onbewust iets zwaarder aan til omdat ik dit gelezen heb.
- Ik houd iets minder vocht vast in mijn gezicht en abdominal area.
- Ik heb de zoete cravings iets meer onder controle.
- Mijn slaap is nog steeds onvoldoende (circa 5-6 uur max, tussendoor steeds wakker en dan met moeite weer in slaap vallen). Hierdoor is mijn hersteltijd consequentely ook minder en dit merk ik tijdens mijn trainingen. Ik ben sneller moe en moet met sommige oefeningen een stapje terug zetten wbt gewicht.
- Ik zweet meer, ook buitenom de trainingen.
- Het lijkt alsof mijn menstruatiecyclus iets verminderd is qua tijdsduur.
- Ik heb minder last van de enorme pomp in mijn benen tijdens mijn workouts.

Mijn huidige gewicht is 55.2KG. Kcal 1800/1900 op rustdagen en ongeveer 2100/2300 op trainingsdagen.

Groetjes,
Amber
 
Houd je je bloeddruk ook bij ? edit: en bloedsuiker !
van zowel GH als MK ga je vocht vasthouden
Hi,

Vandaag gaat de derde week van mijn kuur in. Op advies van mijn coach hanteer ik nog steeds dezelfde dosis voor in ieder geval de komende week. Een recap op de afgelopen week:

- Ik heb het idee dat mijn zicht is verminderd en dan met name in het donker. Ik heb zelf wat deskresearch uitgevoerd naar de bijwerkingen van Sarms en zag dat vermindering van zicht hieronder valt. Het zou dus goed kunnen dat ik hier onbewust iets zwaarder aan til omdat ik dit gelezen heb.
- Ik houd iets minder vocht vast in mijn gezicht en abdominal area.
- Ik heb de zoete cravings iets meer onder controle.
- Mijn slaap is nog steeds onvoldoende (circa 5-6 uur max, tussendoor steeds wakker en dan met moeite weer in slaap vallen). Hierdoor is mijn hersteltijd consequentely ook minder en dit merk ik tijdens mijn trainingen. Ik ben sneller moe en moet met sommige oefeningen een stapje terug zetten wbt gewicht.
- Ik zweet meer, ook buitenom de trainingen.
- Het lijkt alsof mijn menstruatiecyclus iets verminderd is qua tijdsduur.
- Ik heb minder last van de enorme pomp in mijn benen tijdens mijn workouts.

Mijn huidige gewicht is 55.2KG. Kcal 1800/1900 op rustdagen en ongeveer 2100/2300 op trainingsdagen.

Groetjes,
Amber
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar dit ga ik vanaf nu wel doen. Goed idee, thanks!
Ben je trouwens eerst gaan opbouwen met GH en MK ?
GH kun je het best eerst .6iu nemen voor 10-14 dagen, dan 1.2iu 10-14 dagen en dan 2iu. (MK eerst op 12.5mg)
 
Back
Naar boven