AndroidHealthClinic

Sarms kuur vrouwen (LGD+MK677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je trouwens eerst gaan opbouwen met GH en MK ?
GH kun je het best eerst .6iu nemen voor 10-14 dagen, dan 1.2iu 10-14 dagen en dan 2iu. (MK eerst op 12.5mg)
GH gebruikte ik al enkele maanden, ik ben in 1x gestart met de stack (LGD+MK). Aangezien ik zelf niet thuis ben in het fijne van supplementen gebruik, vetrouw ik hierin volledig op de begeleiding door mijn coach. Volgens mij verloopt het tot zover nog wel goed, so let's see. Ik wil niet afwijken van zijn werkwijze namelijk, tenzij het mijn fysiek/mentale status niet ten goede komt natuurlijk. Maar thanks voor de tip though ;)
 
Hoe komt het dat je maar 5 a 6 uurtje slaapt. Daar valt misschien nog winst te maken ?
 
Vast wel ja. Ik heb nu een paar pammetjes gekregen, dus hopelijk helpt dat mij de komende dagen om weer een slaapritme op te bouwen.
Voorgeschreven door een arts of van je coach?
 
In! Wel benieuwd hoe het bij een vrouw gaat die duidelijk voeding/training onder controle heeft. Goed fysiek!
 
Tussentijdse update:

Omdat mijn zicht echt aanzienlijk is verminderd ( merk dit met name tijdens autorijden in het donker), hebben we besloten even een stopweek in te lassen en te bezien of het daadwerkelijk een link heeft met de Sarms. Tbc...
 
Denk eerder aan de MK, maar zoals gezegd bloeddruk en suiker ook meten. Meten = weten. dit heeft niets met vertrouwen in een coach te maken
 
Hou het bij die paar dagen. Shit is brutal om mee te stoppen.
pammetjes is rotzooi idd. maar stoppen kan gewoon Cold Turkey. al die slaappillen zijn alleen maar verslavend en werken tijdelijk, tot je verhoogd met alle gevolgen van dien
 
Sarms icm GH, wat met 2iu al hoge dosis is voor vrouw, geen glucose meting of bloeddruk. MK heeft ’soortgelijke‘ werking als GH, waar 25mg ook veel van is.
 
pammetjes is rotzooi idd. maar stoppen kan gewoon Cold Turkey. al die slaappillen zijn alleen maar verslavend en werken tijdelijk, tot je verhoogd met alle gevolgen van dien
Bij langer gebruik langzaam taperen. Cold Turkey is in enkele gevallen dodelijk en in de meeste gevallen is door die withdrawals gaan een hel op aarde.
 
Bij langer gebruik langzaam taperen. Cold Turkey is in enkele gevallen dodelijk en in de meeste gevallen is door die withdrawals gaan een hel op aarde.
Maak het niet zo spannend. De dosis van ts zal ook 20mg of lager zijn. (mijn zwager werkt al jaren in de verslavings/afkick zorg)
 
Maak het niet zo spannend. De dosis van ts zal ook 20mg of lager zijn. (mijn zwager werkt al jaren in de verslavings/afkick zorg)
Het zou in TS geval ook wel prima zijn, paar nachtjes bijtrekken dan stoppen.

Ligt natuurlijk aan de persoon , dosis en duur. Maar het kan een enorm pijnlijke bedoeling zijn, voorgeschreven medicijnen zoals benzo's en opiaat pijnstillers bijv tramadol, oxycodone

Die hadden het over algemeen niet makkelijker dan een heroine addict. (Zelf gewerkt met verslaafden)

Maar on topic. TS heeft hier verder niks aan.
 
Het zou in TS geval ook wel prima zijn, paar nachtjes bijtrekken dan stoppen.

Ligt natuurlijk aan de persoon , dosis en duur. Maar het kan een enorm pijnlijke bedoeling zijn, voorgeschreven medicijnen zoals benzo's en opiaat pijnstillers bijv tramadol, oxycodone

Die hadden het over algemeen niet makkelijker dan een heroine addict. (Zelf gewerkt met verslaafden)

Maar on topic. TS heeft hier verder niks aan.

Opiaten hebben doorgaans wel een heftigere afkick dan benzo's, ook totaal niet vergelijkbaar, zeker niet lichamelijk.
 
Back
Naar boven