MuscleMeat

Sarms of AAS

Bezoekers in dit topic

TheOneM

Cool Novice
Lid geworden
17 mrt 2017
Berichten
96
Waardering
84
Lengte
1m87
Massa
79kg
Vetpercentage
7%
Beste heren,

Ik heb globaal wat gegoogeld op sarms maar wat goede en betrouwbare bronnen heb ik over dit onderwerp niet snel gevonden. Ik ben van plan om het “grote sarms topic” te gaan lezen met inderdaad alle 3k bijbehorende reacties (beetje bij beetje). Gezien de tijd die dit in beslag neemt start ik toch eff een topic om wat snelle ervaringen op te doen.

Ik vraag me af wat beter is om te doen qua “veilige” keuze; Sarms of AAS? Ze zijn er beide in verschillende soorten en maten, maar ik vraag me af wat jullie kijk hier in het algemeen op is.
In mijn ogen zijn AAS een “veiligere” keuze omdat hierbij de bijwerkingen op korte en langere termijn bekend zijn. Wat is jullie mening hierover?
Zijn er mensen die een volledige sarm kuur hebben afgerond? Hebben deze ook ervaring met AAS? Hoe zijn beide bevallen?
Logs hierover zijn namelijk moeilijk te vinden, althans complete logs.

Ik heb zelf ervaring met testosteron, winstrol en masteron. Vrienden van mij hadden het over sarms omdat ze zich niet durven wagen aan AAS en dit vooral nog onbekend is (denk ik). Vandaar de vraag, zelf ook redelijk benieuwd overigens.
 
Ik deel mijn persoonlijke mening, wellicht dat ik dingen vermeld die onjuist zijn..... Maar dit is waarom ik geen sarms gebruik, maar steroïden :

Sarms zijn nieuw. Deze komen op de markt doordat een farmaceut besluit om te stoppen met de ontwikkeling van een medicijn dat spiergroei/vetverlies bevorderd. Dat een farmaceut zijn onderzoek stopt betekend in mijn ogen maar 1 ding: er zijn te veel gevaren of bijwerkingen. Ze laten miljarden schieten, want is het een goed medicijn.... Dan verdienen ze er dik aan ;) Er zijn bedrijven die deze farmaceuten in de gaten houdt en deze formules jat om uit te brengen op de markt. Tsja, dit is hoe ik het zie; roekeloos en te weinig onderzoek / medische documenten om een goed oordeel te vellen over de veiligheid. Daarom hou ik het bij “oldschool” steroïden waar wél veel medisch onderzoek naar is gedaan en waar we vandaag de dag een hoop van weten.
 
AAS ten alle tijde boven SARMS.
 
Ik sluit me hier ook bij aan. Je weet wat de gevaren zijn en bijwerkingen omdat alles onderzocht is. Niemand weet wat die middelen voor je lichaam betekenen op latere leeftijd. Misschien niets, misschien iets ergs, nobody knows.

thanks voor de reacties, ben dus niet de enige die hier zo over denkt
 
AAS > SARMs. (Ookal heb ik zelf geen ervaring met beide middelen, als je even wat onderzoek doet zul je achter dezelfde conclusie komen).
SARMs wordt soms nogal uitgelegd alsof het "onschuldig" en "niet schadelijk" is. Dit is het natuurlijk niet.
Kijk even naar het "Gebruik" en waar je op moet letten volgens een website die RAD-140 verkoopt:
1606085062185.png

Dit doen ze waarschijnlijk zodat ze ook niet aangeklaagd kunnen worden als er iets mis met je gaat. Maar als ik zoiets al zou lezen zou ik er geen vertrouwen in hebben om het te nemen. (Althans niet van dit merk).
Ook de meeste websites die SARMs verkopen en claimen "betrouwbaar & veilige" sarms te hebben, hebben geen up-to-date labresultaten (meestal uit 2019 en hierna niet meer).

AAS is veel meer onderzocht en dus ook een stuk veiliger.
 
Back
Naar boven