MuscleMeat

Sarms of niet ..

Bezoekers in dit topic

ironaddict020

Novice
Lid geworden
13 mrt 2023
Berichten
2
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
103kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond mede lifters

Ik wil graag jullie mening weten over het volgende . Ik Carlos een fanatieke sporter die nu al 8 jaar bezig is in de gym waarvan 5 jaar serieus . Heb een beetje het idee dat me progressie is gestagneerd.

Nou ben ik altijd al nieuwsgierig geweest naar the dark side en bodybuilding .
En de laatste tijd lees ik veel over sarms.
Voornamelijk ostarine en cardarine

En heb ook gelezen dat je het 4/5 weken kan gebruiken zonder pct , en met pct 8/10 weken . En de meeste winst toch wel rond de 8+ weken zit.

Mijn vraag is klopt dit ?
En is dit juiste combinatie qua sarms om droge massa aan te komen ?

Waarom sarms ? omdat ik altijd tegen prestatie bevorderde middelen was maar na 8 jaar begint het wel te jeuken .daarnaast heb ik goede genetics (Afro Amerikaans)
Ben ik al jaren de ‘grootste’ uit de gym
En ben ik super benieuwd hoe me lichaam er op reageert word ik een freak dan weet ik wat me te wachten staat als ik ooit in de toekomst ergens het lef vind om een naald er in te proppen. Maar voor nu sarms half natty gang 🤣





Wat statistieken en foto’s zodat jullie een beetje een idee krijgen

Carlos
28
1,85
103 kilo
4300+_ calorieën per dag


Deadlift :260
Squat:200
Bench:170

Train 6 dagen
Legs push pull heavy 3/4 sets 5/6 reps
Legs push pull light 3/4 sets 12/14 reps


Cut fase eerste 3 foto’s

Bulk laatste 2

F4C5A424-F928-49F3-94B2-1FB34463DCC3.png
F4033DFD-F4CA-4887-88FF-D2A9A1D54A41.jpeg
49D43C93-C743-4B85-8D54-2A93C09E47AE.jpeg
6F3A6AA9-BAD1-4EF3-A934-00990A077504.jpeg
D3384A52-4EAE-43C4-A17E-8BAEE728B46F.jpeg
 
Ik zou gewoon een echte kuur doen.

Ik raad het je niet aan maar als je dan toch iets doet kies dan dat.
 
Pak gewoon testosteron kuurtje en vergeet Sarms. Je hoeft niet bang te zijn voor spuiten en naalden.
 
Looking good amigo.

Vergeet sarms en verdiep je in een prik kuur.

Nogmaals je fysiek is top 👏
 
Thankyou ak

Dat at doe ik al jaren alleen zegt altijd iedereen wat anders er werd mij aangeraden om 500 mg test pw te nemen

Nou ben ik er achter gekomen dat het veels te veel is voor een eerste cycle 250 mg test per week is meer dan genoeg .
Maar dan ook nog bloedwerk, prikken🙃 maybe acne of gyno.

Vandaar dat ik bij sarms uit kwam
Maar als het merendeel toch zegt van laat sarms en verdiep je in een echte kuur ga ik dat toch even doen ..

Kan ik die vraag in dit topic stellen of moet ik een nieuwe openen mocht ik er uit zijn

Ik ben nieuw hier , bedankt alvast 👊🏾
 
Ikzelf zou 375mg cyp pakken, en deel je in 2 prikjes. Ma-do en trek je .8ml op, kom je met 2 vials op 12 weken. 1-2ml spuiten met 25G 25mm injectiespuit en 21g 16mm optrekken als je vial op de kop houd, anders 22g 50mm. Koop potje nolvadex voor als je gynovorming krijg of evt als nakuur. Hcg voor je ballen te bescherm kun je ook overwegen
 
Laat gaan man. Uiteindelijk ben je toch nooit groot genoeg. Zinloze strijd. Prima fysiek by the way :thumb:
 
Dat zijn wel serieuze cannonballs voor een natty, dacht gelijk dat je juiced was :p
 
Back
Naar boven